Jump to content

Vinyl

Guest Huub Derkx
 Share

Recommended Posts

Guest Huub Derkx

www.vinyl-lebt.de.

Voor de liefhebbers. Op het forum daar kan men tenminste wel uitleggen wat men hier niet kan. Wat in hun ogen de voordelen van een draaitafel zijn ten opzichte van de cd speler zonder in vage bewoordingen te blijven.

Hubertinus

Guest Huub Derkx

Waarom zo onvriendelijk Puur?

Is het weer even te kritisch voor je audiofiele geestje? Nee, het liefste wat iedereen hier roept is: ik heb de dikste en de rest is kloten. Kom nou, dat lees je in de meeste topics tussen de regels door. En zeg maar dat het niet waar is. Het is wel zo. Er zijn hier een hoop figuren die zich graag als autoriteit naar voren schuiven in plaats van met elkaar over de onderwerpen te praten.

Hubertinus

Hoi Huub,

Zoals gewoonlijk bind je er weer eens geen doekjes om ;). Ik kan me voorstellen dat je gecharmeerd bent van die site, want het klopt gewoon. Alleen zijn de mensen op dit forum soms wat minder recht toe recht aan. Ik denk ook dat je iets t

Het is natuurlijk altijd veel leuker om op een forum te verblijven met enkel gelijk-denkenden... :D

De kunst is op een forum te zitten waar je,ondanks tegengas,je punt naar voren brengen kan en er mee in discussie te gaan.

Want,laten we wel wezen,je hoeft het niet met iedereen altijd eens te zijn,maar andere standpunten kunnen je horizon enkel verruimen,

En dat is wat je dan missen moet op een gelijk-gestemd forum.....helaas :(

Maaruuh,niemand zal iemand met een gun op deze site kunnen houden :D

Dat is wat ik er over kwijt wilde,en ik draai enkel cd,en dat reeds vanaf de introductie van het medium op de Firato destijds...

--Hans

Guest Huub Derkx

Heren en misschien ook dames,

Het gaat mij er niet om om alles neer te sabelen. Ik wilde enkel aangeven met die link dat het ook anders kan en dat het echt een leuke site is. In mijn ogen is Haudio een kundig persoon. En misschien wel een van de weinigen die wel als autoriteit door het leven kunnen. Maar mensen die 2 versterkers, 2 draaitafels en 2 cd spelers gehad hebben kan ik als autoriteit niet serieus nemen. Toch profileren sommigen zich graag op die manier. De reactie van Puur vond ik overspannen, daarom moest ik behoorlijk van leer trekken. Maar nogmaals ik heb niks tegen Puur, alleen: don't try to f*ck me.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat als ik iets leuks tegenkom, ik het jullie niet wil onthouden.

Hubertinus

Haaaa dee Huub ,

effe es limbo's onger ein ....

Hebste nog neet eine pick-up gekoch ??? !!!! eek.gif

de pruische zalle dich auch neet kenne helpe volges mich :D

bie tee wei .. wael ein leuke site ;)

p.s. houd dich in hie .. veer limbo's zeen mit te weinig man op dees site :(;)

groeten John

Geplaatst door John:

Haaaa dee Huub ,

effe es limbo's onger ein ....

Hebste nog neet eine pick-up gekoch ??? !!!! eek.gif

de pruische zalle dich auch neet kenne helpe volges mich :D

bie tee wei .. wael ein leuke site ;)

p.s. houd dich in hie .. veer limbo's zeen mit te weinig man op dees site :(;)

groeten John

Goh, hie m

Gefeliciteerd. Veel beter had het niet gekunt. En dan maar beweren dat die van boven de rivieren er niks van snappen. Alleen met Nieuwstadt (die "t" moet er toch wel achter ;) ) ga je de mist in, maar het zij je vergeven :P;)

BTW: Nieuwstadt ligt bij Susteren net boven Sittard.

Geplaatst door Alco:

Ok, hier mijn poging dit te vertalen naar zo goed mogelijk ABN's: :D

"Huub komt oorspronkelijk uit Venlo of ergens die kant op. Het Maastrichts zal hij ondertussen ook wel machtig zijn.(?) Laat ik 't maar op Roermonds houden, dat ken ik tenminste. Aan Venlo's of Maastrichts waag ik mij niet. En ....... (Nieuwstad's :rolleyes: al helemaal niet!

Och god, dadelijk krijg ik die mensen van boven de rivieren weer op ons dak. Die snappen 't niet meer."

Nou....Sodejuu.... ben ik geslaagd ? :D:)

Groeten,

Alco

Nou Alco ,

wij zullen al kijken voor huisvesting hier in de omgeving

:D;)

Geplaatst door Ome Henk:

Wat mij betreft wel :D Gelukkig dat hier geen Maastrichtenaren op de site zitten ;)

ach Ome Henk ,ze vallen wel mee als je er niet elke dag mee wordt geconfronteerd

:P

Geplaatst door Alco:

Nou....Sodejuu.... ben ik geslaagd ? :D:)

Groeten,

Alco

Maar Alco ....... nu nog het Nieuwstadse dialect even vertalen ... is maar een kort berichtje moet toch wel lukken

:)

Geplaatst door Sodejuu:

Ochgot, daalik kriege veur die van boave de baeke weer op oos daak. Die sjnappe 't weer neet meer ;)

ze hebbe Alco togch :D

Nieuwstadt ligt bij Susteren net boven Sittard

Ah,...ik dacht al even... :rolleyes::D

Ik ken alleen 'nieuwstad' in Groningen, en daar wil je toch echt niet wonen, denk ik...

Hoewel... :rolleyes:;)

Ok, noow bent jullie an beurt:

Kent jullie allemaole wel 'n beetie dreins ? of gaot jullie damit met zien all'n wegverkrupertie speul'n. Wie dut 'n poging dit stukkie te vertaol'n ? 's kiek'n hoe verre daj komt! :D

oegot, wej raokt op dizze manier wel heulemaole off-topic, dus ik zal't hier maor bej laot'n.

tjeu en tot kiekus!

Alco :D

Geplaatst door Alco:

Kent jullie allemaole wel 'n beetie dreins ? of gaot jullie damit met zien all'n wegverkrupertie speul'n. Wie dut 'n poging dit stukkie te vertaol'n ? 's kiek'n hoe verre daj komt! :D

oegot, wej raokt op dizze manier wel heulemaole off-topic, dus ik zal't hier maor bej laot'n.

tjeu en tot kiekus!

Ich doon 't geliek mer in 't plat :P

"OK, noe zeet geer aan de beurt. Kent geer allemoal waal get Drents? Of goat geer doavuer allemoal versjt

Geplaatst door Alco:

Ah,...ik dacht al even... :rolleyes::D

Ik ken alleen 'nieuwstad' in Groningen, en daar wil je toch echt niet wonen, denk ik...

Hoewel... :rolleyes:;)

Kent jullie allemaole wel 'n beetie dreins ? of gaot jullie damit met zien all'n

wegverkrupertie speul'n. Wie dut 'n poging dit stukkie te vertaol'n ? 's kiek'n hoe verre daj komt! :D

tjeu en tot kiekus

vertaling >

oke nu zijn jullie aan de beurt , kennen jullie wel een beetje drenst ? of gaan jullie met zijn alle verstoppertje spelen ?

wie doet een poging dit stukje te vertalen ,eens kijken hoe ver dat men komt

oo god wij raken wel op deze manier off topic

dus ik zal het maar hier bij laten ...

makkie

:D

Geplaatst door John:

vertaling >

oke nu zijn jullie aan de beurt , kennen jullie wel een beetje drenst ? of gaan jullie met zijn alle verstoppertje spelen ?

wie doet een poging dit stukje te vertalen ,eens kijken hoe ver dat men komt

oo god wij raken wel op deze manier off topic

dus ik zal het maar hier bij laten ...

makkie

:D

Net te laat :P

Geplaatst door Sodejuu:

Net te laat :P

ach R, wij zitten bij de zelfde club toch ;) Alco dacht ons even te kunnen pakken maar hij vergist zich grandioos in onze taalkennis :P;)