Jump to content

Kutdag

Don van der Deijl
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Wie gaat er nu ook in bad :rolleyes:

(ik kan het NIET laten Don ;) )

Ik kan niet lachen Henk durf je wel?

De gelijmde lip weet je wel ik ben al de dood dat die barst.

narsten doe ik overings van de pijn in die kop van me.

Ach blijven lachen in gedachte lach ik mee Henk

hoi Don,

Wederom eem kutdag!

...

Ik sodemieter onderuit met mijn oog en lip precies op de kraan.

even luid en duidelijk! jij gaat nu als de sodemieter rustig zitten en doet niks! Ook de computer aanraken, weet ik uit eigen ervaringen, kan op niets lopen. :-)

Het getuigd wel van een sterke persoonlijkheid dat je dit op een openbaar forum durft te omschrijven.

Arie

Geplaatst door heefiguur:

hoi Don,

even luid en duidelijk! jij gaat nu als de sodemieter rustig zitten en doet niks! Ook de computer aanraken, weet ik uit eigen ervaringen, kan op niets lopen. :-)

Het getuigd wel van een sterke persoonlijkheid dat je dit op een openbaar forum durft te omschrijven.

Arie

Ik heb dus inderdaad zowat de gehele dag op de bank gelegen en geslapen .

Moest nog terug naar het ziekenhuis want de lijm was losgelaten dus wederom lijm nu eet ik maar vloeibaar.

Morgen toch gewoon naar het werk eens zien of er nog meer kan misgaan Murphy,s law lijkt inderdaad aan de orde maar zie daarin de uitdaging om nog maar eens extra goed op te letten.

Het een is het gevolg van het andere.

Duizelingen door het oor en een glad bad en BOEM .

Met het oor ging het trouwens de goede kant op het gaatje was bijna dicht dus er is hoop

damn! jij hebt pech. Succes dan maar met enje oor en je omd en je oog. En pas extra op voor je neus. :rolleyes: Want die is nog over.

over die veiligheid. je kan via je huisarts zo een onderzoek doen naar eventuele ophoping of invloeden van schadelijke stoffen in je lichameijke huishouding. dat wordt in percentages uitgedrukt, en daar zijn de nodige conclusies uit te trekken. Een kennis van me werkt veel met epoxie in de scheepsbouw, was allergisch geworden maar heeft het nmet behulp van een dergelijk onderzoek op weten te lossen.

lijkt me een aanrader..

game

Ik heb mijn onderlip ooit gescheurd en die is toen wel gehecht.

Dus daar lag een mooi strikje in.

Ben toen letterlijk plat op mijn gezichtje gegaan,het ging zo snel dat ik mij niet kon opvangen met mijn armen.

Maar goed dat leed is geweest,het gaat om jou leed en ik wil je niet laten schrikken....maar ken je de wet van Murphy?

Veel succes met het herstel,wederom hopende op een 100%tig herstel.

IKKE :(;)

[QB]Ik heb mijn onderlip ooit gescheurd en die is toen wel gehecht.

Dus daar lag een mooi strikje in.

Dat doen ze niet meer met lippen dat lijmen ze dus onvoorstelbaar maar het ruikt dus echt naar seconde lijm.

Een dikke bloedbobbel siert nu mijn lip en het is dus maar afwachten hoe dat er naderhand uitziet is trouwens erg lastig met eten en drinken.

Ik was het mikpunt van de spot op het werk begrijpelijk want het is eigenlijk wel om te lachen een doof oor een dicht oog en een dikke lip.

Maar alles komt goed dat weet ik zeker en die murpy die kan me wat ik laat me niet kisten damn.

Over pech gesproken een buitendientmedewerker 1 heeft net zijn rijbewijs rijdt over een stoepje en slaat 3 keer over de kop (hoezo te hard gereden?)

Buitendientmedewerker 2 wordt van achter aangereden door een auto die wel 100 scheen te rijden achterbak is nu tevens voorbank de toestand van hem is nog onbekend .

Je ziet het kan altijd erger zie het positief ik ha dook mijn nek kunnen breken en een superman kunnen zijn nu dus bedankt engeltje!

Voor hetzelfde geld had mijn zoontje nog wat dieper in mij oor gezeten en was ook mijn evenwicht om zeep geholpen dus bedankt engeltje.

Ik ben net een kat joh .

Zonder gekheid gewoon oppassen dus er kan veel mis gaan en volgende keer misschien heel goed mis

Bedankt weer mensen

Geplaatst door Hi-Fifi:

Ik heb aan mijn val wel een klein bobbeltje op de lip over gehouden.

IKKE eek.gif

Nou ik denk dat ik er wel meer aan over houdt dan een bobbeltje.

De scheur is gedeeltelijk weer los gekomen en kan nu niet meer worden gehecht damn.

Ach we zien wel dan moet ik maar refillen of zoiets bij Vanessa hahaha

Het gehoor komt langzaam maar zeker weer terug en dat is toch wel het belangerijkste denk ik

Om even die mensen op de hoogte te houden die met mijn lot begaan waren.

Het gehoor wordt met de dag weer beter en ik kan al weer van muziek genieten wie had dat gedacht nou ik dus niet.

OP wat gebonk na in mijn kop gaat alles voorspoedig.

Mijn oog is niet blauw meer je ziet alleen nog een streepje.

De lip is nog het minst goed genezen dat zal wel zichtbaar blijven voor de rest van mijn leven maar ja daar zit ik niet echt heel erg mee er zijn veel ergere dingen moet je maar denken.

Voorzichig ben ik uiteraard geweest extreem zelf bang dat me weer wat zou overkomen en in de douche ligt dus een anti slip rubber mat damn dat had eerder moeten gebeuren.

Mensen nogmaals bedankt en ja pas inderdaad op een ongeluk(je) is zo gebeurd

Don van der Deijl

Geplaatst door Ome Henk:

Pas vooral op wanneer je topzwaar bent :D

en op de badrand wat mij eens gebeurde, een slipmat in bad en dan uitglijden op de badrand ..een been in het bad en met de andere op de bad rand je ff afzetten (uitstappen) dan weet je direct weer eens dat mannetjes gevoelig kunnen zijn :rolleyes:

Geplaatst door Ome Henk:

Pas vooral op wanneer je topzwaar bent :D

Die tegenberichten van jou waardeer ik altijd zo he Henk hahahaha.

Ja je kent me dus er zit wel wat in maar zo erg is het nu ook weer niet hoor er is een hele berg vocht uit die kop komen zetten .

En dan te bedenken dat ik helemaal geen bad wilde maar een gewone douche al prima vond maar ja je kent de vrouwen huh die willen wel eens ontspannen in een rustgevend bad.

Als het aan mij lag en ik had een hamer gehad die avond van het vallen dan had het bad er niet meer geweest maar ja dan had ik weer een heleboel andere narigheid aan mijn kop gehad HAAA zo blijf je bezig maar ik doe voorzichtig damn reken maar.

Ik kan trouwens nog steeds niet fluiten door die lip en ik floot zo mooi als een vogeltje tja je kan niet alles hebben zullen we maar denken.

Spreken gaat me ook nog niet goed af houdt je lip maar eens vast en probeer maar eens goed te praten dat gaat dus niet goed maar ondanks deze lip ben ik nog steeds de drukste op het werk tot ergenis van sommige maar die zijn niet gezellig HAAAAAAAAAA

Geplaatst door Don van der Deijl:

Ik kan trouwens nog steeds niet fluiten door die lip en ik floot zo mooi als een vogeltje tja je kan niet alles hebben zullen we maar denken.

Beste Don,

Zoals jij bezig bent zal er wellicht spoedig ergens anders wel een gaatje ontstaan waar je weer even prachtig - of misschien n

• 2 weeks later...

Vandaag was de dag des oordeels betreft mijn gehoor een bezoek aan de KNO arts met daaraan vast div testen.

Het oor is hersteld maar de geluidsdrempel ligt op -10 db tov het andere oor.

Dat is niet mis maar misschien verbeterd dit nog in de loop der tijd.

Meer schrok ik van de frequentie curve van mijn beide oren met een afval van -30 db bij 4 khz en dan weer iets oplopend bij 8 khz(verder testen ze niet)

Gunstig gezien zou je kunnen spreken van een niet valk frequnetie gedrag.

De KNO arts vond het niet ernstig en vertelde doodleuk dat dit normaal was bij mijn leeftijd en dat ik absoluut geen uitzondering vormde en dat dus iedereen met dit verschijnsel te maken krijgt naarmate je ouder wordt.

Ik vind het echter nog al wat dus vraag ik hierbij wie er nog meer een gehoortest heeft ondergaan en hoe het bij deze verliep.

Ach ja de tand des tijds zullen we maar denken maar leuk is anders

Je moet je realiseren dat als je naar het frequentiebereik van muziek kijkt niet vlug iets mist, misschien de uiterste toets(en) van de piano. De meeste muziek zit in het midden. Stel je speakers zo op Don dat je bij een test CD het midden exact in het midden staat.

Overigens heb ik afgelopen weekend Supertweeters in huis gehad en zelf bij de laagste instelling hoorde ik het verschil onmiddellijk.

PS een kutdag in het klein want ik verzwikte mijn enkel net fors door uit de voordeur te stappen.

groet,

Geplaatst door carl:

Je moet je realiseren dat als je naar het frequentiebereik van muziek kijkt niet vlug iets mist, misschien de uiterste toets(en) van de piano. De meeste muziek zit in het midden. Stel je speakers zo op Don dat je bij een test CD het midden exact in het midden staat.

Overigens heb ik afgelopen weekend Supertweeters in huis gehad en zelf bij de laagste instelling hoorde ik het verschil onmiddellijk.

PS een kutdag in het klein want ik verzwikte mijn enkel net fors door uit de voordeur te stappen.

groet,

Ik luister nog steeds met plezier naar muziek en neem de hoge tonen gewoon waar al zal dit anders zijn dan 10 jaar geleden maar ja dat sluipt er in dus ........

Uit de freq curve blijkt verder dat het gehoor weer oploopt na 8 KHZ dus er zit gewoon een enorme dip bij 4 khz .

Typisch in dit geval is dat Sebastiaan de Vries mijn set destijds beoordeelde met een scherp randje rond de 4 khz .

Ik kan alleen maar hopen dat mijn gehoor niet verder achteruit gaat voorlopig en ja misschien hebben ze dan wel dus die digotale oren wie zal het zeggen?

Ogen gaan ook achteruit dus waarom het gehoor niet.

Vervelender is dat het doorgespoten oor een drmpel heeft van 10 db lager dan het goede oor en dat is hinderlijk maar helaas zal dit nooit meer goed komen.

Pas jij op met je enkel daar kan je lang last van houden indien je er niet rustig aan mee doet