Maurice Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Sorry voor het verwijderen van mijn topic: de kapitalist Jan Marijnissen..... Uiteindelijk begon het natuurlijk over politiek en er kwamen posts tussen die niet echt netjes waren , maar goed, het is een forum waar iedereen een eigen mening heeft. Uiteindelijk zijn er vandaag nog posts geplaatst waar niet echt leuk op gereageerd werd en wat waarschijnlijk alleen maar meer negatieve reacties op zou roepen. Daarop heb ik besloten om toch het topic maar te verwijderen. Ik hoop dat jullie begrip voor deze censoring hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Ik heb er wel begrip voor (al was mijn eigen reactie misschien ook niet zo netjes, maar ik was het zat). Ik zei al dat er wat mij betreft wel een slotje op kon, maar dit kan ook. Prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Waar ging het over dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Wordt het een keer leuk heb ik het gemist, story of my life. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Wordt het een keer leuk heb ik het gemist, story of my life. Nou, zo leuk was het niet meer. En waar het over ging, zal ik hier maar niet meer posten. Dan gaat het met dit topic dezelfde kant op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Nou, zo leuk was het niet meer. En waar het over ging, zal ik hier maar niet meer posten. Dan gaat het met dit topic dezelfde kant op... Heel wijs Ach, het was gewoon weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Ik sluit me daar graag bij aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Een glaasje prik mag dat ook? Uiteraard coca cola. Alcohol kan ik niet meer verdragen en al helemaal niet meer met al die accijns er op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Een glaasje prik mag dat ook? Uiteraard coca cola. Alcohol kan ik niet meer verdragen en al helemaal niet meer met al die accijns er op Light, Diet, Vanilla of een andere variant? Nog een voorkeur voor een bepaald merk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door Maurice: Light, Diet, Vanilla of een andere variant? Nog een voorkeur voor een bepaald merk? Ehm... Coca Cola is een merk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Maurice:Sorry voor het verwijderen van mijn topic: de kapitalist Jan Marijnissen..... . Nee hoor, ik ben blij dat dat de hal weer is aangeveegd. Aleen jammer dat ik de laatste paar postings heb gemist. Wie was er nou op wie aan het hakken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door yoyo: Nee hoor, ik ben blij dat dat de hal weer is aangeveegd. Aleen jammer dat ik de laatste paar postings heb gemist. Wie was er nou op wie aan het hakken ? Yoyo, ik heb je een PB gestuurd (zie 'Mijn gegevens, boven in beeld). Ik wil het verhaal niet (weer) op het forum zetten, om wederom escaleren te voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 26 juni 2003 Author Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Yoyo, ik heb je een PB gestuurd (zie 'Mijn gegevens, boven in beeld). Ik wil het verhaal niet (weer) op het forum zetten, om wederom escaleren te voorkomen. Henrie heeft ook gelezen wat er stond, maar ik denk niet dat het belangrijk is wie wie aan het meppen was De rust is wedegekeerd en onder een biertje of cola is alles weer bijgelegd en we leven nog lang en gelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Eind goed al goed ..euh.. het is zeker nog te vroeg voor een Baco? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts