Jump to content

Audiopaul kan nog mee

carl
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henrie:

En ik betwijfel of dat laatste ooit komt. En das niet alleen een gevoel...

Die twijfel had ik ook ooit eens. En nu? 33 Jaar verkering en twee volwassen kinderen. Bredero zei ooit: "Het kan verkeren".

Met groet,

Geplaatst door dick jansen:

Die twijfel had ik ook ooit eens. En nu? 33 Jaar verkering en twee volwassen kinderen. Bredero zei ooit: "Het kan verkeren".

Met groet,

Tja, wie weet... Bij mij is het trouwens nu niet zo zeer een twijfel. Het is meer een afkeer van het hebben van kinderen. Snap (nu) niet waarom je zoiets zou willen.

Ik ben de afgelopen 2 jaar 2 keer als leiding meegeweest op een jeugdkamp. Best leuk hoor, voor een weekend, en ook vooral omdat ik dan weer eens wat oude vrienden spreek, die ik anders niet meer zo vaak zie, maar na dat weekend ben ik wel blij dat een van die kinderen niet mijn kind is. Moet er niet aan denken eigenlijk...

Maar ja, wie weet dat ik ooit nog wel eens een kind krijg... Het kan idd verkeren... Maar eerst maar eens een vriendin/vrouw. Anders wordt kinderen krijgen sowieso een beetje lastig...

Ik ben laatst nog op kraamvisite geweest bij een oude klasgenote.. 18 jaar en dan een dochtertje alleen opvoeden. Tsja, zelf weten. Ik moet er niet aan denken om nu al zo'n grote verantwoordelijkheid te hebben! Was ook niet goed gekomen, trouwens.. :rolleyes: Alles op zijn tijd!

Geplaatst door PD:

Ik ben laatst nog op kraamvisite geweest bij een oude klasgenote.. 18 jaar en dan een dochtertje alleen opvoeden. Tsja, zelf weten. Ik moet er niet aan denken om nu al zo'n grote verantwoordelijkheid te hebben! Was ook niet goed gekomen, trouwens.. :rolleyes: Alles op zijn tijd!

Tja, das misschien nog wel het grootste probleem: hoe voedt je een kind op. Laat staan, hoe voedt je een kind in je eentje op...

Zoals Hans (Koosjer) al zei: een kind voeden is makkelijker dan een kind opvoeden. Das zeker waar (al heb ik er geen ervaring mee)...

Geplaatst door Henrie:

Tja, das misschien nog wel het grootste probleem: hoe voedt je een kind op. Laat staan, hoe voedt je een kind in je eentje op...

Zoals Hans (Koosjer) al zei: een kind voeden is makkelijker dan een kind opvoeden. Das zeker waar (al heb ik er geen ervaring mee)...

Heb je dan geen opvoeding gehad? ;):P:D

Geplaatst door PD:

Heb je dan geen opvoeding gehad? ;):P:D

Jawel hoor... :)

Maar mijn ouders (althans, mijn vader) is pas op latere leeftijd 'met kinderen begonnen'. Hij was bijna 36 toen m'n broer werd geboren. En 44 toen m'n zusje werd geboren. Hij heeft er even over kunnen denken dus, hoe hij z'n kinderen wilde gaan opvoeden... :D

Geplaatst door PD:

Ga je het uitmaken dan? Of is het nog ernstiger? Dan wens ik je veel sterkte.. :rolleyes:

was anders had ik moeten zeggen. ja, we hebben er even een punt achter gezet. lokale watersnoodramp daar :)

maar pd, je hebt het toch niet uitgemaakt vanwege je audiohobby?

Geplaatst door JSA:

was anders had ik moeten zeggen. ja, we hebben er even een punt achter gezet. lokale watersnoodramp daar :)

maar pd, je hebt het toch niet uitgemaakt vanwege je audiohobby?

Sterkte met dit verlies! Soms is het beter om het even te laten rusten.. Ik heb het inderdaad niet speciaal uitgemaakt om mijn hobby, hoor. Maar mijn ideale (toekomstige) vriendin mag toch wel een wat betere smaak voor muziek hebben... En mag ook zeker wel wat meer begrip tonen voor mijn hobby! :D

Geplaatst door PD:

Sterkte met dit verlies! Soms is het beter om het even te laten rusten.. Ik heb het inderdaad niet speciaal uitgemaakt om mijn hobby, hoor. Maar mijn ideale (toekomstige) vriendin mag toch wel een wat betere smaak voor muziek hebben... En mag ook zeker wel wat meer begrip tonen voor mijn hobby! :D

ja, bedankt. mijn vriendin had alles wat ik van muziek kon wensen :( het was ook niet mijn keuze om te gaan twijfelen.

nee, een meid die geen gevoelens heeft bij muziek of alleen maar naar gabbertrance luistert zie ik al niet staan.

• 2 weeks later...
nee, een meid die geen gevoelens heeft bij muziek of alleen maar naar gabbertrance luistert zie ik al niet staan.

dat hangt van haar uiterlijk af

want ja het is bekent Nobody is Perfect

en wie zegt dat gabbertrance niet te genezen is

toen ik nog op school zat heb ik ook zeker wel naar die troep geluisterd

nu luister ik ook wel eens naar het andere uiterste

so you never know cool.gif