Puur Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Nu noem je alleen de grotere wijzigingen op Puur. Meestal resulteren die in een andere benaming voor een speaker. Alle kleine wijzigingen (bv. filter aanpassingen) worden meestal met de toevoeging MK-nogwat aangeduid. Dan is dit de Perfect Performer King V MK I (of hoeft dat er dan nog niet achter?) Geplaatst door Ome Henk: Marketing technisch is dit inderdaad een ramp. Als eventuele koper weet je dus nooit welke versie je koopt en al helemaal niet wanneer dit een tweedehansje zou zijn. De eventuele koper weet toch wat 'ie aanschaft. Ik bedoel, dat doe je met je oren en ogen open, neem ik aan. En over dat tweedehands gebeuren... ik kom ze nog niet tegen, maar die van mij staan dan ook niet te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 september 2003 Author Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door richard 1:Ik denk niet dat dit voor de heer Feenstra de grootste zorg is, natuurlijk wil hij ook wel verkopen maar hij lijkt me typisch iemand bij wie het in de eerste plaats om de liefde voor het vak gaat. en dat kan ik (na afgelopen week anderhalf uur met hem aan de telefoon gezeten te hebben ) be-amen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door RonL: (...) Je vergist je Spido, eind van de maand kan ik niet, de 13e wel. Lees maar terug. Beste Ron, Je had verklaard, met de grootste nadruk die de vermoedelijke dronkenschap je kon ingeven, dat je n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Ach, lees zijn oorspronkelijke verhaal maar. Dit is een uit zijn verband gerukt citaat als reactie op een aantal charmante postings van Spido. Hij bestaat niet, zal nooit ergens verschijnen en heeft weer het hoogste woord. Hij is gewoon weer stenen aan het gooien... Een ding heeft hij wel van voormalig vriendje Gerbrand van Veen overgenomen: hij ziet overal vijanden. Van wie zou Klaas het toch hebben dat hij een aantal aanwezigen oorvijgen zou moeten verkopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 september 2003 Author Report Share Posted 10 september 2003 mijn beste luistervinken . zullen we nu weer aardig doen tegen elkaar. al dat gezemel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Zaterdag ga ik weer naar het voetbal, Heerenveen - Groningen. Hoogstwaarschijnlijk slecht voetbal, dat is nl. altijd zo bij deze wedstrijd. Maar zeker weten weer kwetsende spreekkoren. Dat hoort er schijnbaar bij. Dat is het soort volk, wordt wel eens gezegd. Maar ja, ontmoet je bij een eenvoudige luistersessie beter volk? Ik denk het niet, ik heb zelfs nog wel meer waardering voor het voetbalvolk. Zij schelden elkaar recht in het gezicht uit, en kom je te dicht bij dan krijg je ook nog een tik mee. Onbeschaafd? Is het 'hear' uitdagen en uitdelen beschaafder? In ieder geval is het wel achterbakser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:mijn beste luistervinken . zullen we nu weer aardig doen tegen elkaar. al dat gezemel . Beste Erik, Gezemel? GEZEMEL?? Begin jij nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door spido: (KF schreit hete tranen, telkens wanneer een paar speakers het atelier verlaten...) Gelukkig ziet 'ie ze regelmatig terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door spido:Je had verklaard, met de grootste nadruk die de vermoedelijke dronkenschap je kon ingeven, dat je n Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door Puur: Gelukkig ziet 'ie ze regelmatig terug Gelukkig kun je erom lachen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door RonL: Beste Spido, Toch wil ik nog wel een keer luisteren. Als Klaas Feenstra in is voor een herkansing met een nog Perfectere Performer dan ben ik dat ook. Hij zal het op prijs stellen dat weer zo veel mensen van de oorspronkelijke sessie aanwezig zijn. Alleen dan is een goede beoordeling van de verbeteringen mogelijk. Ik zal overigens weer dezelfde cd-tjes meebrengen. Tot zaterdag... Beste Ron, "Tot zaterdag"?? Ook jij verwart me kennelijk met iemand anders... "Hij zal het op prijs stellen..."?? Nou, als je dat zo durft te schrijven dan ken je 'm vast beter dan ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door spido: Beste Ron, "Tot zaterdag"?? Ook jij verwart me kennelijk met iemand anders... "Hij zal het op prijs stellen..."?? Nou, als je dat zo durft te schrijven dan ken je 'm vast beter dan ik! Zo nu en dan ben je een aandachtig lezer Spido. Fijn. Natuurlijk is het voor KF een uitdaging om de "Acht van Nieuw-Beijerland" ditmaal te overtuigen van de kwaliteiten van de PP. Hij komt echt niet alleen voor de broodjes en de soep. Laat ons lekker luisteren naar de verbeterde PP en maak er niet zo'n punt van dat ik er ook weer bij ben. Dat doen de anderen ook niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door RonL: Zo nu en dan ben je een aandachtig lezer Spido. Fijn. Natuurlijk is het voor KF een uitdaging om de "Acht van Nieuw-Beijerland" ditmaal te overtuigen van de kwaliteiten van de PP. Hij komt echt niet alleen voor de broodjes en de soep. Laat ons lekker luisteren naar de verbeterde PP en maak er niet zo'n punt van dat ik er ook weer bij ben. Dat doen de anderen ook niet... Sterker nog Ron. Tot zaterdag! en ik zal geen paul meer tegen je zeggen Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Hoi Erik, ik heb net met m'n vliegtuigje alvast gekeken waar ik moest rijden. (www.vanuitdelucht.nl). Het valt dan op dat het pont bijna net zo lang is dan dat kanaal breed. Hadden ze niet beter een brug kunnen maken..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Hoi Erik, ik heb net met m'n vliegtuigje alvast gekeken waar ik moest rijden. (www.vanuitdelucht.nl). Het valt dan op dat het pont bijna net zo lang is dan dat kanaal breed. Hadden ze niet beter een brug kunnen maken..?? Schitterend zeg die luchtfoto's Omdat de foto's wat ouder zijn kan ik nog zien hoe mijn buurt eruit zag voor die &*%#@ tramrails in mijn achertuin kwamen te liggen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 september 2003 Author Report Share Posted 11 september 2003 kermit zee andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 D'r maakt toch ook iemand nog wel foto's h Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door cgm:D'r maakt toch ook iemand nog wel foto's h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 september 2003 Author Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Hoi Erik, ik heb net met m'n vliegtuigje alvast gekeken waar ik moest rijden. (www.vanuitdelucht.nl). Het valt dan op dat het pont bijna net zo lang is dan dat kanaal breed. Hadden ze niet beter een brug kunnen maken..?? de pont ligt daar om al dat stadse tuig lekker buiten ons mooie groene eiland te houden . s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: de pont ligt daar om al dat stadse tuig lekker buiten ons mooie groene eiland te houden . s Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: de pont ligt daar om al dat stadse tuig lekker buiten ons mooie groene eiland te houden . s Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Geplaatst door telefunken: sorry maar wie is wij want ik hoor hier niet bij. ik geloof er niet meer in dat die boer de PP's inorde heb kunnen krijgen,en als dat wel zo zou zijn voor hoelang dan voordat er weer stof in komt. en over de kast constructie nog maar te zweigen als hij dat met het zelfde oog gemaakt heb als dat hij autorijd (dan zal hij wel weer te laat komen op de sessie) veel luisterplezier. Beste Rob, Jammer dat je zaterdag niet van de partij bent! Je persoonlijke charme, je vriendelijkheid, je positieve instelling, je humor en opgewektheid zullen node worden gemist... Overigens: de kasten zijn van zwaar multiplex gebouwd, en zijn inwendig voorzien van steunbalken. Toch denk jij dat ze niet stevig zijn? Welnu: dan heb ik een voorstel voor een test, die zal aantonen dat ze wel degelijk stevig zijn! In ieder geval veel steviger dan jij, bijvoorbeeld... We hijsen eerst jou drie meter op, en laten je dan op een PP King-kast vallen. Vervolgens kijken we welke van de twee dit het beste overleeft. Daarna takelen we de PP King-kast drie meter op, en laten die op jou vallen. Dan gaan we opnieuw kij... Ach wat... dan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Wat een domme vergelijking zeg. Stel je voor dat bij de mens, net als bij de de kasten van de Kings, alle spleten volgeschuimd zouden zijn met polyurethaan lijm... Is er toch geen lol meer aan? Nee, laten we het dan eerlijk doen: we hijsen een PP-King kast 3 meter omhoog en laten hem op een Intruder vallen. Vervolgens kijken we welke van de twee dit het beste overleeft. Daarna takelen we de intruder drie meter op, en laten die op de PP-King kast vallen. Dan gaan we opnieuw kij... Ach wat... dan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 september 2003 Report Share Posted 11 september 2003 Okay, okay... we geven hem een eerlijke kans! Dan schuimen we eerst alle spleten van Telefunken dicht! (Eigenlijk is daarna geen enkele test meer echt nodig.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts