Jump to content

Belasting-paradijs?

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Nog erger is een plaatje van die bak met de achterklep open. Dat ziet er uit alsof de Estonia z'n boegdeur open klapt eek.gif

BTW: Als ik m'n auto bij moet houden met zuipen, moet ik per 100km een emmer zuipen. Ik denk dat ik dan niet in de buurt van een alcoholcontrolepost moet komen :rolleyes::D;)

Geplaatst door Henrie:

Nou, sorry, ik zal wel gek zijn of zo, maar ik zie de overeenkomst niet. Ik wist trouwens heus wel hoe een Megane eruit ziet hoor. Zoiets staat wel eens in Autovisie... :)

Nee, die Mazda ziet er goed uit, die Megane niet...

Die ontwerper van dat barrel heeft onlangs nog een Europese designprijs gekregen eek.gif

Het val me zowiezo op dat de laatste tijd steeds meer gedrochten de weg naar de showroom en daarmee ook de consument vindt. Te beginnen met de Multipla een aantal jaren geleden. Verder de Chrysler postkoets (PT Cruiser),Avantime, Velsatis, Berlingo, Kangoo, Matiz, Smart en nu ook de nieuwe Micra en nog een aantal. Het moet niet gekker worden :rolleyes: Ik vaag me af waarom zulke designers zo'n stomme dingen op de markt willen brengen. Het heeft weinig met functionaliteit te maken, want probeer maar eens een simpel lampje te vervangen. En de monteur ergert zich groen en geel, want hij kan nergens bij. "ik toon lef" moet dan het credo zijn om zo'n ding aan te schaffen. Ja, maak dat jezelf maar wijs. Je gelooft het hopelijk zelf niet. Intussen rij je wel mooi voor schut. Dan nog liever de ouwe Astra van Andr

Geplaatst door Sodejuu:

Die ontwerper van dat barrel heeft onlangs nog een Europese designprijs gekregen eek.gif

Het val me zowiezo op dat de laatste tijd steeds meer gedrochten de weg naar de showroom en daarmee ook de consument vindt. Te beginnen met de Multipla een aantal jaren geleden. Verder de Chrysler postkoets (PT Cruiser),Avantime, Velsatis, Berlingo, Kangoo, Matiz, Smart en nu ook de nieuwe Micra en nog een aantal. Het moet niet gekker worden :rolleyes: Ik vaag me af waarom zulke designers zo'n stomme dingen op de markt willen brengen. Het heeft weinig met functionaliteit te maken, want probeer maar eens een simpel lampje te vervangen. En de monteur ergert zich groen en geel, want hij kan nergens bij. "ik toon lef" moet dan het credo zijn om zo'n ding aan te schaffen. Ja, maak dat jezelf maar wijs. Je gelooft het hopelijk zelf niet. Intussen rij je wel mooi voor schut. Dan nog liever de ouwe Astra van Andr

Die Megane ziet eender uit, alleen wat kleiner. Ik zou me doodschamen in zo'n gedrocht. Sorry, maar tis niks voor mij.

Onlangs heeft de ADAC (Duitse ANWB en Wegenwacht) een onderzoek gedaan naar de betrouwbaarheid van auto's. Ze hebben alleen auto's tussen de 4 en 7 jaar laten meetellen en raad eens wat het resultaat was? Toyota en Mazda gaven de minste problemen, kort gevolgt door, jawel, de Golf, Polo en Corsa. Koplopers in ONbetrouwbaarheid op 1 bij de kleine middenklassers: de Renault Megane en op 1 bij de middenklassers: de Renault Laguna.

Geweldig, die Fransen kunnen nog steeds niks :P;)

Nou,na zo'n betoog zou ik gaarne al m'n pretmuntjes in de gezamelijke gemeente pot storten.... :D

Toen ik nog in Anna-Paulowna woonde,tijdens m'n marine jaren,betaalde ik,en hou je vast;

Oppervlaktewaterverontreinigingsbelasting confused.gifeek.gif

Tja....

Of,je verkoopt alnog je boot...... :D

--Hans

Hee vreemd, het gaat opeens niet meer over auto's :D

In mijn functie overdag dien ik alle tijd en gebruikte materialen te verantwoorden ofwel te verkopen aan de klant ;)

Waar ik moeite mee heb is dat de gemeentelijke- en overheidsinstanties die plicht kennelijk niet hebben of niet weten hoe deze naar de 'begunstigden' te communiceren.

Gooit de Rotterdammer jaarlijks 30% meer vuil weg, of stijgen de kosten omdat inwoners van omliggende gemeenten op mijn kosten in Rotterdam hun vuil dumpen?

Iemand in Barendrecht betaalt nl. per weggegooide vuilniszak, die hij voor zo'n

Siberie is ver weg Don, dat brengt weer veel kosten met zich mee.

Wat denk je van onze eigen bossen, de kustlijn, de rotzooi langs de snelwegen.

Ook boeren bedrijven kunnen best krachten gebruiken voor zeeeeer nuttig werk.

Maar er zijn te veel geitewollen instanties die overal weer wortel schieten en zo het natuurlijke proces frustreren.

Het natuurlijke proces van die niet werken WIL die niet eten ZAL.

Laatst ook weer iets gelezen over een belangenvereniging voor krakers.............

Geplaatst door Wild Bill:

Siberie is ver weg Don, dat brengt weer veel kosten met zich mee.

Wat denk je van onze eigen bossen, de kustlijn, de rotzooi langs de snelwegen.

Ook boeren bedrijven kunnen best krachten gebruiken voor zeeeeer nuttig werk.

Maar er zijn te veel geitewollen instanties die overal weer wortel schieten en zo het natuurlijke proces frustreren.

Het natuurlijke proces van die niet werken WIL die niet eten ZAL.

Laatst ook weer iets gelezen over een belangenvereniging voor krakers.............

Triest allemaal een belangenvereniging voor krakers en wie betaalt dat allemaal?

Syberie is ver weg daarom lijkt de keuze me juist een goede optie.

Ook Suriname noemde ik in het verleden al een goede optie ruimte zat mooi weer mooi oerwoud enz enz.

Helaas het mag allemaal niet en oook denk ik dat er in dat geval veel goede onder de kwade moeten lijden dus zoiets kan nooit van de ene op de andere dag maar de echte die hard niet werkwillende mogen ze van mij daar per direct naar toesturen laat ze het maar koud of heel warm hebben.

Het is toch niet te geloven hoe het systeem totaal verloederd is geraakt en nog steeds verder verloederd al lijken de regels strenger.

Laten diegene die het systeem zo vervuild hebben ook de ellende opruimen en in nederland weer een gezond systeem neer zetten een systeem met inderdaad goede sociale voorzieningen voor zij die willen en voor mensen die zich de pleuris hebben gewerkt hun hele leven want dat zijn degene die het verdienen maar zoals het er nu naar uitziet zullen we dadelijk allemaal moeten werken tot onze dood.

Niet werken is niet eten wat is daar mis mee?

Daar is NIETS mis mee.

Tenzij er overmacht is natuurlijk en voor die mensen is er dan het sociale potje.

Ja het systeem in dit land is op vele vlakken verrot.

Neem nu ook het bericht dat de politie zwicht voor criminelen, kijk nou is dat voor mij geen nieuws maar dat het in de krant komt is natuurlijk heel slecht voor de moraal.

Terwijl in dit land de criminaliteit gemakkelijk in te dammen is.

Bouw een ALCATRAZ net buiten de kust.

Ik wil graag extra betalen voor een goede veiligheid en rechtsgevoel. Maar waarschijnlijk is dat niet eens nodig.

De WW pot namelijk moet op barsten staan. Jarenlang is de werkloosheid laag geweest maar de premies zijn wel betaald.

Je hebt in dit land 4 steden van enige betekenis. Ontsla alle vrouwen en watjes bij de politie en stel intelligente krachtfiguren met een topconditie aan die de boeven gaan vangen, die gasten die in arrestatieteams zitten bedoel ik.

Voor het burowerk stel je wat wao'ers aan.

De salarissen fors verhogen voor deze zeeeeer belangrijke functies.

Daarnaast wat aanpassinkjes in de wetgeving en hupla van criminelenparadijs wordt dit land weer een fijn land om in te leven.

Begin hier maar eens mee in de 4 steden en het zal uitstralen naar het hele land.

Maar ach het zal niet gebeuren het zal wel erger worden binnenkort zullen de hoofcommissarissen van politie wel een soort failliessement aavragen bij de minister wegens gebrek aan bestaansrecht. Steeds meer agenten krijgen wroeging en durven eigenlijk niet meer in de spiegel te kijken matennaaiers die ze eigenlijk zijn, en TERECHT. Het respect is weg ze zijn gewoon de PISPALEN van dit land. Na de NS is de politie de meest zieke bedrijfstak in dit land.

Maar ook voor de NS heb ik wel een plan klaarliggen.