JSA Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Jezus!!! m'n buurman is gek ofzooo, gooit ie met stenen op de ramen "ee doe eens wat zachter!" Ik meen het serieus, m'n installatie staat helemaal niet hard! Kut en m;n ouders zijn er ook al niet, op vakantie. durf het huis niet meer uit zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Jezus!!! m'n buurman is gek ofzooo, gooit ie met stenen op de ramen "ee doe eens wat zachter!" Ik meen het serieus, m'n installatie staat helemaal niet hard! Kut en m;n ouders zijn er ook al niet, op vakantie. durf het huis niet meer uit zo jammer dat ik niet bij je in de buurt woon . khad graag even met je buurman gaan praten Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 een goeie steigerpijp doet wonderen heb ik ook achter de poort staan voor het geval ... nee buurman is nooit lastig woon vrijstaand Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Valt niet mee te praten met die gasten. Kan geen eens een regeling aantreffen qua tijden of iets. Ze hebben geen verstand van muziek en ze kunnen niet inzien dat muziek draaien net een hobby is als dat ik gewoon gitaar speel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Jezus!!! m'n buurman is gek ofzooo, gooit ie met stenen op de ramen "ee doe eens wat zachter!" Ik meen het serieus, m'n installatie staat helemaal niet hard! Kut en m;n ouders zijn er ook al niet, op vakantie. durf het huis niet meer uit zo Schijnbaar is queensday niet goed voor het gemoed. Ik heb vandaag al een paar uitbranders moeten verwerken. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 ik ga de politie bellen, dit is echt te gek voor woorden. Tis geen eens 22:00 uur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Schijnbaar is queensday niet goed voor het gemoed. Ik heb vandaag al een paar uitbranders moeten verwerken. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Jahoor, een ster in m'n raamdak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Jahoor, een ster in m'n raamdak Stond je met je reet tegen de ruit gedrukt of zo? Volgens mij loop je de boel weer te stangen, of moet ik effe langs komen.....lummel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Wat een aso's... Ik zou nou Massive Attack (oid) aanzetten. En niet zo zachtjes ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Henrie:Wat een aso's... Ik zou nou Massive Attack (oid) aanzetten. En niet zo zachtjes ook... Volgens mij speelt die buurman zelf al Massive Attack Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Jahoor, een ster in m'n raamdak Meteen politie erbij halen, proces-verbaal laten maken en schade claimen, wat een laffe eikel is die buurman zeg Als jij hem wat aan doet, dan ben jij (wettelijk) ook zuur.... Kun je misschien foto's maken van zijn wangedrag? Stuur Sodejuu op hem af (geintje!) Suc6 Jasper, hou je taai! Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Helaas Paul, ik wou dat ik je zat te stangen. Het is geen ster, meer een dutje op het voorste raam. Ik zit hier in m'n eentje, ouders op vakantie, zus op vakantie Hij is al naar binnen, dus ik kan niks bewijzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Volgens mij speelt die buurman zelf al Massive Attack In de tegenaanval dan maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Helaas Paul, ik wou dat ik je zat te stangen. Het is geen ster, meer een dutje op het voorste raam. In dat geval zou ik nu gelijk de politie bellen, je laat je toch niet bedreigen door die gek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door John:een goeie steigerpijp doet wonderen ik zou voor een loden orgelpijp gaan . moet je een 32voeter van me lenen jasper ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Als dit geen reality-soap is, dan weet ik het niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Audiopaul: In dat geval zou ik nu gelijk de politie bellen, je laat je toch niet bedreigen door die gek? Je haalt de woorden uit mijn toestenbord. Vraag me alleen af of ze wat doen. "Komt u maar even aangifte doen op het bureau, meneer". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Jahoor, een ster in m'n raamdak Dat doen ze bij mij maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenton Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Ik zou ook de politie bellen, maar sinds mijn buren het 'lawaai' al gewoon zijn, want ten eerste ik speel 1ste hoorn in een orkest en dan oefen ik dagelijks een paar uur, dus m'n installatie speelt nooit zo hard als ik op m'n hoorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 De politie doet helemaal niets dat weet ik uit ervaring. Woon je in een huurhuis bel dan de woninigstichting en klaag ze aan. Wil je wraak nemen? Echt? Wacht dan een poosje heb geduld en doe het volgende! Neem een tube seconde lijm en spuit al zijn sloten vol met die rommel een lucifer houtje er achter aan duwen en de slotenmaker heeft een werelddag OP ZEKER. Vanzelfsprekend heb ik dergelijke geintje,s nooit uitgehaald dat spreekt voor zich . En geloof me wordt nooit boos dat werkt altijd blijf beleeft laat die knakker zichzelf maar voor schut zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Ik zie het morgen allemaal wel. Het gaat me nog geen eens om de schade, maar meer op de manier waarop. Erg vervelend dat het op deze manier moet gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door JSA:Ik zie het morgen allemaal wel. Het gaat me nog geen eens om de schade, maar meer op de manier waarop. Erg vervelend dat het op deze manier moet gebeuren. Misschien heeft ie wel een half uur aan de deur staan bellen en is de bel gewoon kapot Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts