Alco Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Ik stuite zojuist op een bericht op internet, dat Madrigal Audio Labaratories, o.a. bekend vanwege 't High-End merk Mark Levinson, in financiele problemen verkeerd. Voor die liefhebbers, wilde ik dit nieuws niet onthouden: >artikel over M.L.< Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Kwam het ook tegen ja Erg jammer voor de arbeidsplaatsen. En natuurlijk de (levenslange?) garantie op bestaande producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Dat is pas nieuws, Op de site van madrigal zelf staat er nog niks over, maar wellicht komt er een doorstart? Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Lijkt eerder een rationalisatie binnen het Harman concern, waarbij de locale faciliteiten van Madrigal dichtgaan en opgenomen worden in de Lexiconfabriek. Een beetje zoals Quad nu (deels) in China zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Persbericht hier: http://www.audiorevolution.com/news/0703/0....madrigal.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Geplaatst door Alco:Ik stuite zojuist op een bericht op internet, dat Madrigal Audio Labaratories, o.a. bekend vanwege 't High-End merk Mark Levinson, in financiele problemen verkeerd. Voor die liefhebbers, wilde ik dit nieuws niet onthouden: >artikel over M.L.< Groeten, Alco Jammer dus voor al die "liefhebbers" van het nieuws dat ML mogelijk failliet zou gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 juli 2003 Author Report Share Posted 4 juli 2003 Jammer dus voor al die "liefhebbers" van het nieuws dat ML mogelijk failliet zou gaan! hihi,...goed dat je dat nog effe schreef AudioPaul... ik las mijn stukje nog even overniew, en dan lijkt 't inderdaad alsof ik bedoel dat er 'liefhebbers' zijn voor dergelijke droevig nieuws. Ik bedoelde uiteraard met 'liefhebbers', liefhebbers van merken als Mark Levinson. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Het zou wel leuk zijn om te weten wat er echt aan de hand is. Waarschijnlijk zijn de advertentiekosten zo hoog dat de ongetwijfeld astronomische winst op de apparatuur niet terugverdiend kan worden. Laten we eerlijk zijn een CD speler voor de prijs van een half zeiljacht is wat overdreven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 juli 2003 Author Report Share Posted 4 juli 2003 Laten we eerlijk zijn een CD speler voor de prijs van een half zeiljacht is wat overdreven. Da's waar, en wat dacht je van de wayyy overpriced versterkers van ML ? Maarja, dat geld uiteraard voor zoveel merken. De kwaliteit mag dan (zeer) hoog zijn, maar gezien de prijs, is de prijs/kwaliteitsverhouding vaak wel ver te zoeken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjor Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Laten we eerlijk zijn een CD speler voor de prijs van een half zeiljacht is wat overdreven. Niet iedereen houdt van zeilen, kunnen ze het tenminste nog aan een CD-speler kwijt . Aan een half zeiljacht heb je immers ook niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjor Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Tenzij je de Titanic na wilt spelen natuurlijk.... Maar dat was weer geen zeiljacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Nee,....dat bleek achteraf een dweiljacht! IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjor Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Als die film half zo lang duurde was een pakje zakdoekjes ook goed geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 juli 2003 Report Share Posted 5 juli 2003 De andere helft van het zeiljacht wordt betaald door de voorversterker. Wat ik bedoel te zeggen is dat ML extreem duur. Waar dat geld in is gaan zitten is me niet helemaal duidelijk als ze in surceance zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 juli 2003 Report Share Posted 5 juli 2003 Er zullen wel meer "rationalisaties" gaan plaats vinden in audioland (vergelijkbaar met de auto industrie). Betaat er ergens een overzicht van "who owns who"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts