swami Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Wie kan mij wat tips geven over waar 'ie zijn/haar platen koopt. Heb momenteel een flinke bestelling uit staat bij NLStore waar ze een flink aantal nieuwe platen verkopen. Ook 180 grams enz. Zijn er nog meer mooie online winkels waar je dit soort dingen kan bestellen. Liefst natuurlijk in nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Ik koop erg veel bij www.jpc.de/vinyl Helaas niet in Nederland maar wel met een ruime collectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swami Posted 26 juni 2003 Author Report Share Posted 26 juni 2003 Ome Henk bedankt voor Xperienced Audio. Daar heb ik wel iets aan. Alleen bij de platenboef kan ik niet echt online bestellen. Tenminste bij NLStore kan ik gewoon een hele lijst met 180 grams e.a. opvragen om er vervolgens wat uit te kiezen. Zoiets is ideaal voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Platen koopje bij www.acousticsound.com Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 wat zou je denken van nlstore.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 juli 2003 Report Share Posted 5 juli 2003 In de US heb ik nog niet durven te bestellen. Hoeveel kan je kopen om geen problemen met de belasting te krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juli 2003 Report Share Posted 5 juli 2003 wat zou je denken van nlstore.nl Beter lezen Berend! Normaal kun je online ook bij verschillende filialen van >De Plaatboef< terecht. Deze geeft momenteel echter aan dat je er momenteel even nix kan bestellen Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 5 juli 2003 Report Share Posted 5 juli 2003 Geplaatst door Alco: Beter lezen Berend! Normaal kun je online ook bij verschillende filialen van >De Plaatboef< terecht. Deze geeft momenteel echter aan dat je er momenteel even nix kan bestellen Groeten, Alco neem dan maar jpc.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 www.saphirhifi.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 http://www.simplyvinyl.com/ zeer goede service Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 http://www.simplyvinyl.com/ zeer goede service Maar niet veel keus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 En digitale opnamen op CD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Geplaatst door Alco: Maar niet veel keus... idd een minpunt Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Geplaatst door Alco: Maar niet veel keus... Wat verwacht je van een fabrikant, dat ie ook het spul van de concurent/colega gaat verkopen???? Als ik me niet vergis is Simply V een bedrijf wat lp's heruitgeeft en heel heel enkel een origineeltje mag laten persen. Dus de keus zal altijd beperkt blijven. Mocht je willen kiezen uit het totaal aanbod van LP's dan zijn er andere bedrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Ik heb nog niet zo veel besteld via internet, maar heb wel een paar adressen. Diverse Vinyl Eil.com voor speciale lp's/singles met groet van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts