carl Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Gisteravond zat ik in mijn forum te bladeren en zat op een bepaald moment in de site van Audiopaul te kijken. Mijn dochter van 17 keek over mijn rug mee en vond het kennelijk erg interessant. "heeft die dat zelf gemaakt.... , wat een schatje". Dat zegt ze nou nooit van mij, terwijl ik toch een heel aardige "set" heb. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Al dat gepraat over dochters hier.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 ja foto's zeggen veel meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Foto's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 djfjfjgmvmbmhbmjbiiiib v klk,m mm m 0 i b bjbvrl;kd;goev[E cp cclo cl; ccccz44ikjjjkjkkk mmjmmmm/mmmmm;mm'm;m'ml[m;mlp0mom0m0m=m00=mo0=- m mm mnjnmmnnmnnnnh en dit was het verhaal van mijn dochters . Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 eehhhh ze zijn nog maar 2 en 3 jaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:djfjfjgmvmbmhbmjbiiiib v klk,m mm m 0 i b bjbvrl;kd;goev[E cp cclo cl; ccccz44ikjjjkjkkk mmjmmmm/mmmmm;mm'm;m'ml[m;mlp0mom0m0m=m00=mo0=- m mm mnjnmmnnmnnnnh en dit was het verhaal van mijn dochters . Tijdens het etuh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ccccz44ikjjjkjkkk --------------------------------------------- eehhhh ze zijn nog maar 2 en 3 jaar Wel gaaf dat ze al '44' kunnen zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door carl:Mijn dochter van 17 keek over mijn rug mee ...... Groet, Beste Carl, Die van mij keken altijd over mijn schouder mee. Hoe moet ik dit duiden Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door dick jansen: Beste Carl, Die van mij keken altijd over mijn schouder mee. Hoe moet ik dit duiden Met groet, Dan zal Carl niet meer dan 1 meter hoog zijn Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Beste Carl, Heb Paul zijn site nog eens goed bekeken maar ondanks veler verzoek kan ik daar toch geen foto van zijn dochter(s) vinden. Hoe zit dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door Henrie: Wel gaaf dat ze al '44' kunnen zeggen... nou , ze hebben dit na lang zeuren zelf mogen typen . en ik dacht , tis toch al een maf topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 september 2003 Author Report Share Posted 5 september 2003 Hai allemaal, Na zand in de oven gedroogd te hebben (voor het vullen van de luidsprekers), vele versterkers in huis op proef, nog meer interlinks, tuintegels op en onder de speakers, een goede set voor haar kamer en nog veel meer, dankzij de site van Paul eindelijk iets positiefs over mijn hobby. Dat is toch iets om blij over te zijn. PS ik ben groter dan een meter Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door carl:Gisteravond zat ik in mijn forum te bladeren en zat op een bepaald moment in de site van Audiopaul te kijken. Mijn dochter van 17 keek over mijn rug mee en vond het kennelijk erg interessant. "heeft die dat zelf gemaakt.... , wat een schatje". Dat zegt ze nou nooit van mij, terwijl ik toch een heel aardige "set" heb. Groet, ja, mijn dochters vinden mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door carl:Gisteravond zat ik in mijn forum te bladeren en zat op een bepaald moment in de site van Audiopaul te kijken. Mijn dochter van 17 keek over mijn rug mee en vond het kennelijk erg interessant. "heeft die dat zelf gemaakt.... , wat een schatje". Dat zegt ze nou nooit van mij, terwijl ik toch een heel aardige "set" heb. Groet, Wow , a girl van bijna mijn leeftijd die interesse heeft in HiFi??? Wat is haar e-mail adres? Of heb je misschien een foto?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door PD: Wow , a girl van bijna mijn leeftijd die interesse heeft in HiFi??? Wat is haar e-mail adres? Of heb je misschien een foto?? PD, haal ff dat kwijl van je mond. Is geen gezicht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Beste Henrie, Dit maak je vrij weinig mee.. Ik weet niet of jij daar ervaring mee hebt, maar verschillende ex-en van me begrepen mijn hobby totaal niet.. Dat was ook altijd 1 van de redenen om het na een tijdje uit te maken! ps: sorry, ik zal mijn mond ff afvegen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door PD:Beste Henrie, Dit maak je vrij weinig mee.. Ik weet niet of jij daar ervaring mee hebt, maar verschillende ex-en van me begrepen mijn hobby totaal niet.. Dat was ook altijd 1 van de redenen om het na een tijdje uit te maken! ps: sorry, ik zal mijn mond ff afvegen.. Nee, geen ervaring mee. Weet wel dat m'n moeder niet zo voor was, toen m'n vader speakers van een meter hoog wilde kopen. Maar ze is er nu wel blij mee. En er kan een plant op staan, dus eh... Ik zou het trouwens wel prima vinden als m'n vriendin de audio-hobby niet zou begrijpen. Zo lang ze er maar geen punt van zou maken (dat ze me gaat verbieden nieuwe spulletjes te kopen of zo). Zag laatst trouwens op tv dat vrouwen eigenlijk alleen maar opzoek zijn naar een ideale vader voor hun kinderen. De genen voor dat kind kunnen dan best bij een ander vandaan komen (die er beter uitziet, maar minder betrouwbaar lijkt). Nou, lekker is dat... Verklaart wel waarom ze je niet met audio bezig willen zien. Dat lijdt alleen maar af van de kinderen. In datzelfde programma zat ook een heel enge vrouw. Was 41 en stond werkelijk op knappen! Ze moest (zo vertelde ze) snel een man zien te vinden, die een langdurige relatie wilde en ook heel snel kinderen wilde. Tja, dat krijg je dus, met vrouwen die voor hun 41e nog geen kinderen hebben gehad. Lopende tijdbommen zijn het... Dus, nu weet iedereen het hier, jullie hebben alleen een vrouw omdat die zonodig kinderen wilde en daar een zo betrouwbaar mogelijke man voor nodig had om ze op te voeden... Ps. Vrouwens moeten zich door bovenstaande niet aangevallen voelen. Het is gewoon de waarheid, wetenschappelijk bewezen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Dus, nu weet iedereen het hier, jullie hebben alleen een vrouw omdat die zonodig kinderen wilde en daar een zo betrouwbaar mogelijke man voor nodig had om ze op te voeden Ben ik effe blij da'k nog steeds "young",free & single ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door Alco: Ben ik effe blij da'k nog steeds "young",free & single ben Precies, Alco... Al heeft een vrouw ook zo haar voordelen natuurlijk. Gewoon een vrouw zoeken die geen kinderen wil (tja, het blijft riskant, ze kan ook gewoon zeggen dat ze geen kinderen wil natuurlijk) en die van muziek houdt. Het liefst een beetje dezelfde muziek als jijzelf natuurlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door Henrie: Nee, geen ervaring mee. Weet wel dat m'n moeder niet zo voor was, toen m'n vader speakers van een meter hoog wilde kopen. Maar ze is er nu wel blij mee. En er kan een plant op staan, dus eh... Ik zou het trouwens wel prima vinden als m'n vriendin de audio-hobby niet zou begrijpen. Zo lang ze er maar geen punt van zou maken (dat ze me gaat verbieden nieuwe spulletjes te kopen of zo). Zag laatst trouwens op tv dat vrouwen eigenlijk alleen maar opzoek zijn naar een ideale vader voor hun kinderen. De genen voor dat kind kunnen dan best bij een ander vandaan komen (die er beter uitziet, maar minder betrouwbaar lijkt). Nou, lekker is dat... Verklaart wel waarom ze je niet met audio bezig willen zien. Dat lijdt alleen maar af van de kinderen. In datzelfde programma zat ook een heel enge vrouw. Was 41 en stond werkelijk op knappen! Ze moest (zo vertelde ze) snel een man zien te vinden, die een langdurige relatie wilde en ook heel snel kinderen wilde. Tja, dat krijg je dus, met vrouwen die voor hun 41e nog geen kinderen hebben gehad. Lopende tijdbommen zijn het... Dus, nu weet iedereen het hier, jullie hebben alleen een vrouw omdat die zonodig kinderen wilde en daar een zo betrouwbaar mogelijke man voor nodig had om ze op te voeden... Ps. Vrouwens moeten zich door bovenstaande niet aangevallen voelen. Het is gewoon de waarheid, wetenschappelijk bewezen... Nounou, de Heren zijn het weer helemaal met elkaar eens! Jullie zijn zo druk met dat materialistische gezwets dat jullie vergeten dat het over "doosjes met knopjes"gaat. Ook bij jullie gaat eens de klok tikken. En uiteindelijk zal blijken dat vrouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door PD: Wow , a girl van bijna mijn leeftijd die interesse heeft in HiFi??? Wat is haar e-mail adres? Of heb je misschien een foto?? Ik hoor nog van je, carl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door Geerdie: Nounou, de Heren zijn het weer helemaal met elkaar eens! Jullie zijn zo druk met dat materialistische gezwets dat jullie vergeten dat het over "doosjes met knopjes"gaat. Ook bij jullie gaat eens de klok tikken. En uiteindelijk zal blijken dat vrouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 vrouwen, wat moet je ermee (ja, ik weet wel wat je er mee kunt ja ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 september 2003 Report Share Posted 10 september 2003 Geplaatst door JSA:vrouwen, wat moet je ermee (ja, ik weet wel wat je er mee kunt ja ) Uhm, Gezellig mee wandelen in het bos?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts