Jempie Posted 2 juli 2003 Report Share Posted 2 juli 2003 Gisteren even bij Hobo langsgegaan om naar de Master Slam te luisteren. Ik heb verschillende muziekstukken kunnen beluisteren op Cd en analoog. Mensen wat klinkt plaat fantastisch WAANZINIG GOED. Ondanks de zeer matige ruimte hoor je duidelijk dat de speaker top is. Ook het prijskaartje van het systeem is zeer goed geen 9000 euro maar 7500 euro per paar. Wederom een goed en gedetailleerd systeem met top electronica. Prachtig. Maar de draaitafel bleunote of zoiets wil ik zeker hebben. Ik droom nu al Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 juli 2003 Report Share Posted 2 juli 2003 aandelen in master? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 2 juli 2003 Author Report Share Posted 2 juli 2003 JSA, Ik heb helaas geen aandelen in Master anders had ik nu een set van Master thuis staan. Maar misschien komt dat nog, ik speel nu nog met VTL en IMF ref. Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 juli 2003 Report Share Posted 2 juli 2003 Geplaatst door Jempie: IMF ref. Jempie Deze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 juli 2003 Report Share Posted 2 juli 2003 Ach, als ze toch maar 7500 euro kosten, why not? Maar je hebt gelijk, Master laat wel weer zien dat Nederlanders het ook kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Geplaatst door JSA:Ach, als ze toch maar 7500 euro kosten, why not? Maar je hebt gelijk, Master laat wel weer zien dat Nederlanders het ook kunnen. Wat kunnen? Als je voor 7500 euro nog geen goede luidspreker kunt bouwen ben je rijp voor de sloop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Mjah.Gerrit heeft gelijk. Maar ook de instappers doen het erg goed (even de hand in eigen boezem steken). Deze kosten overigens E.2250 in de standaard uitvoering,wat toch ook al een heel bedrag is. IKKe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Voor het eerst een speaker gehoord die echt zeer goed is. Alles wat een luidspreker moet hebben heeft dit systeem. Vandaag met twee vrienden uitvoerig de Slamm geluisterd nu ik hem weer zie hmmmm ik ben hem al eerder tegengekomen in een ruimte waar min of meer dezelfde combi stond waarschijnlijk op de doelen ik was er toen heel laat de set stond toen niet te spelen het was al over 19.00 uur wel hoorde ik in de wandelgangen van meerdere mensen dat dit het systeem absoluut top moest zijn. Maar het systeem was nog niet leverbaar??????? Terugkomend op de luisteravond, ik moet zeggen dat ik diep onder de indruk ben van deze luidprekers ik wist niet dat dit mogelijk was ik speel zelf met een klein tweeweg systeem omdat ik geen meerweg speakersysteem ben tegengekomen die mij raakt tot vandaag. Ik vond de demo fantastisch. De totale set was perfect in balans Pluim voor Hobo Den Bosch. Lekkere koffie en een perfecte service. Top Top Top Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Helemaal mee eens, Master, en Hobo een geweldig duo. Jammer dat de luisterruimte af en toe een eigen leven ging leiden. Aan de luidsprekers waren duidelijk het verschil in kwaliteiten van de draaitafel en CD-speler te horen. Dit betekent dat ze erg veel informatie naar buiten brengen. Ook was de klank zeer aangenaam, geen scherpte en geen dun klinkende instrumenten. Dus een perfecte demo met een luidspreker waar we zeker nog meer van zullen horen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Wat kunnen? Als je voor 7500 euro nog geen goede luidspreker kunt bouwen ben je rijp voor de sloop. Ik bedoel dus alle Masters h Link to comment Share on other sites More sharing options...
JH Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Ik ben speciaal naar Hobo gegaan om de Master te beluisteren. Het systeem was prachtig opgesteld in de bovenste ruimte bij Hobo hifi. Ik moet zeggen dat de mensen van Hobo de ruimte perfect hadden ingericht een duidelijk hoog gehalte van een huiskamer. Niet geheel onbelangrijk was de mogelijkheid om eigen meegenomen software te beluisteren. De verkoper van Hobo liet mij in alle rust genieten van de fraaie klanken van het systeem welke opgebouwd waren met Master Slamm, Marsh Sound, Gamut, Gamut cd-speler, Basis en Bluenote. Na een goede en duidelijke uitleg over de filosofie van het audiosysteem. Heb ik een van mijn eigen cd's beluisterd. Ik ben echt geschrokken, wat een rust heeft het systeem, ik hoorde duidelijk meer informatie en de muzikale beleving was extreem groot. Ik ben nog steeds diep onder de indruk. Later tijdens het winkelen kon ik de verleiding niet weerstaan om aan het eind van de middag nog even langs Hobo te gaan. Potver!!!!!!me mijn lievelings electronica stond te spelen Audio Research!! ik ben even gaan zitten pffff wat een volheid van klank ik heb werkelijk genoten. Helaas kon ik niet langer blijven mijn beide dochters stonden aan de overkant te wachten op mij. Mensen dit is een verademing hier word muziek gemaakt met een systeem waar je uren lang van kunt genieten. Beide keren ben ik geraakt maar het systeem met de buizen opstelling was voor mij het einde. Jan Hartog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts