Jump to content

Nut van..................

depeter
 Share

Recommended Posts

De CD is volgens mij nog lang niet uitgeroeid (ondanks sommige berichten in diverse bladen). Zo zullen ze ook nog wel een hele tijd in de winkel verkrijgbaar zijn en of er ooit een SACD- of DVD-A-standaard komt waag ik te betwijfelen. Eerder nog komen ze met weer een nieuw formaat, omdat de verkoop van SACD-spelers en allesvreters ook tegenvalt. Dat is het nadeel van digitalisering. Het vernieuwen gaat steeds sneller en de consument moet mee (volgens de fabrikanten).

Ik denk dat het weinig nut heeft te wachten en zou zelf wel een nieuwe cd-speler kopen.

Geplaatst door Ome Henk:

Kijk ook eens in dit topic Peter ;)

Precies...

Maar mocht de klank van Marantz je aanspreken, deze jongens hebben tegenwoordig een perfecte combi ( gisteren gehoord/ beluisterd...) Kost 2500,= En voor de rest is er eigenlijk nog niks betaalbaars, voor zover ik weet !

Bay the way, Ome Henk, wat kost die P18 van jou ( ken nog een maatje van me die wel en keer een mooie Sphinx zoekt...)

Geplaatst door depeter:

Eigenlijk jammer dat er geen duidelijkheid over is, misschien een sacd die ook cd,s afspeeld....? :(

DEPETER.

De SACD spelers die er nu voor handen zijn, spelen voor zover ik weet allemaal gewone cd's af. ( anders ook niet echt interessant, denk ik ) Probleem is alleen, dat in de betaalbare klasse ( jij speelt toch nu met een 541 van NAD ? ) er nog niet echt iets moois is. :( Misschien binnenkort wel ? Waarom wil je eigenlijk SACD ? ;)confused.gif

Geplaatst door boomerang:

De SACD spelers die er nu voor handen zijn, spelen voor zover ik weet allemaal gewone cd's af. ( anders ook niet echt interessant, denk ik ) Probleem is alleen, dat in de betaalbare klasse ( jij speelt toch nu met een 541 van NAD ? ) er nog niet echt iets moois is. :( Misschien binnenkort wel ? Waarom wil je eigenlijk SACD ? ;)confused.gif

Ik wil helemaal geen sacd, maar ik wil ook niet dat als ik nu een dure cd speler koop er straks geen cd,s meer voor kan krijgen.

Vr Gr DEPETER.

cool.gif

Ik denk dat CD's er nog wel inblijven. De grote stap naar alleen SACD laag (dus geen hybride) zal vast niet komen. Hybride SACD's (met eventueel 3 lagen waaronder CD stereo, SACD stereo & SACD multichannel) komen wel steeds meer voor. Dus als je dan de SACD laag kan spelen is dat vaak beter dan de CD laag. Op die zelfde speler. Maar goed, ik heb SACD gehoord op een speler die compleet werd weggespeeld door een goede CD-speler met CD.. Maar pak je een goede/duurdere SACD speler dan geeft het net wat meer resolutie en verfijning dan CD. Maar of het de CD opvolgt? Wie het weet mag het zeggen... eek.gif

• 2 weeks later...
Geplaatst door boomerang:

[QB]

Precies...

Maar mocht de klank van Marantz je aanspreken, deze jongens hebben tegenwoordig een perfecte combi ( gisteren gehoord/ beluisterd...) Kost 2500,= En voor de rest is er eigenlijk nog niks betaalbaars, voor zover ik weet !

Heb je het hier over de MARANTZ SA-17S1???

confused.gif;)

Geplaatst door PD:

en in je prijscategorie passen?

:D

Wat is dit voor kolder ?

of bedoel je te zeggen dat het betaald moet kunnen worden ?

Groet Jitze

Geplaatst door depeter:

Denk om je woorden jongeman.

Dit kan je zo niet zeggen, zou er nog maar eens goed over nadenken. :(

Mijn excusses, Peter! Was niet serieus bedoelt, maar had het sowieso niet hoeven te plaatsen.. Vandaar dat ik het ook maar heb verwijderd. :)