Jump to content

HERKANSING PP IN NIEUW-BEYERLAND.

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henrie:

Naar Lombardijen dus... Maar als de trein van Lombardijen naar Centraal vertraging heeft, ben ik mooi de piemel... :):(

Dus als je me naar Centraal zou willen brengen, zou ik dat zeer op prijs stellen (weet niet hoe ver dat is trouwens). Anders kom ik denk ik maar niet. Is toch wat te riskant om dan de laatste trein te nemen...

Ok, ik breng je (jullie) wel naar R'dam CS ;)

En als het toch nog fout gaat aan het eind ergens voorbij Apeldoorn ofzo, dan brengen de ouders van Jasper je wel verder :D

He Japer? :P

Andr

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste Eric,

Daar heb ik eigenlijk weinig zin in. Ik kom voor de PP's (en voor jou :D) en niet om een Uc te demonstreren.

De Uc is niet iets wat je even snel deomonstreerd. Het is een bewerkelijk apparaat waar je alle tijd voor moet hebben. Er moeten meerdere langdurige metingen worden gedaan.

Als Andre of wie dan ook de Uc wil proberen kan daar een afspraak voor gemaakt worden, en neem ik daar de tijd voor.

Groeten,

Bas

bas komt voor mij !!!!!!!!!!!!!

eek.gif

we gaan toch niet dansen h

Geplaatst door Hans van Liempd:

Na wat heen en weer bellen hoef ik niet mee naar een verjaardag, en kan ik er a.s. zaterdag toch bij zijn.

Moet ik nog wat meebrengen, behalve wat CD's ???

:)

Kun je die orgelpijp weer mee terug nemen?

Daar zal Erik's vrouw heel blij mijn zijn :D

Misschien hebben we iets aan je interlinks en speakerkabels, voor als de kabels van Erik iets "raars" doen :)

Dan kunnen we dat evt uitsluiten.

Andr

Ik heb al m'n reservesets luidsprekerkabel uitgeleend, ik zal kijken of ik er bij Chris een paar kan lenen. Hebben we gelijk de orginele Array kabels.

Mijn eigen kabels zijn n.l. zo moeilijk te verwijderen, dat ik ze liever laat zitten.

Interlinks kan ik wel heel eenvoudig meebrengen.

Wat mischien nog een verandering (verbetering is persoonlijk) is een andere CD speler. Ik ben er ondertussen achter dat de HD 760 wat rustig klinkt, en bovendien weinig van de atmosfeer en ruimte laat horen. De klank van instrumenten is daarintegen weer beter dan van veel andere spelers. Ik wacht nog op m'n Clock. Dus aan de mijn HK heb je niet veel.

Misschien de NS ???

:)

Audio apparatuur moet juist zwart zijn. Anders klinkt hij niet.

Parelmoer is een kleur die verkleurt, dat kan niet klinken.

Zwart is geen kleur, en kleurt dus ook niet.

Ik ben overigens wel benieuwd naar die groene kermit interlinks van jouw....

Ik zal wat spullen meebrengen, we zijn niet verplicht om het te gebruiken.

Maar die 16 voeter ligt volgens mij nog wel in de kelder van de kerk in Neuerburg, ga die maar zelf ophalen Hern Jungels kan je daar wel verder helpen.

;)

Geplaatst door erik klijnsmit:

want als het middenprobleem bij de PP werkelijk opgelost is ,dan zullen we nog opkijken van de kwaliteiten die hij heeft .

Weet je Erik, ik denk dat je helemaal gelijk hebt.

Ik vond de oorspronkelijke versie ook al erg goed, voor mij zaten er toen al cruciale elementen in het geluid waardoor ik tot aanschaf ben overgegaan.

Zowel jullie feedback als die van Picoso hebben denk ik tot een betere speaker geleid.

Ik moet zeggen dat ik nu ook weer zeer benieuwd ben wat jullie mening is, ook ben ik zeer benieuwd naar wat Picoso er nu van vind. Niet omdat ik onzeker ben over wat ik zelf vind, want ik ben er zeker van dat ik zeer tevreden was en ben, maar meer omdat ik jullie beter in staat acht zwakke plekken bloot te leggen. Ik denk dat ik de pure hifi passie niet heb zoals jullie die hebben.

Maar ik heb er een goed gevoel over de demo, ik denk dat die PP toch wel de show gaat stelen.