Guest Huub Derkx Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Het valt mij op dat er in verschillende tijdschriften apparatuur die 2x in een tijdsbestek van, pak hem beet, een jaar besproken wordt zeer verschillend wordt beoordeeld. Eerst krijgt een apparaat het predikaat zeer goed, dan wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wild Bill Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Dat heb je goed Hubertinus. De hele hifi wereld is 1 grote draaimolen en iedereen mag om de beurt voorop zitten. De kermisexploitanten zijn de "vakbladen" die tegen grove betalingen ieder merk aan hun trekken laten komen, volstrekt willekeurig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Kijk eens onder de afdeling Recencies, misschien dat er daar iemand iets over gezegd heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Ach, die recenties moet je altijd door een roze bril bekijken mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Hoi Huub , Zal niet zeggen alles maar veel is colder wat er staat vaak. Money its so funny zeg ik maar ......... Ik lees ook nog steeds met abo de Audio elke maand maar zeg op voor einde van het jaar. Je koopt in feite een heleboel reclame en ook veel surrondtesten en daar heb ik geen zin meer aan. BTW, veel is hier te lezen toch van een groot aantal kundige mensen dus waarom betalen voor iets wat voor het oprapen ligt. groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door John:BTW, veel is hier te lezen toch van een groot aantal kundige mensen Even een bruin armpje halen bij je forumgenoten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door John: dus waarom betalen voor iets wat voor het oprapen ligt. groetjes John Zelfs Limburgers blijken Hollander te zijn, als de Zeeuwen : ons bin zuunig.......... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door Jitze: Zelfs Limburgers blijken Hollander te zijn, als de Zeeuwen : ons bin zuunig.......... Groet Jitze gedve.. heb toch altijd gedacht dat wij anders waren .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door John: gedve.. heb toch altijd gedacht dat wij anders waren .. is ook zo, jullie hebben beter bier, ook is het eten niet te versmaden................ Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Beter bier? Nagenoeg alles is in handen van Heineken in Limburg. Brand, Wieckse Witte, alles Heineken. En ik hoor hier nog regelmatig roepen: ik drink alleen Brand! De Limbomaniacs denken dan dat ze nog iets van eigen bodem nuttigen. BOE HA HA. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Ach, Brand is beter dan dat smerige Tukkerse Grolsch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Nou, ik vind Grolsch wel lekker. Als we het over bier hebben. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door yoyo: Even een bruin armpje halen bij je forumgenoten ? als je het zo wilt noemen vind ik dat prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door Jitze: is ook zo, jullie hebben beter bier, ook is het eten niet te versmaden................ Groet Jitze je meent toch zeker niet het bier dat Sodejuu je heeft meegenomen ? dat koopt hij om de hoek voor een spotprijsje omdat misschien de datum verlopen is even serieus Jitze, weet je ook dat ik geen druppel Limburgs bier drink, duits bier staat bij mij altijd in de koelkast (warsteiner- diebels en Hannen.. iets anders drink ik thuis niet . Wel zo nu en dan een Carlsberg als deze in de aanbieding is in duitsland. Niet alleen Audio is vaak bij de oosterburen een heel stuk goedkoper, als je kijkt bij mij net over de grens dat scheelt het best aardig om een paar kratjes te halen en ook je auto-tje goedkoper vol te tanken. Laatste aanbieding was vorige week > krat Carlsberg 24 flesjes voor de prijs van ............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door Henrie:Ach, Brand is beter dan dat smerige Tukkerse Grolsch... Lokatie Enschede Dit soort buitenlanders hebben we liever niet in Twente, ga snel terug waar je vandaan komt, dan kun je bij je pappie en mammie de lokale uilezeik opdrinken. P.S. nog hartelijk bedankt voor je update over J.M., ik ben weer helemaal bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 >Tukkerse Grolsch... Je zou willen dat het tukkers is! De naam Grolsch komt van Groenlo en dat is toch echt ACHTERHOEK. Gulpener is geen Heiniken, en dat is het lekkerste pils(!) dat er is en ze hebben het lekkerste bier allertijden, ofwel Korenwolf. (Nee, ik praat niet alles na wat in de Consumentengids staat) De enige Nederlanders die nog het meest vreemd van Nederlanders zijn blijven toch wel de Friezen, zij hebben tenminste een eigen taal (erkend en al). nando (vraag me af welke beerput ik nu opengetrokken heb) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door yoyo: Dit soort buitenlanders hebben we liever niet in Twente, ga snel terug waar je vandaan komt, dan kun je bij je pappie en mammie de lokale uilezeik opdrinken. Toen ik bij m'n pappie en mammie woonde, dronk ik nog geen bier. Ben dat pas gaan doen toen ik student werd (ja, dat leren ze je wel, studenten onder elkaar ). Ben toen eerst Grolsch gaan drinken, omdat dat veel gedronken wordt hier. Maar aangezien we ook altijd Brand hebben, ben ik dat ook eens gaan proberen. Das toch een stuk minder smerig Minder bitter vooral en alcohol zit er even veel in, dus doe mij maar Brand, of het nou eigenlijk Heiniken is of niet... P.S. nog hartelijk bedankt voor je update over J.M., ik ben weer helemaal bij Graag gedaan hoor Het was wel een hele lap tekst he. Was er nog een beetje door te komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door nando:>Tukkerse Grolsch... Je zou willen dat het tukkers is! De naam Grolsch komt van Groenlo en dat is toch echt ACHTERHOEK. Ach, Tukkers, Achterhoeks... 't is allemaal een pot nat! Het bewijs woont bij mij in de flat: het is een jongen uit de achterhoek, maar hij wordt consequent TUKKER genoemd, vanwege z'n enorme accent. Dat dat eigenlijk een achterhoeks accent is, dat doet er niet toe, het klinkt namelijk tukkers. Overigens wonen er hier ook 2 echte tukkers (1 uit Hengelo en 1 uit Enschede), maar die praten dan weer niet tukkers... vreemd... Gulpener is geen Heiniken, en dat is het lekkerste pils(!) dat er is en ze hebben het lekkerste bier allertijden, ofwel Korenwolf. (Nee, ik praat niet alles na wat in de Consumentengids staat) Korenwolf is idd goed te drinken. Hoegaarden ook trouwens... De enige Nederlanders die nog het meest vreemd van Nederlanders zijn blijven toch wel de Friezen, zij hebben tenminste een eigen taal (erkend en al). nando (vraag me af welke beerput ik nu opengetrokken heb) Vraag ik me nu ook af, nu ik achterhoekers en tukkers over 1 kam heb geschoren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Dat jullie allemaal bier drinken geloof ik wel. En welk merk boeit mij ook niet zo. Limbomaniacs, tukkers, chinezen, of GUNA GUNA's, het maakt mij allemaal niks uit. Maar hoe zit het met de topic??? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 >Ach, Tukkers, Achterhoeks... 't is allemaal een >pot nat! Het bewijs woont bij mij in de flat: >het is een jongen uit de achterhoek, maar hij >wordt consequent TUKKER genoemd, Waar zegt dit nu iets over, de achterhoeker of het intellect van diegene die hem niet eens in het goede hokje kunnen plaatsen? Met recenties is het zo dat als ik ze lees mijn beeld van een bepaald merk wel veranderd (onbewust). Goede marketing is het wel. Of het echt oprecht is wat ze schrijven, dat denk ik ook nog wel maar het is allemaal vreselijk relatief en objeectief, je kan er geen touw aan vast knopen. Enkele bladen doen dan nog wel een poging met rankings maar dat is ook eigenlijk te star voor relatieve dingen als geluidskwaliteit. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door nando:Waar zegt dit nu iets over, de achterhoeker of het intellect van diegene die hem niet eens in het goede hokje kunnen plaatsen? Zegt weinig over welk intellect dan ook lijkt me... Overigens is het maar voor de grap dat we hem zo noemen. Bijna iedereen heeft hier wel een bijnaam. Is soms ook gewoon nodig, aangezien hier bijvoorbeeld 3 Jeroenen wonen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts