Jump to content

Vinyl

Guest Huub Derkx
 Share

Recommended Posts

Ok, Sodejuu & John.

Ook jullie zijn glansrijk geslaagd :D

Op zich sloeg dat wegverkrupertie nergens op, maar vond 't wel een grappig Drents woord,hihi.

Groet'n uut Assen,

dizze keer'l giet hen berre, want morg'n is't weer vrog d'r uut, en de hiele dag weer an 't waark.

mojjuh,

Alco

Geplaatst door The Koosjer connection:

Beetje minder koffie drinken,wil ook wel eens helpen.. :D

--Hans

Geplaatst 03 juli 2003 04:23

Al is het maar om in slaap te vallen... :D:D;)

Goedemorgen,

Michel

Voor alle duidelijkheid..

Waar ik woon,en waar jullie doorgaans posten,zit een verschil in de klok van 1 uur.

En als je dus om half 6 moet aanvangen met de dagelijkse arbeid is dus deze tijds-notitie niet zo erg vreemd.... :D

--Hans.

Dat je om half zes moet beginnen is daarentegen wel weer vreemd ;) Wat is dat voor werk joh, dat je zo vroeg moet beginnen? Of is het vanwege de te grote hitte overdag? Het is hier nu lekker koel trouwens. Een graad of 16 (volgens teletekst). Wel veel regen en das wel weer naar. Vooral als je ergens heen moet (op de fiets)...

Tja,dat zijn nu eenmaal mijn werktijden hier,

Maar dat is niet overal zo,maar ik tref het in deze wel :(:D

Warm?

Al was het hier maar 16 graden s'nachts,

Dan zouden we al erg blij zijn.

Zelfs met regen,ja wie had dat gedacht dat ik dat nog eens zeggen zou,zou ik uiterst tevreden zijn... ;)

--Hans.

Tja,dat zijn nu eenmaal mijn werktijden hier,

Maar dat is niet overal zo,maar ik tref het in deze wel :(:D

Warm?

Al was het hier maar 16 graden s'nachts,

Dan zouden we al erg blij zijn.

Zelfs met regen,ja wie had dat gedacht dat ik dat nog eens zeggen zou,zou ik uiterst tevreden zijn... ;)

--Hans.

Ik klaag ook niet hoor! Heb liever 16 graden dan 26... Al is 26 nog wel te doen. Helaas is het op mijn kamer dan tegen de 30. Dus als het buiten 30 graden is, dan is het op mijn kamer nog een paar graden warmer. Was hier laatst 36 graden... :(mad.gif

Nee, doe mij dit weer maar. Raam open, lekker koel, 's nachts lekker diep onder de wol ;) Prima, niks meer aan doen :)

Alleen die regen is meestal wel irritant. Een huisgenoot van me zei al: 'dit is prima studeer-weer.' Alleen jammer dat ik nu net vakantie heb en dus niet meer hoef te studeren... :rolleyes: