Jump to content

Tannoy dimension td10

stijn
 Share

Recommended Posts

na nog meer zoeken heb ik ook nog de Musical Fidelity A3 gevonden. dit lijkt mij eigenlijk nog wel de beste en mooiste van de versterkers die ik heb kunnen vinden.. de prijs is nu 1250 euro en hij is 2 maanden oud volgens de advertentie.. vraag me af waarom je zo'n versterker al naar 2 maanden weg doet... majah de vraag is weer of iemand nog wat info hierover weet en ik denk dat ik voorlopig de speakers nog maar niet koop maar of die goed klinkt met tannoy p30 die ik nu heb..

mocht ik tog nog eens voor surround gaan dan denk ik dat ik HTP Home Theatre Processor ook van Musical Fidelity erbij koop en dan de A3 voor de Fronts en het gewoone stereo.. maar dat is nog lang niet aan de orde...

greetz

stijn

Hallo Stijn,

Ik ken alleen de Tannoy P40 en vond deze erg mooi (ik heb er met veel moeite afscheid van kunnen doen). Diep doorlopend laag, mooi hoog en midden.. De P30 zal neem ik aan dus ook niet verkeerd klinken. Een combinatie met Musical Fidelity lijkt mij erg mooi en de moeite waarde. Ik heb een keer staan kwijlen bij de MF 300? cd speler + versterker! Wat een heerlijk gedetailleerd geluidsbeeld en wat een dynamiek!

De accuphase lijkt mij zeker de moeite van het proberen waard (ik zie op het andere forum dat dit apparaat nieuw ongeveer f 2.500,- heeft gekost zo'n tien jaar geleden, prijs van 700 euro dus wel aan de stevige kant, maar misschien valt er te onderhandelen).

Een plaatje vind je hierhttp://www.accuphase.com/e-206_e.htm

Op audioreview zul je veel enthousiaste reviews van deze versterker vinden.

Veel succes!

• 3 months later...