Nanning Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 = Gr, nietwaar? Gr + oet = ?? Met allervriendelijkste groet, Nanning (sometimes I speak in tongues... ) Misschien heeft het met de agressie van mijn metal te maken, maar het is/was en wordt zeker niet tegen jou gezegd, omdat dit een zeer leuke topic is die veel meer reacties verdient!! Kom op, iedereen maakt toch een 'reis door de muziek' ?? roet, Nanning (dit was m'n oorspronkelijke 'sig'op dit en een zeker, vaag forum wat ooit door enthousiaste hifi-fanaten werd bevolkt!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Nanning: roet, Nanning (dit was m'n oorspronkelijke 'sig'op dit en een zeker, vaag forum wat ooit door enthousiaste hifi-fanaten werd bevolkt!) teew ej gon tad jiw djitla ni dleeblegeips tem raakle netsop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Beste Audiopaul, Ik weet absoluut niet wat je bedoelt, maar als het door jou gebezigde taalgebruik bij jullie in Ede normaal is, dan neem ik de volgende keer een (Friese) tolk mee. En als er op een zeker bepaald forum uit een ver verleden werkelijk dergelijk onzinnig werd gepost onder de forumleden, dan is het niet meer dan terecht dat men alle berichten van dat forum hebben gewist, omdat het dan ook voor de rest niets dan onzin kan zijn geweest! Met vriendelijk teorg, Gninnan P.s. mijn oom uit Friesland suggerdeerde de suggestie om binnenkort weer eens richting het zuiden af te reizen om weer eens te ervaren hoe mooi audio eigenlijk echt kan klinken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Nanning:Beste Audiopaul, Ik weet absoluut niet wat je bedoelt, maar als het door jou gebezigde taalgebruik bij jullie in Ede normaal is, dan neem ik de volgende keer een (Friese) tolk mee. En als er op een zeker bepaald forum uit een ver verleden werkelijk dergelijk onzinnig werd gepost onder de forumleden, dan is het niet meer dan terecht dat men alle berichten van dat forum hebben gewist, omdat het dan ook voor de rest niets dan onzin kan zijn geweest! Met vriendelijk teorg, Gninnan P.s. mijn oom uit Friesland suggerdeerde de suggestie om binnenkort weer eens richting het zuiden af te reizen om weer eens te ervaren hoe mooi audio eigenlijk echt kan klinken? Hoe snel een mens toch kan vergeten, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 12 september 2003 Author Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Nanning:[QB] = Gr, nietwaar? Gr + oet = ?? Gelukkig is dat dan ook opgelost..... Als ie er nog zou zijn,is ie nu gevallen --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Zoals ook Henrie, naar ik meen, aangaf, rond het twaaldfde jaar leek het wel of de wereld om je heen open gaat. Naast andere geneugten werden de radio en muziek ontdekt. Ad Visser, Super Clean Dream Machine Alfred Lagarde, Beton Show Ferry Maat, Soul Show (totdat het meer over disco ging) Onbekend?, Het Muzecuul (waarin werd gezocht naar dat ene aspect van de muziek dat het gehele oeuvre van een bepaalde band/artiest het best representeerde) En een programma, ik meen op de dinsdagmiddag waar in het eerste uur de loopbaan van een bepaaldede band of artiest de revu passerde en waar in het tweede uur alleen maar muziek van de betreffende artiest werd gedraaid, zonder enige onderbreking. Daarnaast werd er via de draaitafel geluisterd naar klassiek en oude jazz (Fats Waller, Bennie Goodman, Louis Armstrong enzo) Kortom vanaf het begin af al eclectisch. Het interesse en de "breedte" zijn sindsdien alleen maar toegenomen. Twee eyeopeners, waarvan ik er een al een aantal maal genoemd heb. Het ontdekken van de muziek van Astor Piazzolla en daarmee dat er in andere culturen ook zeer interesante dingen gebeuren. Ten tweede de komst van de cd. Hiermee nam in een zeer snel tempo de keus buiten het 'standaard' genre toe. In het LP tijdperk waren veel dingen gewoon slecht of niet verkrijgbaar en om een of andere reden waren de platenzaken (die ik bezocht) ook veel beperkter gesorteerd. Tot mijn spijt zie ik dat er inmiddels steeds meer van deze weelde in aanbod weer uit de schappen aan het verdwijnen is. Wordt het internet de derde eyeopener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Nog geen geen Smitje te bekkenen, zelfs geen kleintje! sorry ,maar ik zat even Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Muziek is gearrangeerd geluid. niets meer en niets minder. Het hoeft geen verhaal te vertellen. Het moet bedoeld zijn om naar te luisteren. Als het al een verhaal moet vertellen hoeft dat niet in een nummer maar kan dat ook in een thema album. Iets wat in de metal ook nog al eens voorkomt. Het tand des tijds verhaal, ach. Ik denk dat metal niet een stroming is waarin albums snel vergeten worden. Ik heb platen van 10 of 20 jaar oud in de kast die ik nog steeds draai. Ik begrijp dat metal je smaak niet is, erik maar om nou te zeggen dat alleen klassiek echt muziek is is echt onzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: sorry ,maar ik zat even Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: bach deed er zelfs een keer 74 minuten over . Was dat Beethoven niet ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts