Jump to content

Lelijke speakers..

PD
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door PD:

Die Tannoy's vindt ik ook lelijk.. ;)

Ehmm... Die Tannoys vind ik ook lelijk :D

Trouwens, daar ben ik het ook mee eens. Maar dat mag blijkbaar niet van ene Spido. Misschien komt dat doordat de PP's ook in dit topic genoemd worden (voor de grap)?

Geplaatst door Henrie:

Ehmm... Die Tannoys vind ik ook lelijk :D

Trouwens, daar ben ik het ook mee eens. Maar dat mag blijkbaar niet van ene Spido. Misschien komt dat doordat de PP's ook in dit topic genoemd worden (voor de grap)?

Ja hoor, je mag ze best lelijk vinden!

En dan mag ik concluderen dat je een slechte smaak hebt, toch?

Geplaatst door spido:

Nee, dat mag jij niet. Jij mag wel concluderen dat jij vind dat ik een slechte smaak heb. En dan ben je trouwens niet de enige...

De heer Spido heeft heel lang geleden eens een verhaaltje gelezen over een schrijver die het uiterst vermakelijk vond om een steen te gooien tussen een aantal rustig zwemmende zwanen. Zijn dag was helemaal goed als ze dan boos het water uit kwamen, zodat hij kon benadrukken hoe onbeholpen die beesten zich op het land voortbewogen. Dat was natuurlijk lachen...

De heer Spido gooit nu ook voortdurend stenen....

Geplaatst door Puur:

Ik moet zeggen dat ik de PP's, zoals op de foto, ook niet bepaald mooi vind.

Maar wat ik echt lelijke speakers vind? Die Piega's. Rampzalig lelijke aluminium buizjes, bah!!

En kijk laat mij die Piega's nou schitterend vinden! En klinken, maar het maakt niks uit Puur! Ik respecteer je mening.. :)

Geplaatst door spido:

Alweer een voorbeeld van een compleet verkeerde woordkeuze. Jij probeert wel iedereen jouw mening op te dringen. En als iemand anders dat in jou ogen probeert te doen, vind je het schandalig. Wat een waardeloze houding.

Geplaatst door cgm:

Bah, wat zijn die Tannoys toch lelijk! :P

Hoe klinken ze trouwens?

Navenant. Op elke beurs waar ik kom en waar Tannoy aanwezig is, sluit ik bij hun af. Dan weet ik zeker dat als ik weer thuis kom zeker weer kan genieten van een echt goede sound, zonder die klote kleuring van die open haarden.

De duurdere TANNOY's zijn niet echt volgens de laatste interieur trends van Jan des Bouvrie gebouw, maar wel van duurzame materialen en van een compromisloos ontwerp die in het oosten (o.a.Japan) een waar status symbool zijn en dat mag ook wel voor speakers in deze prijs klasse (20.000 euro - 28.000 euro).

Het is ook niet voor niets dat in het boekje Best of Brands naast o.a. Heineken en Rolls Royce er maar 1 speakerbouwer genoemd staat, en dat is TANNOY.

TANNOY bouwt al ruim 75 jaar speakers en heeft wereld wijd een goede reputatie opgebouwd bij zowel professionele gebruikers in de studio als thuis gebruikers.

Het uiterlijk speelt eigenlijk geen rol, de ene houdt van blond en rond en de andere houdt van een stoot in rood, maar als het karakter niet match wordt het nooit wat.

Groeten Klaas.

Geplaatst door Sodejuu:

Eigenlijk is het niet eerlijk dat je het zo hier plaatst. Jouw plaatje laat 3 van die speakers zien, die tegen elkaar staan. In feit vind ik het helemaal niet zo'n lelijke speaker als je 'm solo bekijkt. Zie zelf maar:

proscenium02.jpg

Ehm... Hoe zit dat dan met die woofer aan de zijkant? Staat die daar gewoon tegen de andere speaker aan te blazen of zo? Lijkt me niet echt zoals het hoort...

Geplaatst door Matthias:

Gelukkig stond er geen grolsch.....maar dat is mijn mening cq smaak.

Proost...

Grolsch is idd niet lekker. Veel te bitter... Ik drink (als ik bier drink) meestal Brand...

Geplaatst door Sodejuu:

Navenant. Op elke beurs waar ik kom en waar Tannoy aanwezig is, sluit ik bij hun af. Dan weet ik zeker dat als ik weer thuis kom zeker weer kan genieten van een echt goede sound, zonder die klote kleuring van die open haarden.

En dan luister je hoogstwaarschijnlijk naar een zwak aftrekseltje van wat met behulp van Tannoy studiomonitoren werd samengesteld...

Maar jullie bekijken 't maar, jongens!

Hoe meer jongelui met stel- en speldefecten en met kennelijk negatieve schoolervaringen het met mij oneens zijn, hoe zekerder ik er van word dat ik het bij het rechte eind had.

Geplaatst door DVD Fiel:

Best of brands en heineken? :rolleyes:

Vraag mij af wat Heineken in dat tijdschrift moet confused.gif en vraag mij zeker af hoe mensen die bogch kunnen zuipen :(

Wie Heineken zuipt heeft nog nooit een echt glas bier of pils gezopen :D

Geplaatst door spido:

En dan luister je hoogstwaarschijnlijk naar een zwak aftrekseltje van wat met behulp van Tannoy studiomonitoren werd samengesteld...

Maar jullie bekijken 't maar, jongens!

Hoe meer jongelui met stel- en speldefecten en met kennelijk negatieve schoolervaringen het met mij oneens zijn, hoe zekerder ik er van word dat ik het bij het rechte eind had.

Dus als er maar heeeeeel veel mensen het niet met je eens zijn, dan heb jij het bij het rechte eind? Dus Sadam Houssein was zo gek nog niet, alleen niemand was het met hem eens... En dan was de oorlog tegen hem ook zeer gerechtvaardigd, want daar was ook de hele wereld tegen... Heerlijke non-redenering zeg...