Sebastiaan de vries Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Beste Eric, Dank voor je uitnodiging, en ik neem hem deze keer van harte!. Wordt wel weer eens tijd dat ik me weereens in real live onder de forum genoten begeef . Ik zit alleen een beetje met vervoer op de terugweg i.v.m. treinen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Op 20 september is Klaas om 17:30 klaar met de demo in Eindhoven, ik rij gewoonlijk in 1 uur van Eindhoven naar R'dam met mijn trage rotbus Klaas moet natuurlijk eerst de spullen nog van het hotel naar de auto brengen, dan lijkt 20:00 bij Erik mij wel haalbaar 18 oktober bij VdValk is ook een idee, maar dan luisteren we naar we een totaal onbekende audioset in dito akoestiek Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Aansluitend op de demo in Rotterdam, bedoel ik. Maar met z'n allen naar Plaswijck zou ook leuk kunnen zijn. Wat lees ik nu... kan RonL niet komen? Dat zal KF jammer vinden, denk ik. Ron had zulke leuke dingen over hem geschreven! Nu zal hij iemand anders moeten vragen om voor hem de netspanning te testen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Beste Eric, Dank voor je uitnodiging, en ik neem hem deze keer van harte!. Wordt wel weer eens tijd dat ik me weereens in real live onder de forum genoten begeef . Voor mij geldt hetzelfde Sterker nog, ik heb nog nooit iemand van het forum ontmoed. Alleen Jasper misschien, maar dan wel zonder dat ik het weet (zijn opleiding zit in hetzelfde gebouw als de mijne). Ik zit alleen een beetje met vervoer op de terugweg i.v.m. treinen. Groeten, Bas Ja, daar zit ik ook mee. Als het 's avonds is tenminste. Ik was laatst (zoals wellicht bekend) in Nijmegen en de laatste trein vanuit Nijmegen richting Enschede (via Zutphen) rijdt om 23:25. Vanuit Rotterdam zal ook zo rond die tijd zijn denk ik. Ik zal nog wel ff op www.ns.nl kijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 18 oktober is Klaas (volgens de planning) pas om 21:30 klaar met de demo in R'dam, het lijkt me niet handig om dan nog naar Erik te gaan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Ff gekeken op ns.nl en dit rolde eruit: Vertrek: 23:07 Rotterdam Centraal en/of 23:15 Rotterdam Alexander Aankomst: 01:24 Hengelo Dit is dus het laatste dat ik weg kan. (althans vanaf Rotterdam Centraal of Alexander; weet niet of dat in de buurt is van jouw huis). Ik kom dan in Hengelo aan, maar das voor mij het makkelijkst, aangezien ik eigenlijk Enschede Drienerlo moet hebben, maar das een 'stoptreinstation' (behalve soms als er gevoetbald wordt bij FC Twente) en dan moet ik in Hengelo weer overstappen op de stoptrein Zwolle-Enschede. En die stoptrein rijdt niet meer zo laat. Dan maar een kwartier fietsen. Doe ik meestal als ik richting zuiden of westen moet (Pinkpop of Lowlands bijvoorbeeld, of laatst naar Nijmegen). Is het om 23:15 nog een beetje te doen in Rotterdam of loop je dan zwaar het risico overvallen te worden of zo? Ik bedoel, Hengelo is niet 'eng' om 01:24uur 's nachts, maar Rotterdam..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Erik woont niet nabij een trein, want hij woont op een onbewoond eiland Ik denk dat R'dam Lombardijen het dichtst bij de bewoonde wereld is, ik wil je daar vandaan wel oppikken en terug brengen, evt. samen met Bas. Maar laten we eerst eens vaststellen wanneer de sessie wordt gehouden Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Als er zoveel belangstelling is vind ik zelf Plaswijck ook wel een optie, zoals eerder geopperd, om met een aantal forumleden naartoe te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door cgm:Als er zoveel belangstelling is vind ik zelf Plaswijck ook wel een optie, zoals eerder geopperd, om met een aantal forumleden naartoe te gaan. Ja kan gezellig zijn. Die demo is denk ik in restaurant "Plaswijck". Vlak daarnaast is het park "Plaswijck". Een wandelpark annex halve dierentuin, annex speeltuin en je kunt er bootjes huren. Dus met mooi weer is er voor ieder wat wils: Aapjes voeren, wandelen, of in de draaimolen. Voor de sportievelingen roeien op de plas. Het is ook niet zo moeilijk te bereiken met openbaar vervoer. _______________________ Edit: Zie nu pas Spido's post: 18-10: Plaswijckpark, C.N.A. Looslaan 23, Rotterdam Het is dus al in het park Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Zoals al eerder gesteld: dit is een herkansing voor een eerdere, niet optimaal verlopen, demo van de Kings. Primaire doel is de King's in de eigen luisterruimte te beluisteren. Verplaatsen van de demo a.g.v. 'overweldigende belangstelling' is dus geen optie. Wat niet wegneemt dat er natuurlijk altijd afgesproken kan worden om als groep naar een van de vastegestelde demo's 'on tour'te gaan of... met een groep Klaas zelf een keer ergens uit te nodigen. Voor 50 euro weet je alles... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door Kermit:Zoals al eerder gesteld: dit is een herkansing voor een eerdere, niet optimaal verlopen, demo van de Kings. Primaire doel is de King's in de eigen luisterruimte te beluisteren. Verplaatsen van de demo a.g.v. 'overweldigende belangstelling' is dus geen optie. Wat niet wegneemt dat er natuurlijk altijd afgesproken kan worden om als groep naar een van de vastegestelde demo's 'on tour'te gaan of... met een groep Klaas zelf een keer ergens uit te nodigen. Voor 50 euro weet je alles... Kermit, ik had het ook niet over een verplaatsing, maar de demo bij Erik voor degenen die er de eerste keer ook bij waren, en dan primair voor anderen de demo in Plaswijckpark, misschien ook als gezellig uitje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door Pjotr: (...) Die demo is denk ik in restaurant "Plaswijck" (...) Nou, 't schijnt "Amphi restaurant" te heten, waar het zaaltje is gereserveerd. Zegt dat onze rotjeknorders iets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Ik wil er uiteraard deze keer graag bij zijn. De vorige keer was ik helaas verhinderd. het hangt er natuurlijk wel vanaf wanneer het is. Ik heb n.l. ook nog wat andere afspraken. Is het misschien denkbaar dat de demo toch op 18 oktober wordt gehouden, en wel in Plaswijck, maar dan achter de reguliere demo aan. Ik bedoel, dan hoeft KF niet te sjouwen, bovendien is er meer ruimte dan bij Erik. Verder is het voor de meeste van ons toch een vreemde installatie. Ik wil eventueel wel wat Array spullen meebrengen om als alternatief voor versterking te zorgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door spido: Geplaatst door Pjotr:[qb] (...) Die demo is denk ik in restaurant "Plaswijck" (...) Nou, 't schijnt "Amphi restaurant" te heten, waar het zaaltje is gereserveerd. Zegt dat onze rotjeknorders iets?[/QB] Nee zegt mij niets. Maar ik ben zeker al 10 jaar niet meer in het Plaswijckpark geweest. En het wordt nogal eens verbouwd. Overigens dit geeft het telefoonboek: Dierentuinen 1 010-4181836 Plaswijckpark Speel- Wandel- en Dierentuin Ringdijk 20 3053KS Rotterdam Recreatieparken 2 010-4181836 Plaswijckpark Speel- Wandel- en Dierentuin Ringdijk 20 3053KS Rotterdam Tennisbanen 3 010-4187822 Plaswijck Tennispark Plaswijcklaan 56 3054CP Rotterdam Zalenverhuur 4 010-4181836 Plaswijckpark Horeca Zalenverhuur Ringdijk 20 3053KS Rotterdam Er is wel een restaurant aan de C.N.A. Looslaan maar dat ligt niet in het park. Dat heette vroeger "Plaswijck". Het Plaswijckpark had, vroeger i.i.g., ook een ingang aan de C.N.A. Looslaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Ik kom niet. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 3 september 2003 Author Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door spido:Richard heeft wel gelijk denk ik: plannen op een zaterdag waarop elders een demonstratie plaatsvindt is niet erg realistisch. Zelfs KF kan zich slechts op Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Volgens mij is de genoemde lokatie van de Stichting Plaswijckpark. Plaswijckpark, C23, tel. (010) 418 18 36 Misschien was Van der Valk op C.N.A. Looslaan 9 praktischer geweest (met parkeergelegenheid). Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 3 september 2003 Author Report Share Posted 3 september 2003 voorlopig komen deze mensen : kermit andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Volgens mij ken ik die locatie wel. In het park staat een een gebouwtje, prachtig gelegen aan de Bergsche achterplas. En dat heette, dacht ik, vroeger zo. Ik kan het mij niet herinneren als een ruimte die geschikt is voor dit soort demo's, maar wellicht is alles veranderd... Ik kan mij trouwens in wijkgebouwen de Klimmende Bever en de Larenkamp zeshoekige ruimtes herinneren (met als basis vorm een rechthoek, waarbij de korte zijden in een punt gezet zijn), die ook geschikt geweest zouden kunnen zijn en betaalbaar? Kent iemand die ruimte toevallig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 september 2003 Author Report Share Posted 4 september 2003 beste allemaal . de datum word : zaterdag 13 september . aanvang 20:00 uur . ps : neem wat muziek mee . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:beste allemaal . de datum word : zaterdag 13 september . aanvang 20:00 uur . ps : neem wat muziek mee . Dan moet ik afzeggen, heb andere verplichtingen. Jammer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 september 2003 Author Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door cgm: Dan moet ik afzeggen, heb andere verplichtingen. Jammer.. idd jammer zeg . maar klaas vond dit het makkelijkst , omdat hij smiddags in goes is . en dat ligt mooi op de route . afijn ,je kunt ook nog naar plaswijk gaan als hij daar een demo houd . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Op zich kan ik dan wel, alleen moet ik dan al wel weer uiterlijk om 22:51 vanaf Rotterdam Lombardijen of om 23:07 van Rotterdam Centraal terug... Ik zou het liefst dat laatste doen, aangezien er volgens de NS vertraging kan zijn op het stuk van Lombardijen naar Centraal. En als ik die trein van 23:07 op Centraal mis, dan kom ik niet meer thuis... Als dat (22:51 of 23:07uur) 'laat genoeg' is, wil ik wel komen. Mits iemand mij komt halen van het station natuurlijk, maar ik had begrepen dat Andre mij (en Sebastiaan) wel wilde komen halen. Ik hoor het dan nog wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:(...) ps : neem wat muziek mee . En natuurlijk: regenkleding, een schone zakdoek, een paar sokken... en een goed humeur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts