Jump to content

Emigreren

Wild Bill
 Share

Recommended Posts

mooi verhaal wild bill.

vertel je dit ook tegen de oudere generaties die vroeger te lui en te trots waren om een wc schoon te maken zodat we hulp moesten halen uit het buitenland.

en wie heeft het hier te doen met BEA sodemieter op weet je wel hoe rijk dat ze is.

oh ja KOK is dat niet die farizeeer die vroeger op de dam stond met zijn vuist omhoog en die nu je poten onder je reet vandaan zaagt.

wat ik nog het ergste vind is de oude mensen die wel vroeger hard hebben gewerkt voor deze maatschappij en die nu hele dagen in een pisluier moeten rond lopen (alsof ze een lastpost zijn voor ons)

en dat er mensen emmigreren naar duitsland

vind ik niet vreemd de audio is daar altijd minimaal 15% tot 30% goedkoper dan in dit pokke land.

en dat het zo slecht gaat met dit land hebben we aan ons zelf te danken.

Geplaatst door Hi-Fifi:

Onno,

Hoe is de insteek met betrekking tot de hypotheekrenteaftrek bedoeld?

IKKE :rolleyes:

Hierdoor (en door de huidige rente) kunnen mensen huizen kopen die ze zich niet kunnen veroorloven, totdat de rente extreem stijgt, dan gaan er koppen rollen en kan ik kiezen uit een ruim aanbod van mooie woningen tegen executie-waarde of minder :D

Bij 10% rente krijg ik het nog steeds niet moeilijk, hoeveel mensen kunnen dat momenteel opbrengen denk je confused.gif

Andr

Geplaatst door Hi-Fifi:

Onno,

Hoe is de insteek met betrekking tot de hypotheekrenteaftrek bedoeld?

IKKE :rolleyes:

Nederlanders kunnen de hypotheekrente aftrekken. Belgen en Duitsers niet. Dit veroorzaakt op de markt in de grensstreek een enorme oneerlijke concurrentie. Veel Belgen en Duitsers kunnen met geen mogelijkheid een huis betalen, omdat ze allemaal door Nederlanders worden weggekaapt. Als in Nederland worden de huizen in Nederland ook goedkoper.

Geplaatst door Henno Appel:

Ik schreef dat het zo langzamerhand wel eens tijd wordt voor een off-topic rubriek hier op Hear.

Je bedoelt een soort "grand cafe" in een aparte rubriek "grand cafe", waar je alleen in kunt als je lid bent ?? waar je wel over van alles mag schrijven behalve over politiek, sex en het overlijden van spiekerboer ?

:)

Geplaatst door yoyo:

Je bedoelt een soort "grand cafe" in een aparte rubriek "grand cafe", waar je alleen in kunt als je lid bent ?? waar je wel over van alles mag schrijven behalve over politiek, sex en het overlijden van spiekerboer ?

:)

Da's toch makkelijk op te lossen. Henno begint zelf een "Grand Cafe". Willem de Patser als uitsmijter en Vette Kees voor de hapjes. Kan Kees gelijk netsnoeren testen met zijn frituurpan. En Wilde Bill heeft inmiddels genoeg geoefend met blikjes schieten dat ie Andre dat ook wel wil leren :D

;)

Als ik dit zo lees, heb ik ook zin om te gaan emigreren. Naar een land waar men niet zo zeurt, terwijl het zo goed gaat... En ja, we hebben een economische crisis. Wel eens in het voormalig Oostblok geweest? Daar weten ze niet eens wat het is, om niet in een economische crisis te leven. Maar daar hebben we het niet over. We klagen graag dat het hier zo vreselijk slecht gaat, en dat alles veel minder is dan in andere westerse landen. So what? Het gras is bij de buren altijd groener (of gr

Geplaatst door Henrie:

Als ik dit zo lees, heb ik ook zin om te gaan emigreren. Naar een land waar men niet zo zeurt, terwijl het zo goed gaat... En ja, we hebben een economische crisis. Wel eens in het voormalig Oostblok geweest? Daar weten ze niet eens wat het is, om niet in een economische crisis te leven. Maar daar hebben we het niet over. We klagen graag dat het hier zo vreselijk slecht gaat, en dat alles veel minder is dan in andere westerse landen. So what? Het gras is bij de buren altijd groener (of gr

Geplaatst door Wild Bill:

Twee man op een cel is dan toch een feit ik zou zeggen gooi er een tiental per cel, maak het maar een hel, wie hel zaait zal hel oogsten. Voor drugdealers en pillen handelaren mag het nog een tandje erger, misschien kunnen we een verdrag sluiten met de States dat we die gasten sowieso allemaal uitleveren aan Uncle Bob and his system.

!!!wie hel zaait zal hel oogsten!!

Hele goed gesproken! maar 't haalt je eigen argument er onderuit.

De politie is de weg kwijt, de dief regeert.

De moderne luis breekt overdag in tussen 09:00 en 12:00 net als de bonnenlikkers hun dagelijks bespreekuurtje hebben met afsluitend donuts en "de matennaaier" van de week zijn roodwitte dildo mag demonstreren.

50 bonnen of meer is zelfs een officiele vermelding in de statuten. Dat de stumpert geen enkel respect meer verdient zelfs prive

Doe niet zo gebelgd over je eigen overtredingen. En de politie moet altijd komen opdraven voor al die mensen die zelf ook een oogje dicht doen tijdens 't autorijden en dus een ongeluk veroorzaken.

Waarom? Omdat de 'slachtoffers' geld willen zien. Laat de verzekeringsbedrijven die klusjes maar doen.

Dan zijn er de struisvogels die menen dat drugs maar vrijgegeven moet worden; DAN KOMT HET UIT HET ILLEGALE CIRCUIT.

Nog zo iets! De legalisering van de drugs bestaat al honderden jaren! de VS heeft 't geprobeert met de alkohol. Misschien dat je er iets van meegekregen hebt? En de politie belasten met rokende en blowende mensen. Is al helemaal niet bevorderlijk voor 't opruimen van "de moderne luis".

En wat te denken van al dat gesjoemel van alle fanatieke belasting ontwijkers? Is dat geen diefstal? Een pen declareren om dat 't nou eenmaal aftrekbaar is? Doe toch normaal!

Of je studieschuld niet (hoeven) betalen omdat je iedere 5 jaar een duurde woning koopt? Dat zijn nog eens parasieten

We zijn het beste af met Duitsland als bestuurder van