Jump to content

Henno is weer thuis (klinkt beter)

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Even plagiaat plegen, dit vertelde JP op 28 augustus:

Heren!

Heb zojuist Henno net gesproken en het gaat "naar omstandigheden" goed. Hij is geopereerd aan een Hernia en deze operatie is geslaagd.

Sinds gisteren is hij uit het ziekenhuis en weer thuis.

Voor beterschapswensen, kun je hem een berichtje sturen via h.appel1@chello.nl. Die kunnen vanaf gisteravond ook weer gelezen en beantwoord worden.

Groet,

JP

HiFi.nl

Ik denk dat de mailbox van Henno al om valt, dus ik wens Henno van hear uit beterschap en een snel herstel toe! :)

Hij had destijds die KSA200S niet in z'n eentje de trap af moeten sjouwen :P

Andr

Ik had van Audiopaul hetzelfde begrepen. Henno is blijkbaar sinds afgelopen vrijdag weer thuis en maakt het OK volgens de berichten.

Toch nog een VAN HARTE BETERSCHAP gewenst aan het adres van Henno.

nurse.gifnurse.gifnurse.gif

(Mailen doe ik maar niet, hij wil die spam van mij toch niet ;) )

Ik wist niet dat ie 'ziek' was (zou een hernia niet een ziekte willen noemen, eerder een soort blessure of zo). Maar goed, dat maakt het niet minder erg. Ik heb van m'n vader vaak genoeg moeten horen dat rugklachten bepaald niet fijn zijn. M'n vader heeft welliswaar nooit een hernia gehad, maar is wel eens flink door z'n rug gegaan. Kon ie dus niet werken. Sterker nog, hij kon niet eens liggen! Rechtop zitten ging wel en een beetje rustig lopen ook, maar ja, je zult 's nachts toch wel wat moeten slapen. En das toch best lastig als je niet kunt liggen van de pijn...

Dus, Henno, al ken ik je niet persoonlijk ;) toch van harte beterschap! En dat we je snel weer op het forum mogen terugzien... :)

Henno bij deze beterschap .

Een hernia is zwaar klote dat kan ik een ieder hier verzekeren.

Ik had er ook eentje en moest eigenlijk geopereerd worden daar ik niet eens meer normaal naar de WC kon.

Gezien de verhalen dat je na een operatie (wat er eigenlijk van waar is weet ik niet) niet meer zwaar mag tillen besloot ik het niet te doen waarbij ook meespeelt dat ik bang ben in ziekenhuizen.

Alleen al daarom vind ik het bewonderingswaardig dat hij zich heeft laten opereren.

Voor alle jongere hier die zwaar tillen een waarschuwing.

TIL GOED het gaat altijd goed tot het moment dat je weet dat het te laat is en geloof me je komt er nooit meer van af!

Henno sterkte

Beste,

Ten eerste heel veel sterkte aan Henno.

Ook ik ben 3 jaar geleden zwaar door mijn rug gegaan. is gebeurd met het tillen (met 4 man weliswaar) van een zware grote mengtafel van 200 KG. Die moest via een stelling uit door een groot raam. Er knakte iets, toen ik een voet verkeerd neerzette. Een paar uur later werd de pijn erger en kon ik niets meer, werkelijk niets!. Niet eens mijn eigen reet afvegen. na 5 dagen is het overgegaan, maar om de zoveeltijd komt het steeds weer terug, op rpecies dezelfde plaats. Een jaar terug me weer vertilt, en weer 4 dagen helemaal plat. Neem de waarschuwing ter harte! een keer echt door je rug gegaan, en het gaat nooit meer weg!.

Groeten,

Bas