Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: O, ging dit topic over een kutdag Sorry Henrie 'K hoop dat het je morgen beter vergaat Ach, dat zal wel lukken. Ik heb vakantie dus ik heb niet zo veel te klagen komende week Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Henrie, het is de bedoeling dat de bout heet wordt, niet je snoer. Nee echt??? Maar ja, als je bout tegen je snoer aankomt, wordt ook je snoer heet. En laat ie daar nou niet zo goed tegen kunnen (PVC-snoeren althans). Dat was dus het probleem... Er is trouwens ook siliconen snoer te koop. Dit is minder gevoelig voor warmte. Ja, maar dan moet ik de hele snoer vervangen. Daar zit ik eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten. Ik hoopte dat inwikkelen met teflon-tape ook een optie was. Maar daar heb ik vooralsnog geen antwoord op. Weet jij toevallig of dat werkt? Je dag is natuurlijk alweer veel beter na die vrouwen tussen de 18 en 45 ?????????? Vrouwen? Waar? Weinig kans dat je hier op de campus een vrouw tegen het lijf loopt. Misschien in de casper (supermarkt), bij de kassa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: En laat me raden... Da's meestal helemaal nix Meestal zijn het 'wat oudere dames, die er niet zo apetijtelijk uitzien'. En dan druk ik me voorzichtig uit. Er werkt daar wel een studente. Die ziet er nog wel goed uit (wat heet!!! ). Maar die werkt er niet zo vaak (tenminste niet als ik daar kom)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Hdeb je nog geeneens gevraagd wanneer zij daar werkt Ach Henrie, 't zij je vergeven, je bent nog jong Hehe Ze is niet mijn type, Ome Henk. Beetje een opmaakdoos zeg maar. Maar wel eentje die er goed uitziet (althans met make-up ). En ze heeft wel grote... ehh... 'oren'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Henrie:En ze heeft wel grote... ehh... 'oren'... Grote oren bij een vrouw is toch de droom van iedere audiofiel? Altijd handig bij een "second opinion"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Audiopaul: Grote oren bij een vrouw is toch de droom van iedere audiofiel? Altijd handig bij een "second opinion"! Alleen denk ik niet dat ze mijn muzieksmaak kan waarderen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Henrie: Alleen denk ik niet dat ze mijn muzieksmaak kan waarderen... Ach, dat maakt toch helemaal niet uit! Je loopt vast een keer tegen muziek op die jij en je toekomstige partner samen mooi vinden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Audiopaul: Ach, dat maakt toch helemaal niet uit! Je loopt vast een keer tegen muziek op die jij en je toekomstige partner samen mooi vinden! Ik denk dat ik dan tegen een andere vrouw moet aanlopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Henrie: Ik denk dat ik dan tegen een andere vrouw moet aanlopen Daar moet je mee uitkijken, dat kan pijn doen BTW: Zolang de anders nog niet bloot liggen kan krimpkous soelaas bieden. En een siliconen(kit) coating helpt beter dan zo'n telfontape. Die laatste verfikt bijna net zo snel als PVC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Daar moet je mee uitkijken, dat kan pijn doen BTW: Zolang de anders nog niet bloot liggen kan krimpkous soelaas bieden. En een siliconen(kit) coating helpt beter dan zo'n telfontape. Die laatste verfikt bijna net zo snel als PVC. Ok. Dan ga ik maar eens op krimpkousjacht of zo. Of anders idd siliconen... Beetje pikant: we hebben het hier over grote t**ten en siliconen in hetzelfde topic, terwijl het niks met elkaar te maken heeft (in dit geval )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Tja, dat doe je jezelf aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Henrie: Alleen denk ik niet dat ze mijn muzieksmaak kan waarderen... Wie wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ruud: Wie wel Gelukkig ken ik er wel een aantal En aan de hoeveelheid vrouwen bij optredens te zien, is er nog hoop voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Henrie: Meestal zijn het 'wat oudere dames, die er niet zo apetijtelijk uitzien'. En dan druk ik me voorzichtig uit. Er werkt daar wel een studente. Die ziet er nog wel goed uit (wat heet!!! ). Maar die werkt er niet zo vaak (tenminste niet als ik daar kom)... gedverderrie wat ben jij een ze*kerd zeg ik heb je al eens eerder gezegd dat een oude fiets ook heel goed fiets Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandy Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Wie kan mijn kutdag goedmaken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Mandy:Wie kan mijn kutdag goedmaken? ik zie dat je thaiboxing doet ... een partijtje sparren zou je opvrolijken misschien ik doe het wel al een jaartje of 8 niet meer ... dus je maakt een goeie kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Author Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door John: gedverderrie wat ben jij een ze*kerd zeg ik heb je al eens eerder gezegd dat een oude fiets ook heel goed fiets Henri Dat zal best John Maar deze fietsen wil jij ook niet. Oude fietsen, OK, maar ze moeten wel een beetje netjes onderhouden zijn dan he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 28 april 2003 Report Share Posted 28 april 2003 een fiets zonder zadel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2003 Author Report Share Posted 28 april 2003 Geplaatst door Ruud: Daarom is het nog wel kut Dat wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 28 april 2003 Report Share Posted 28 april 2003 Jongens, rot nou toch eens op met die kutverhalen over een of andere sjit soldeerbout ! Vertel liever wat meer over die mokkels in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2003 Author Report Share Posted 28 april 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Jongens, rot nou toch eens op met die kutverhalen over een of andere sjit soldeerbout ! Vertel liever wat meer over die mokkels in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 28 april 2003 Report Share Posted 28 april 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Vertel liever wat meer over die mokkels in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts