The Koosjer connection Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 fundamentalisme hebben,hoe Oranje gaan we zijn morgen? wie gaat der naar Amsterdam?,en..... gaan we dan ook op zoek naar " het " album wat we maar nooit vonden,en op de rommelmarkt voor 'n prikkie bij een snotaapje uit z'n rommel vissen? hoe gaat 't trouwens met Juultje? op naar de vrijmarkt! -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Koninginnedag zegt me niks. Vind het maar een stom feest eigenlijk. Vorig jaar was ik rond deze tijd bij m'n ouders in Hoogeveen... Juist ja, daar waar de koningin en haar gevolg kwamen 'rondkijken'. Later die dag zat ik in de trein om naar Enschede terug te gaan, zitten er van die figuren in de trein die helemaal uit A'dam zijn gekomen om in Hoogeveen (en/of Meppel) een glimp van de koningin op te vangen. Volgens mij ben je dan niet helemaal lekker. Ik was zelf in Hoogeveen, maar ik lag nog lekker te slapen toen Trix om een uur of 10 over de Hoofdstraat in Hoogeveen liep... Nee, ik denk dat ik morgen (net als de rest van de week) gewoon lekker van m'n vakantie ga genieten door heel fijn niks te doen. Lang uitslapen enzo, beetje muziek luisteren, 's avonds wat tv kijken misschien en dan weer naar bed Ik vermaak me wel. Op platenjacht ga ik niet, want ik heb immers geen platenspeler... Verder iedereen die wel naar een rommelmarkt oid gaat veel plezier gewenst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 dus...The Gathering heeft geen werk uit,pakweg '70? veel plezier,Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:Wel ff struinen op de rommelmarkt ja, en nog ff een biertje halen in de stad (nee, niet A'dam). en..ooit wat leuks gevonden? -- Hans hoe gaat 't nu met Juultje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:dus...The Gathering heeft geen werk uit,pakweg '70? veel plezier,Hans. Huh??? The Gathering bestaat nog maar 13 jaar. Dus nee, geen jaren 70 spul... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Henrie: Huh??? The Gathering bestaat nog maar 13 jaar. Dus nee, geen jaren 70 spul... nou,das dan jammer. dat staat meestal garant voor mooi " sfeer " invloeden van de geest-verruimde middelen. just kidding..... -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: nou,das dan jammer. dat staat meestal garant voor mooi " sfeer " invloeden van de geest-verruimde middelen. just kidding..... -- Hans. Ze hebben wel een 'geestverruimend' nummer hoor Genaamd: 'Herbal Movement' Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Henrie: Ze hebben wel een 'geestverruimend' nummer hoor Genaamd: 'Herbal Movement' ff wezen luisteren bij Bol,en inderdaad,erg mooi nummer. zal dus weer langst Kazaalite moeten voor de rest. -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 ja, even uitwaaien zit er wel in met de hele kroost en dat biertje zal ook nog wel lukken hoe oranje ik ben morgen ? nee, nu even een dagje niet , het hele jaar door ben ik oranje genoeg als ik mijn zuurverdiende centjes voor 50 % moet afgeven aan o.a. die flauwekul allemaal denk eens even na hoeveel geld aan vinyl je elk jaar op een legale manier wordt afgenomen, ga je dan nog met een vlaggetje naast de weg staan zwaaien ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 morgenochtend eerst even uitslapen, daarna even de vrij/rommelmarkt over..... s'middags nog een of andere zeskamp en dan s'avonds lekker op het terras zitten en naar live muziek luisteren, en nu maar hopen op mooi weer ja zo ziet mijn oranjedag er zo'n beetje uit, iedereen veel plezier toegewenst met wat je ook gaat doen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door John: het hele jaar door ben ik oranje genoeg als ik mijn zuurverdiende centjes voor 50 % moet afgeven aan o.a. die flauwekul allemaal +19%BTW en sommige andere extra accijnzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, ik heb bijna medelijden met jullie Asl het dan toch zo beroerd is, dan ga je toch gewoon emigreren Naar Friesland zeker. Wordt het ook niet veel beter van. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, ik heb bijna medelijden met jullie Als het dan toch zo beroerd is, dan ga je toch gewoon emigreren nee Ome Henk, ik red mij prima no hard feelings naar het ooo zo mooie Den Haag en omstreken waar ze alles zo goed voor elkaar hebben tegenwoordig en waar de regering elke dag vergaderd met wie ze nu eigenlijk samen kunnen werken om de kleine werkende man een zo groot mogelijk oor te kunnen aannaaien en dan zo brutaal zijn om ook onze bijdrage hierin deze te vragen zodat de heren kunnen blijven kleppen op kosten van ons en ook op die van Ome Henk maar oke Henk misschien zie ik het een beetje te zwart en moeten wij tevreden zijn met wat wij hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 ik ga denk ik wat leren voor mn examens, dan een fiets 'ophalen' uit de stad, dan wat graffiti kijken, dan een biertje pakken, dan voetbal kijken en tekenen. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ruud: +19%BTW en sommige andere extra accijnzen Wat heet, in sommige gevallen betaal je ook nog eens BTW over die accijns. Alleen Nederlanders kunnen zoiets verzinnen. Maar emigreren? Dacht het niet. We hebben het hier met z'n allen best breed. Een oud zegswijs: "Hoe beter mensen het hebben hoe meer ze klagen". Oh ja Hans, van of over Juultje hebben we al jaren niets meer vernomen. Ze leeft nog wel, althans er zijn geen berichten van het tegendeel. Ze wordt geloof ik al 95. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Pjotr: We hebben het hier met z'n allen best breed. Een oud zegswijs: "Hoe beter mensen het hebben hoe meer ze klagen". Juist, mij hoor je niet klagen, was slechts een aanvulling op John En als ik in de profielen zo de sets(zonder daar een muzikaal waardeoordeel aan te geven doch puur prijstechnisch)bekijk die sommige bezitten hebben we het inderdaad(financieel)zo slecht nog niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ruud: Juist, mij hoor je niet klagen, was slechts een aanvulling op John En als ik in de profielen zo de sets(zonder daar een muzikaal waardeoordeel aan te geven doch puur prijstechnisch)bekijk die sommige bezitten hebben we het inderdaad(financieel)zo slecht nog niet Sommigen idd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Pjotr: Ze wordt geloof ik al 95. Net een jaartje jonger, maar daar merkt ze toch niks van Ik heb morgen de dag ook al volgepland. Morgen ff het dak van de veranda schoonmaken en de auto poetsen. Misschien de laatst ook voor die dag oranje verven (Juist, ik dacht het niet ). 's Avonds terrasje als het weer tenminste meezit. Zoniet, dan ga ik de zelfbouw eindtrap maar repareren, want die heeft de geest gegeven (kraakt op links, lijkt wel een ZoNie ). Ik maak me niet meer druk om het koningshuis. Daar kun je toch niks aan doen. Er zijn nog teveel idi... ehhhh mensen, die er fervent aanhanger van zijn. Ik vind dat eigenlijk wel vreemd. Die Trix en kornuiten krijgen gouden bergen alleen omdat haar betbetbetbetovergrootvader eens met zijn knol over de landerijen heeft gereden en elke boer heeft verteld dat hij nu koning is en zij dan aan hem belasting moeten betalen. Die gast heeft dus echt nog nooit gewerkt en deelt zo de lakens uit. En die sullen trappen daar ook nog in! Hadden ze die gast maar gelijk van z'n knol gemept Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: En die sullen trappen daar ook nog in! Hadden ze die gast maar gelijk van z'n knol gemept Ja. dat die sullen er nog steeds in trappen verbaast me ook wel `ns.Aan de andere kant: Door `m van z`n knol te meppen krijg je waarschijnlijk geen lintje. Ach, kun je altijd nog overmorgen vieren... Doe morgen gewoon net als anders, ben al gek genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Net een jaartje jonger, maar daar merkt ze toch niks van Ik heb morgen de dag ook al volgepland. Morgen ff het dak vand e veranda schoonmaken en de auto poetsen. Misschien de laatst ook voor die dag oranje verven (Juist, ik dacht het niet ). 's Avonds terrasje als het weer tenminste meezit. Zoniet, dan ga ik de zelfbouw eindtrap maar repareren, want die heeft de geest gegeven (kraakt op links, lijkt wel een ZoNie :eek . Ik maak me niet meer druk om het koningshuis. Daar kun je toch niks aan doen. Er zijn nog teveel idi... ehhhh mensen, die er fervent aanhanger van zijn. Ik vind dat eigenlijk wel vreemd. Die Trix en kornuiten krijgen gouden bergen alleen omdat haar betbetbetbetovergrootvader eens met zijn knol over de landerijen heeft gereden en elke boer heeft verteld dat hij nu koning is en zij dan aan hem belasting moeten betalen. Die gast heeft dus echt nog nooit gewerkt en deelt zo de lakens uit. En die sullen trappen daar ook nog in! Hadden ze die gast maar gelijk van z'n knol gemept Dan ga je morgen toch lekker naar Deventer en Olst(?). Kun je hun morgen alsnog van hun knollen meppen... Ok, had ik vorig jaar ook kunnen doen. Was toch al in Hoogeveen, dus dan had ik me meteen nuttig kunnen maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Henrie: Dan ga je morgen toch lekker naar Deventer en Olst(?). Kun je hun morgen alsnog van hun knollen meppen... Ok, had ik vorig jaar ook kunnen doen. Was toch al in Hoogeveen, dus dan had ik me meteen nuttig kunnen maken Dat heeft geen zin. Het zit er nu al zo ingeworteld dat je je alleen nog maar problemen op de hals haalt. Zoiets moet je gelijk bij de wortels aanpakken. In dit geval hadden ze dus die pipo op de knol te grazen moeten nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Dat heeft geen zin. Het zit er nu al zo ingeworteld dat je je alleen nog maar problemen op de hals haalt. Zoiets moet je gelijk bij de wortels aanpakken. In dit geval hadden ze dus die pipo op de knol te grazen moeten nemen Misschien moet je Volkert v/d G. ff 'lenen' van het huis van bewaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Het dorp waar ik woon is nogal actief met koninginnedag. Iedere straat wordt versierd met vlaggetjes en ingericht met een bepaald thema, ik zag zelfs de caravan van Bassie en Adriaan ergens staan. Mijn boot ligt vandaag weer in het water en ik denk dat ik hem morgen maar eens ga optuigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door richard 1:ik zag zelfs de caravan van Bassie en Adriaan ergens staan. nou,dan kan jou dag niet meer stuk! -- Hans wel zonde van Juultje dat ze het touwtje kwijt is....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Dat heeft geen zin. Het zit er nu al zo ingeworteld dat je je alleen nog maar problemen op de hals haalt. Zoiets moet je gelijk bij de wortels aanpakken. In dit geval hadden ze dus die pipo op de knol te grazen moeten nemen Nou ... in Bagdad is ook een nieuwe regering nodig Onze Potter kon daar verder toveren met zijn stafje.. ze zouden hem direct met zijn snoezig koppie een standbeeld maken Uiteraad de rest van de clan mee op de vlieger ..mijn inziens moeten er toch nieuwe verkiezingen komen want van deze regering klopt echt totaal niks meer Oo ja die man van de tomaten partij en mevrouw van GR. L. mogen blijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts