SpeedyAndr Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Even plagiaat plegen, dit vertelde JP op 28 augustus: Heren! Heb zojuist Henno net gesproken en het gaat "naar omstandigheden" goed. Hij is geopereerd aan een Hernia en deze operatie is geslaagd. Sinds gisteren is hij uit het ziekenhuis en weer thuis. Voor beterschapswensen, kun je hem een berichtje sturen via h.appel1@chello.nl. Die kunnen vanaf gisteravond ook weer gelezen en beantwoord worden. Groet, JP HiFi.nl Ik denk dat de mailbox van Henno al om valt, dus ik wens Henno van hear uit beterschap en een snel herstel toe! Hij had destijds die KSA200S niet in z'n eentje de trap af moeten sjouwen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Daar sluit ik me bij aan. Niet bij de wens van JeePee van HajFajpuntenel,want daar heb ik niks mee,maar wel dat hij maar weer snel op de been mag zijn. En als er wat zijn kant uit gaat via Hear,in welke vorm dan ook,doe er dan ook wat van mij bij --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Ik had van Audiopaul hetzelfde begrepen. Henno is blijkbaar sinds afgelopen vrijdag weer thuis en maakt het OK volgens de berichten. Toch nog een VAN HARTE BETERSCHAP gewenst aan het adres van Henno. (Mailen doe ik maar niet, hij wil die spam van mij toch niet ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Ik wist niet dat ie 'ziek' was (zou een hernia niet een ziekte willen noemen, eerder een soort blessure of zo). Maar goed, dat maakt het niet minder erg. Ik heb van m'n vader vaak genoeg moeten horen dat rugklachten bepaald niet fijn zijn. M'n vader heeft welliswaar nooit een hernia gehad, maar is wel eens flink door z'n rug gegaan. Kon ie dus niet werken. Sterker nog, hij kon niet eens liggen! Rechtop zitten ging wel en een beetje rustig lopen ook, maar ja, je zult 's nachts toch wel wat moeten slapen. En das toch best lastig als je niet kunt liggen van de pijn... Dus, Henno, al ken ik je niet persoonlijk toch van harte beterschap! En dat we je snel weer op het forum mogen terugzien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Beterschap van een mede pechvogel Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Beterschap Henno! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Sterkte Henno, doe het rustig aan, en til niets zwaarder dan zo'n LP van 180g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Hij moet die kabeltjes gewoon niet zo zwaar en lomp maken (grapje henno ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Henno bij deze beterschap . Een hernia is zwaar klote dat kan ik een ieder hier verzekeren. Ik had er ook eentje en moest eigenlijk geopereerd worden daar ik niet eens meer normaal naar de WC kon. Gezien de verhalen dat je na een operatie (wat er eigenlijk van waar is weet ik niet) niet meer zwaar mag tillen besloot ik het niet te doen waarbij ook meespeelt dat ik bang ben in ziekenhuizen. Alleen al daarom vind ik het bewonderingswaardig dat hij zich heeft laten opereren. Voor alle jongere hier die zwaar tillen een waarschuwing. TIL GOED het gaat altijd goed tot het moment dat je weet dat het te laat is en geloof me je komt er nooit meer van af! Henno sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Beste, Ten eerste heel veel sterkte aan Henno. Ook ik ben 3 jaar geleden zwaar door mijn rug gegaan. is gebeurd met het tillen (met 4 man weliswaar) van een zware grote mengtafel van 200 KG. Die moest via een stelling uit door een groot raam. Er knakte iets, toen ik een voet verkeerd neerzette. Een paar uur later werd de pijn erger en kon ik niets meer, werkelijk niets!. Niet eens mijn eigen reet afvegen. na 5 dagen is het overgegaan, maar om de zoveeltijd komt het steeds weer terug, op rpecies dezelfde plaats. Een jaar terug me weer vertilt, en weer 4 dagen helemaal plat. Neem de waarschuwing ter harte! een keer echt door je rug gegaan, en het gaat nooit meer weg!. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 BETERSCHAP HENNO! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Hans:BETERSCHAP HENNO! h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts