Jump to content

Sorry, het was toch noodzakelijk

Maurice
 Share

Recommended Posts

Sorry voor het verwijderen van mijn topic: de kapitalist Jan Marijnissen..... :(

Uiteindelijk begon het natuurlijk over politiek ;) en er kwamen posts tussen die niet echt netjes waren mad.gif , maar goed, het is een forum waar iedereen een eigen mening heeft. :rolleyes:

Uiteindelijk zijn er vandaag nog posts geplaatst waar niet echt leuk op gereageerd werd en wat waarschijnlijk alleen maar meer negatieve reacties op zou roepen. mad.gif

Daarop heb ik besloten om toch het topic maar te verwijderen. cool.gif

Ik hoop dat jullie begrip voor deze censoring hebben.

Geplaatst door Gerrit Harteveld:

Wordt het een keer leuk heb ik het gemist, story of my life. :(

Nou, zo leuk was het niet meer. En waar het over ging, zal ik hier maar niet meer posten. Dan gaat het met dit topic dezelfde kant op...

Geplaatst door Don van der Deijl:

Een glaasje prik mag dat ook?

Uiteraard coca cola.

Alcohol kan ik niet meer verdragen en al helemaal niet meer met al die accijns er op

Light, Diet, Vanilla of een andere variant? Nog een voorkeur voor een bepaald merk? :P

Geplaatst door Maurice:

Sorry voor het verwijderen van mijn topic: de kapitalist Jan Marijnissen..... :(

.

Nee hoor, ik ben blij dat dat de hal weer is aangeveegd. Aleen jammer dat ik de laatste paar postings heb gemist. Wie was er nou op wie aan het hakken ?

Geplaatst door yoyo:

Nee hoor, ik ben blij dat dat de hal weer is aangeveegd. Aleen jammer dat ik de laatste paar postings heb gemist. Wie was er nou op wie aan het hakken ?

Yoyo, ik heb je een PB gestuurd (zie 'Mijn gegevens, boven in beeld). Ik wil het verhaal niet (weer) op het forum zetten, om wederom escaleren te voorkomen.

Geplaatst door Henrie:

Yoyo, ik heb je een PB gestuurd (zie 'Mijn gegevens, boven in beeld). Ik wil het verhaal niet (weer) op het forum zetten, om wederom escaleren te voorkomen.

Henrie heeft ook gelezen wat er stond, maar ik denk niet dat het belangrijk is wie wie aan het meppen was :D

De rust is wedegekeerd en onder een biertje of cola is alles weer bijgelegd en we leven nog lang en gelukkig.