WanFie Posted 5 mei 2003 Author Report Share Posted 5 mei 2003 We hebben al bijna zoveel Brabanders om er een echte sessie aan te wijden. Limbo's wonen net zo ver weg als randstedelingen (ong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Hoe zit het nou met de Brabantse kennismaaksessie??? Organiseren we nog wat of hoe zit dat, de sessie kan bij mij worden gehouden. Ik denk in eerste instantie aan een avond. Paul demo heeft wel gereageerd, daar ga ik woensdag alvast kennismaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 12 mei 2003 Report Share Posted 12 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Ik kom nog terug op die Brabantse sessie we moeten alleen even een thema verzinnen. Thema Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 12 mei 2003 Report Share Posted 12 mei 2003 Mogen gelderlanders mee doen? Ik kom uit nijmegen en dat is 40% brabanders en andere allochtonen en dat nog wat genaturaliseerde duitsers. Ik kom van mars Ik heb XA200's in de aanbieding en vette techno, wacht laat ik dat thuis laten. Grtz Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Was 't zo'n slechte humor of zijn jullie uitgeluld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 Geplaatst door seoman:Was 't zo'n slechte humor of zijn jullie uitgeluld. Nee hoor, en Nijmegen is ook Brabant. Thema: kennismaken.....luisteren....gedachten uitwisselen....en kijken of we een volgende sessie (met een ander thema) kunnen organiseren. Netkabels, filtering e.d lijkt me een hele goeie. Misschien wil Henno dan ook wel komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Hoi Hans, ik vond de eerste brabantse sessie, ondanks het feit dat we slechts met z'n tweeen waren zeer geslaagd. Volgende week neem ik Boudewijn de Groot en Bruce Springsteen als copietje voor je mee. Groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 15 mei 2003 Author Report Share Posted 15 mei 2003 Het was inderdaad een erg mooie avond, vooral de muziekkeuze was voor mij erg "vernieuwend". Ook de set van Paul heeft mij geleerd dat er uit ESL's best een heel behoorlijk laag kan komen. Op naar volgende week woensdag, dan komt Paul n.l. naar mij. Als er nog meer mensen willen aansluiten kan dat natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Is dat gisteren over een week ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Is dat gisteren over een week ? Paul. Ja dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Ik zou het leuk vinden om erbij te zijn, maar er is vrijdag die week ook al een avondje bij Erik waarvoor ik me heb "ingeschreven". Dat wordt dus een druk weekje ... Mag ik e.e.a. nog even in petto houden ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Ik zou het leuk vinden om erbij te zijn, maar er is vrijdag die week ook al een avondje bij Erik waarvoor ik me heb "ingeschreven". Dat wordt dus een druk weekje ... Mag ik e.e.a. nog even in petto houden ? Paul. Hoi Paul, ik denk dat je Hans even een mailtje moet sturen maar ik weet bijna zeker dat hij er geen probleem mee heeft. Misschien tot volgende week? Groeten Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 mei 2003 Author Report Share Posted 16 mei 2003 Twee Paulen, zijn geen probleem, je komt maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 mei 2003 Author Report Share Posted 18 mei 2003 Ik ben aan het proberen henno zo ver te krijgen dat wij een Brabantse sessie over netkabels (in in tweede orde de interlinks)kunnen organiseren. Er zijn in elk geval al vijf deelnemers in mijn directe audiokring geintereseerd. Er kunnen nog wel wat mensen bij. De datum is nog niet geprikt, maar zal waarschijnlijk pas over vijf weken kunnen plaatsvinden (i.v.m. vakantie en levertijd van Henno). Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Arnie:provinciegenoot!!!!!! Hoezo, woon jij ook in Twente ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Yoyo: Hoezo, woon jij ook in Twente ? He wish Ik woon er wel... maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Morgenavond luistersessie....., met wat geluk zijn we met z'n dri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Dat zal best wel meevallen. Wordt er in Brabant niet genoten van de goede dingen in het leven dan ? PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Jammer, volgende keer beter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Sander: Hoe moet ik dit opvatten?? Groet, Sander Hij vindt het jammer dat je vader bent geworden Ik niet hoor. Gefeliciteerd! (al moet ik zelf niet aan kinderen denken; zal de leeftijd wel zijn denk ik...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Sander: Hoe moet ik dit opvatten?? Groet, Sander Dat je niet komt natuurlijk, iemand ontmoedigen kinderen te nemen zou ik nooit doen, ik heb er zelf drie (19, 21, 23). En iemand feliciteren met een kind dat bijna loopt, dat is ook nogal wat. Dus volgende keer hoop ik dat je er wel bij bent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Dat je niet komt natuurlijk, iemand ontmoedigen kinderen te nemen zou ik nooit doen, ik heb er zelf drie (19, 21, 23). Zou ik wel doen Ik zou bij God niet weten wat ik met een kind aan zou moeten. Sterker nog: alles wat bij mij leeft en niet voor zichzelf kan zorgen, gaat dood. Ik kan nog geen cactus in leven houden. Al hoeft ie maar 1 keer in het jaar water te hebben... Maar iemand die dat wel weet/denkt te weten, raad ik het natuurlijk niet af. Ik kan me alleen (nog) niet goed voorstellen waarom mensen kinderen zouden willen... En iemand feliciteren met een kind dat bijna loopt, dat is ook nogal wat. Na 5 maanden al aan het lopen? Das wel erg vroeg... Maar ja, ik wist het niet eerder, dus ik kon Sander ook niet eerder feliciteren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Henrie, Het verstand komt met de jaren. (Ik hoop dat dit ook voor mijn kinderen geldt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Henrie, Het verstand komt met de jaren. (Ik hoop dat dit ook voor mijn kinderen geldt). Hehe Als ik er net zo 'laat' bij ben als mijn eigen vader, dan heb ik nog ff de tijd Een jaar of 14 om precies te zijn. En als ik dan ook nog eens, net als hij, een vrouw (mijn moeder dus ) aan de haak sla die meer dan 7 jaar jonger is, dan doe ik het niet slecht dacht ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Ik begrijp dat je een "liefhebber" bent. Genieten jongen, zolang het kan (en anderen er geen last van hebben). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts