spido Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Hallo Ron! Zojuist heb ik de nieuwe recensie van Picoso gelezen. Heb jij 'm ook al doorgenomen? 't Lijkt me zo vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door spido:Hallo Ron! Zojuist heb ik de nieuwe recensie van Picoso gelezen. Heb jij 'm ook al doorgenomen? 't Lijkt me zo vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door telefunken: ook ik heb het verhaal gelezen en kan alleen maar zeggen dat ik blij ben voor puur dat dit probleem opgelost is. en een felicitatie van mijn kant is hier wel op zijn plek.(dus bij deze klaas gefeliciteerd) maar spi..(het lukt mij weer niet)je blijft zielig. Toch interessant dat op dit forum zo begrijpend wordt omgegaan met personen met een multiple personality disorder..... Ga zo door! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Flood water keeps ro-o-o-lin' Man and it's about to drive pour me insane ro-o-o-lin' ? Moet dat niet ro-o-ol-lin' zijn? pour me? Moet dat niet poor me wezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door spido: ro-o-o-lin' ? Moet dat niet ro-o-ol-lin' zijn? pour me? Moet dat niet poor me wezen? Wat vindt je nu zelf van je reactie Spido? Beetje lullig is het wel he? Zo kennen we je weer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door spido:Hallo Ron! Zojuist heb ik de nieuwe recensie van Picoso gelezen. Heb jij 'm ook al doorgenomen? 't Lijkt me zo vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door RonL: Wat vindt je nu zelf van je reactie Spido? Beetje lullig is het wel he? Zo kennen we je weer... Beste Ron, vindt je? Moet dat niet vind je zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door spido: Beste Ron, vindt je? Moet dat niet vind je zijn? Heel scherp. Was je met het afleveren van je speakers maar half zo scherp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door spido: ro-o-o-lin' ? Moet dat niet ro-o-ol-lin' zijn? pour me? Moet dat niet poor me wezen? He Spido, daar heb ik nog eens wat aan! Ik heb het direct aangepast......... Maar goed, je brengt het gesprek hiermee handig op een ander onderwerp.... Zou ik ook doen als ik jou was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door TannoJ: He Spido, daar heb ik nog eens wat aan! Ik heb het direct aangepast......... Maar goed, je brengt het gesprek hiermee handig op een ander onderwerp.... Zou ik ook doen als ik jou was. Mensen die verstand van talen hebben zijn niet technisch en andersom..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Het is inderdaad Spido "poor me" Spiekerboer. Zelden heb ik zo'n lulhannes meegemaakt. En ga me nou niet vertellen dat ik lulhannes verkeerd schrijf, want ik heb die avond in Nieuw-Beijerland een Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Zojuist een stukje van de oude serie Ja zuster, nee zuster gezien met Hetty Blok en Leen Jongewaard. Daar kwam ook een bijzonder vervelende buurman in voor. Ik weet niet hoe het komt, maar ik moest ineens aan Spido denken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door spido: Beste Sherwin, Wanneer de units die jij gebruikt beter waren geweest dan die in de PP, dan had KF ze wel voor de PP gekozen! Hij was er namelijk helemaal niet op uit een budget-klasse luidspreker te maken, maar probeerde iets te ontwerpen dat beter zou zijn dan de Nautilus. Daarbij was hij er bijna zeker van dat die speaker goedkoper zou uitpakken. En dat klopte. Beste Spido, Je kan ook ovedrijven he . Klaas moet maar eens gaan luisteren naar de Nautiluss 800. Denk dat het heele rg moeilijk gaat worden dat te evenaren.! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Mensen die verstand van talen hebben zijn niet technisch en andersom..... Uitzonderingen bepalen de regel Hans Mijn broer heeft dezelfde taalkennis als ik en is ook technisch goed onderlegd. Alleen gaat het met typen nog wel eens verkeerd, gewoon omdat ik dat snel doe en soms zonder goed te kijken..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 september 2003 Report Share Posted 30 september 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Beste Spido, Je kan ook ovedrijven he . Klaas moet maar eens gaan luisteren naar de Nautiluss 800. Denk dat het heele rg moeilijk gaat worden dat te evenaren.! Groeten, Bas Beste Bas, Uit betrouwbare bron kan ik melden dat KF zowel de ontstaansgeschiedenis als de definitieve(?) verschijningsvorm van de Nautilus-serie kent. Sterker nog: hij is er bij betrokken geweest. Jij vindt de merknaam B&W overtuigend? Jij vindt het uiterlijk van de luidspreker veelbelovend? Ach... Tsja... Het beste van B&W anno-n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts