JazzLuva Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Ja idd, hij moet nog veel leren , moet hij hier ook maar vaker komen Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door JazzLuva:Ja idd, hij moet nog veel leren , moet hij hier ook maar vaker komen Groeten JazzLuva Hij staat toch al 7e in de top 25... Lijkt me dat je dan hier vaak genoeg komt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Henrie: Yep... Zou ook niet weten welke anders, maar Erik heeft deze site nog niet helemaal onder de knie geloof ik. Is er ook pas net achter dat er een top 25 is, van forumleden Is dat echt zo? daar wist ik ook niets van. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 september 2003 Author Report Share Posted 16 september 2003 ja, mot je luistere . ik zit alleen maar op het forum de rest is voor mij abacadabra maar ik heb hem gevonden hoor !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 september 2003 Author Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Is dat echt zo? daar wist ik ook niets van. Groeten, Bas nog zo,n praktijkman , zal ik maar zeggen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Verdomd, het is waar . Aan top ome Henk met maarliefst 5657 berichten :D. Is dit ziek of is dit ziek...... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Die recensie heeft iets bekends.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door JazzLuva: deze misschien ? King Review Krijg nou wat, er was ook nog een onbekende bij op die avond bij Erik. En in Goes ook al ??????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Kermit:Die recensie heeft iets bekends.... Stook stook stook :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 september 2003 Author Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Kermit:Die recensie heeft iets bekends.... welke ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Verdomd, het is waar . Aan top ome Henk met maarliefst 5657 berichten . Is dit ziek of is dit ziek...... Groeten, Bas Nee, das 2,5 jaar werk De mijne maar net 1 trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Bob James: Het lijkt er immers op dat jouw vaststelling niet door een aantal anderen wordt gedeeld. -------------------------------------------- Dan moet ons bobje toch eens naar de oog-arts. *Ik miste alleen de aansluiting van de woofer met de middentoner unit. --------------------------------------------- Wellicht is het verstandig de PP nog eens in andere akoestische omstandigheden te gaan beluisteren. In jouw eigen akoestische omstandigheden zou natuurlijk het beste zijn. -------------------------------------------- Met bobje eens, alleen doe je dat ook???? -------------------------------------------- Je vergelijkt de King met bepaalde Infinity modellen. Allereerst: nogal vleiend voor een speaker van slechts 1200 euro, om met zulke dure jongens te worden vergeleken! Maar... met alle respect voor de serieuze hifi-produkten van Infinity... er zijn veel gegronde redenen voor de grote reputatie van het merk - de prachtige enims en emits, met name, en de ingenieuze servo-aansturing en -controle van de basluidsprekers... maar de kwaliteit van de lagetonen drive-units zelf behoort daar absoluut ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Waarom nou weer zo'n onplezierige stemming, het ging zo goed. En ik vind dat er in het verhaal van Bob best waarheid zit. Die woofers van Infinity zijn heel aardig, maar echt niet extreem goed. Ook is het erg moeilijk om een speaker die zonder filter is aangesloten een dip te laten maken. Zoals ik al schreef .... Kleuring.....!!! Ook klopte het tonaal niet helemaal in het begin, maar ja ik ben de enige die dat ervaren heeft. Dus het ligt aan mij. En in principe klinken alle goede luidsprekers eender.... het moet n.l.een kopie van het orgineel zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 september 2003 Author Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Zoals ik al schreef .... Kleuring.....!!! elke woofer kleurt . en kleuring van een woofer zit volgens mij vele frequenties hoger . ik denk hans ,dat het hele laaggebied gewoon een tikkeltje minder luid klonk dan wij gewend zijn . en ik moet toegeven ,dat dat helemaal niet onaardig is . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Die Spido jongens, die heeft het helemaal voor elkaar... die heeft in 2 jaar tijd onnoemelijk veel reacties/topics/gezeik/geouwehoer/soms een heel klein ietsie pietsie beetje lof/ op zijn dak (doos) gehaald, kan niemand aan tippen, en maar door gaan en door gaan tot het (bittere, zure) einde.... Kunnen we hem niet voor eens en altijd laten zwijgen en verder gaan met een normaal leven zonder vuiltjes in de spleet (of in je ogen of in je..), Heb jij effe lekker pech, SCAT dude Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Sherwin: Die kerel spuit wekelijks 300Ml sperma leeg voor zijn pctje met al die reacties, En iedereen helpt hem opkicken.. inmiddels heeft die kerel een scrotum zo groot als een vuilniszak die hij dagelijks mee moet slepen en sleuren totdat het eelt er op staat (ook niet prettig), dus waarom laten we hem niet met rust (en andersom). Mvgr, Sherwin Nou nou! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Die Spido jongens, die heeft het helemaal voor elkaar... die heeft in 2 jaar tijd onnoemelijk veel reacties/topics/gezeik/geouwehoer/soms een heel klein ietsie pietsie beetje lof/ op zijn dak (doos) gehaald, kan niemand aan tippen, en maar door gaan en door gaan tot het (bittere, zure) einde....Kunnen we hem niet voor eens en altijd laten zwijgen en verder gaan met een normaal leven zonder vuiltjes in de spleet (of in je ogen of in je..), Die kerel spuit wekelijks 300Ml sperma leeg voor zijn pctje met al die reacties, En iedereen helpt hem opkicken.. inmiddels heeft die kerel een scrotum zo groot als een vuilniszak die hij dagelijks mee moet slepen en sleuren totdat het eelt er op staat (ook niet prettig). Over een paar maanden is die bureaustoel dus ook overbodig, dus waarom laten we hem niet met rust (en andersom). Mvgr, Sherwin Ik heb zojuist de volgende voorwaarden geaccepteerd.Waren er bij jouw aanmelding andere? Wanneer u gebruik maakt van het forum van HEAR.nl gaat u akkoord met het feit dat u het forum niet zult gebruiken om doelbewust berichten te plaatsen die onwaar en/of lasterlijk, inaccuraat, vulgair, obsceen, seksueel georienteerd, beledigend, kwetsend, bedreigend, haatdragend, privacy- of anderszins wetoverschrijdend van aard zijn. U stemt ermee in geen materiaal te plaatsen dat beschermd is door enig copyright, tenzij dit copyright is voorbehouden aan uzelf. Als laatste kunnen we opmerken dat als u het met iemand niet eens bent, u gezellig een discussie kunt aangaan maar houdt het alstublieft vriendelijk. Ziet u zelf een post die niet door de beugel kan, neem dan contact op met de beheerder of en hij zal zo snel mogelijk beoordelen of de post al dan niet tegen de regels is en deze, zonodig, verwijderen. Ben erg benieuwd. Scat-Man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 september 2003 Author Report Share Posted 16 september 2003 Ik heb zojuist de volgende voorwaarden geaccepteerd.Waren er bij jouw aanmelding andere?Wanneer u gebruik maakt van het forum van HEAR.nl gaat u akkoord met het feit dat u het forum niet zult gebruiken om doelbewust berichten te plaatsen die onwaar en/of lasterlijk, inaccuraat, vulgair, obsceen, seksueel georienteerd, beledigend, kwetsend, bedreigend, haatdragend, privacy- of anderszins wetoverschrijdend van aard zijn. U stemt ermee in geen materiaal te plaatsen dat beschermd is door enig copyright, tenzij dit copyright is voorbehouden aan uzelf. Als laatste kunnen we opmerken dat als u het met iemand niet eens bent, u gezellig een discussie kunt aangaan maar houdt het alstublieft vriendelijk. Ziet u zelf een post die niet door de beugel kan, neem dan contact op met de beheerder of en hij zal zo snel mogelijk beoordelen of de post al dan niet tegen de regels is en deze, zonodig, verwijderen. Ben erg benieuwd. Scat-Man. voor sherwin gelden aparte regels . maar die heeft hij speciaal per e mail opgestuurd gekregen van het hear team Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Mag bij deze dan ook alle kloontjes worden afgeschaft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 nullvoor sherwin gelden aparte regels . maar die heeft hij speciaal per e mail opgestuurd gekregen van het hear team Zoals: Muilkorf aan en nagels kortgeknipt? Scat-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 nullvoor sherwin gelden aparte regels . maar die heeft hij speciaal per e mail opgestuurd gekregen van het hear team Zoals: Muilkorf aan en nagels kortgeknipt? Scat-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Jammer dat het topic weer zo verkloot wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Scat-Man:null voor sherwin gelden aparte regels . maar die heeft hij speciaal per e mail opgestuurd gekregen van het hear team Zoals: Muilkorf aan en nagels kortgeknipt? Scat-Man Bejjeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 16 september 2003 Report Share Posted 16 september 2003 Geplaatst door Kermit:Jammer dat het topic weer zo verkloot wordt. Ja, jammer. Dat komt omdat Klaas' trawanten Spido, Spiekerboer, Bob James en Siegfried opduiken waar de term PP of electrostaat verschijnt. Het staat na de laatste bijeenkomst wel vast dat de genoemde NEP's Klaas en zijn handel vertegenwoordigen. Dat moet wel onder een valse naam, want zijn inbreng zou anders niet op dit forum worden getolereerd. Strijdige belangen etc. Voor zijn geloofwaardigheid lijkt het me toch tijd voor een coming out. De snurkers van hear.nl hebben het waarschijnlijk niet eens in de gaten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts