spido Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Geplaatst door Henrie: Dus als er maar heeeeeel veel mensen het niet met je eens zijn, dan heb jij het bij het rechte eind? Dus Sadam Houssein was zo gek nog niet, alleen niemand was het met hem eens... En dan was de oorlog tegen hem ook zeer gerechtvaardigd, want daar was ook de hele wereld tegen... Heerlijke non-redenering zeg... Geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars. Ik heb nog meegemaakt, jongeman, dat Hitler, Mussolini en Stalin democratisch werden gekozen. En Sadam was heel populair in Irak, hoor. Pleinen vol mensen stonden voor hem te juichen. Bush is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Geplaatst door spido: Geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars. Ik heb nog meegemaakt, jongeman, dat Hiltler, Mussolini en Stalin democratisch werden gekozen. En Sadam was heel populair in Irak, hoor. Pleinen vol mensen stonden voor hem te juichen. Bush is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Geplaatst door spido: Geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars. Ik heb nog meegemaakt, jongeman, dat Hiltler, Mussolini en Stalin democratisch werden gekozen. En Sadam was heel populair in Irak, hoor. Pleinen vol mensen stonden voor hem te juichen. Bush is Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Beste Henrie, Klopt mijn vermoeden dat je niet erg aantrekkelijk bent, en geen aanleg voor wiskunde hebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door spido:Beste Henrie, Klopt mijn vermoeden dat je niet erg aantrekkelijk bent, en geen aanleg voor wiskunde hebt? Je houdt wel van een beetje spanning he Spido? Zaterdag kun je aan Klaas vragen hoe Henrie eruit ziet Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door spido:Beste Henrie, Klopt mijn vermoeden dat je niet erg aantrekkelijk bent, en geen aanleg voor wiskunde hebt? Of ik aantrekkelijk ben, dat mogen anderen uitmaken (liefst vrouwen). Heb wel een wat grote neus, zegt men (en is ook waar ). Als je dat mooi vind, zou ik best aantrekkelijk kunnen zijn... Wiskunde ben ik tot op zekere hoogte wel goed in, anders deed ik ook geen beta-studie (besef me ineens dat er een fout staat in m'n vorige post ). Maar wiskunde is niet m'n hobby of zo. Meer een noodzakelijk kwaad, dat ik tot op zekere hoogte goed kan volgen. Heb al m'n wiskundevakken gehaald. 2 daarvan met een beetje moeite (Fourier-analyse en La Place-transformaties), maar ik heb ze gehaald. Denk dat veel mensen er moeite mee (zouden) hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door Henrie: (...) Wiskunde ben ik tot op zekere hoogte wel goed in, anders deed ik ook geen beta-studie (besef me ineens dat er een fout staat in m'n vorige post .(...). Zo'n vergissinkje is typisch beta, ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door spido: Zo'n vergissinkje is typisch beta, ja... Tja, alfa, beta, allebei Grieks, en dus een alfa-vak. Niet mijn sterkste kant. Heb ooit trouwens wel Grieks (en ook Latijn) gehad, maar dat heb ik inmiddels verdrongen. Heb daar, behalve aan m'n klas, niet zo goeie herinneringen aan... Overigens had mijn lerares Latijn nogal moeite met beta-vakken geloof ik. Ze gaf een keer een nagekeken proefwerk terug, waar ik een 5 of zo op had. 'Er zit gelukkig een stijgende lijn in,' zei ze. En dat terwijl ik de keer daarvoor nog een 8 had... Tja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Zijn ze niet mooi ..... ? zijn ook nog te koop voor een prikkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Ik vind alle hier getoonde speakertjes eigenlijk wel mooi. Heb ik teveel op?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Ferwerda Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Geplaatst door John:Zijn ze niet mooi ..... ? zijn ook nog te koop voor een prikkie Voor hoeveel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 http://www.marktplaats.nl/markt/audio/luid...akers/45397.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Ferwerda Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:http://www.marktplaats.nl/markt/audio/luid...akers/45397.htm Het zijn mooie luidsprekers met Kef Drivers zie ik. Welke drivers zijn er gebruikt voor het midden en hoog? Wel een beetje lage biedingen op marktplaats vindt ik voor zulke luidsprekers. Ik had 300 euro in mijn hoofd. Ik ben wel tevreden met mijn MB-QUART QL-C404 en deze blijf ik voorlopig nog wel even gebruiken. Greetz, Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 De ribbon hoog is van Visaton. De mid dome waarschijnlijk Audax (maar dat zou ik even moeten nakijken in een oud Remo boekje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Geplaatst door Duck-Twacy: De mid dome waarschijnlijk Audax (maar dat zou ik even moeten nakijken in een oud Remo boekje) Audax HD13 D34H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Nog even een duit in het zakje doen: http://www.griffinspeaker.com/ Toch heeft het wel wat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 120dB @ 20Hz Slam zat. Ook met dual 18" leverbaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 wat gaat het er heftig aan toe hier! sommigen zijn erg beledigend en sommigen voelen zich erg snel beledigd. Ik heb de naar mijn smaak lelijk uitziende tannoys gehoord in een huiskamer. klonk erg goed naar mijn mening. dat wordt dan maar genieten van de muziek met de oogjes dicht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:De ribbon hoog is van Visaton. De mid dome waarschijnlijk Audax (maar dat zou ik even moeten nakijken in een oud Remo boekje) Sorry voor de late reactie. Hele mooie ribbon, die Visaton. Wel duur. De hobbyboer hier ter plaatse vraagt er 150 euro voor. Ik wilde 'm gebruiken in een 2-weg zelfbouw. Toch maar niet gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Dat is jammer, want het zijn echt juweeltjes (qua klank) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door robert van d:wat gaat het er heftig aan toe hier! sommigen zijn erg beledigend en sommigen voelen zich erg snel beledigd. Ik heb de naar mijn smaak lelijk uitziende xxxxxxx gehoord in een huiskamer. klonk erg goed naar mijn mening. dat wordt dan maar genieten van de muziek met de oogjes dicht! Je hebt idd een van de betere topics getroffen. Hier ging het weer ff mis, maar dat ligt helaas een een enkel persoon, die het niet kan laten iedereen te stangen. Over de betreffende speakers zal ik maar niks meer zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Geplaatst door Sodejuu:Dat is jammer, want het zijn echt juweeltjes (qua klank) Nee, want ze zijn niet geschikt voor een tweewegsysteem! Er is geen woofer die met enig fatsoen de hoogte bereikt waarop de ribbon kan inzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Beste, Over het algemeen vind ik een weergever niet snel lelijk. Een weergever associeerd mij met muziek, en dan voelt het al snel goed. Ook de Tannoy Kingdom's (al is dat helemaal niet mijn smaak) vind ik op zijn manier weer mooi. Het straal autoriteit uit. En de Kingdom's klinken voor bepaalde muziek echt waanzinnig vind ik. Wat ik echt heel erg lelijk vind, en dat zal bijna wel iedereen met me eens zijn, is Cerwin Vega Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Sorry voor het off-topic, maar er moet even een vervelend topic naar onderen. Omdat het maar aandacht blijft krijgen,en Hear er ook niks[voorlopig]aan doet,dan maar even zo. Met excuus, --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts