Jump to content

HERKANSING PP IN NIEUW-BEYERLAND.

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door spido:

En natuurlijk: regenkleding, een schone zakdoek, een paar sokken... en een goed humeur!

Hoezo Spido, denk je dat we het niet droog zullen houden? Het is niet echt eerlijk tegenover Klaas om daar al bij voorbaat van uit te gaan ;)

BTW, ik kan de 13e wel.

Geplaatst door erik klijnsmit:

[QB]

---------------------------

deze zijn uitgenodigd ,maar hebben nog niet toegezegd:

hans van liempd

bas

paul jenner

michel romijn

---------------------------

Nou haal mij maar van de lijst nog niet aangemeld af!

IK KOM OOK!!!

zeer zeker voor de gezelligheid, maar ook benieuwd of de pp's me nu beter aanstaan als toen met dat snerpende midden gebied!

Groet Michel ;)

P.S. Klaas erg sportief! :D

Geplaatst door cgm:

Lekker belangrijk.. :D

of sta je opgesteld?

En of dat belangerijk is!

Maar wel jammer, ik had niet meer verwacht dat deze sessie nog op de 13e zou plaatsvinden. Het gaat er natuurlijk ook om dat Erik zich een goed beeld kan vormen over de luidsprekers, maar het leek mij nou juist zo leuk om er in levende lijve eens over te discussieren in plaats van via zwaar vervuilde topics hear. In dat kader wil ik mijn plaats dan ook graag afstaan aan Sherwin. ;)

wie kan er eigenlijk de 15e ??

iedereen ? of moeten er afhaken ?

ik hoor het wel .

ps : ik ben zeer benieuwd hoe ze nu klinken trouwens . misschien staan mijn esl,s wel te koop binnenkort . :):rolleyes:

Bedoel je hiermee dat de 13e nog niet vaststaat? Ja, opzich niet erg hoor, maar dat ik het ff weet...

De 15e kan ik denk ik wel, maar niet overdag. Ik ga dan namelijk naar Philips Nijmegen (excursie). Ik zou dan (als die excursie niet te lang duurt) daarna direct naar Rotterdam kunnen komen. Volgende dag heb ik toch niks belangrijks geloof ik. Iig niet voor 12 uur...

zaterdag de 13e dus !! :)

Oh, ok... Ja, dan kan ik nog steeds :D Mits iemand mij van het station komt halen (en er weer naar terug brengt).

Nog wel ff een vraag (had 'm geloof ik al eerder gesteld): hoe lang gaat die demo duren? Want ik moet al weer voor 11 uur weg om nog thuis te komen, en de demo begint geloof ik om 20.00uur toch?

Oh ja, de NS zegt dat er vertraging kan zijn tussen Centraal en Lombardijen. Dus ik zou dan graag iig op de terugweg op Centraal willen instappen. Ik hoop dat dat geen probleem is. Helaas kan ik niet meer kijken wanneer precies die vertragingen zijn, want www.ns.nl blijkt bij mij ook al niet meer naar behoren te werken. Ik moet nodig XP opnieuw installeren...

edit: heb het toch nog gevonden (via een omweg). Dit geeft de NS:

Traject: Den Haag Centraal-Rotterdam Hofplein

Periode: zaterdag 30 augustus tot en met vrijdag 19 september

Dus 13 september kans op vertraging. En dus mits iemand mij naar Centraal wil brengen, kom ik. Ik wil niet het risico lopen ergens halverwege in Nederland te stranden en dan op een station te moeten overnachten...

Geplaatst door Henrie:

Oh, ok... Ja, dan kan ik nog steeds :D Mits iemand mij van het station komt halen (en er weer naar terug brengt).

Nog wel ff een vraag (had 'm geloof ik al eerder gesteld): hoe lang gaat die demo duren? Want ik moet al weer voor 11 uur weg om nog thuis te komen, en de demo begint geloof ik om 20.00uur toch?

Oh ja, de NS zegt dat er vertraging kan zijn tussen Centraal en Lombardijen. Dus ik zou dan graag iig op de terugweg op Centraal willen instappen. Ik hoop dat dat geen probleem is. Helaas kan ik niet meer kijken wanneer precies die vertragingen zijn, want www.ns.nl blijkt bij mij ook al niet meer naar behoren te werken. Ik moet nodig XP opnieuw installeren...

edit: heb het toch nog gevonden (via een omweg). Dit geeft de NS:

Traject: Den Haag Centraal-Rotterdam Hofplein

Periode: zaterdag 30 augustus tot en met vrijdag 19 september

Dus 13 september kans op vertraging. En dus mits iemand mij naar Centraal wil brengen, kom ik. Ik wil niet het risico lopen ergens halverwege in Nederland te stranden en dan op een station te moeten overnachten...

ik denk dat andr

Geplaatst door Henrie:

Ja, op de heenweg is wat vertraging niet zo'n ramp. Maar als ik de laatste trein naar Hengelo/Enschede pak, moet ik geen vertraging hebben...

Zal het er wel ff met Andre over hebben... :)

Je hebt er wel wat voor over zeg eek.gif

Er gaat een stoptrein om 22:51 van Lombardijen naar R'dam CS, waar je 23:02 aankomt.

Om 23:07 ga je dan met de intercity naar Enschede, aankomst 01:32.

Jasper rijdt zowat dezelfde route, dus dan kun je 2x 2 uur naar zijn gekakel luisteren :D

Ik wil wel (met m'n bus) van Lombardijen naar Erik rijden en weer terug ;)

Andr

Geplaatst door spido:

Wie zorgt er eigenlijk dat er een Ultra Curve Pro van Behringer aanwezig is?

Zonder zo'n ding kan het nooit wat worden, begrijp ik... :(

Beste Spido,

Ik niet in elke geval.

Uitruissen met de Ultracurve kost zeker een hele avond, en dat gaat tenkoste van de tijd dat we met de PP's hebben.

Groeten,

Bas