Maurice Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Ik heb een discussie met een vriend van mij over de reclame van Glorix. Het gaat om diegene met de toiletjuf die zo chagrijnig is (het is hier geen pipliooteheek!) enne H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Die vriend kan voor de zekerheid maar even beter naar de opticien gaan, voor een controle... Het is inderdaad een Lamborghini Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 6 juli 2003 Author Report Share Posted 6 juli 2003 Geplaatst door Alco:Die vriend kan voor de zekerheid maar even beter naar de opticien gaan, voor een controle... Het is inderdaad een Lamborghini Groeten, Alco IK zoek nu alleen nog een bewijsje ervan. Op internet kon ik zo niets vinden. Dit levert mij in ieder geval een kratje bier op Ik zei ook al tegen hem: jij hebt geen verstand van auto's. Hij heeft net een BMW gekocht, hij krijgt hem over een week, maar ik vroeg al of ie dat zelfs zeker weet en niet zometeen met een lelijke eend aan komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Ik heb weinig (lees:geen) verstand van auto's. Ben alweer 7 jaar(!) autoloos, maar volgens mij is 't een Lamborghi. Welk oud/nieuw type weet ik niet. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Ik denk bijna zeker te weten dat het de Jaguar is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Leuk onderwerp ??? Maar goed, ik doe mee ! Enne , ik weet het niet... Ik heb nog wel een stelling: Als je nu moet twijfelen of het een Lamborghini of een Jag is, dan mogen ze nu op ze minst toch wel een ander model gaan ontwerpen ?! Heb je trouwens tijdens de reclame wel eens die Blueroom luidsprekers voorbij zien komen? Of waren het B&W's ??! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Het is een lamborghini[ik heb hem zelf ]!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 6 juli 2003 Author Report Share Posted 6 juli 2003 Geplaatst door lucky l:Het is een lamborghini[ik heb hem zelf ]!! IK had er ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Geplaatst door Maurice: IK had er ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Suggestie nummer drie? McLaren F1?! Ikzouhetooknietweten IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Het is die Jaguar, absoluut. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Ik ga ook voor de Jaguar. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 7 juli 2003 Report Share Posted 7 juli 2003 Een geluidsinstallatie?!?!?!? met een V12 motor? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterrekijker Posted 8 juli 2003 Report Share Posted 8 juli 2003 Het kan niet anders zijn dan de lambo Countach! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 8 juli 2003 Report Share Posted 8 juli 2003 Lijkt alleen op een XJ 220. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 8 juli 2003 Report Share Posted 8 juli 2003 Nou sorry maar op een coutach lijkt hij dus echt niet op. De auto uit de reclame is veel ronder. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 juli 2003 Report Share Posted 8 juli 2003 Ik ken de reclame wel, maar kan me de auto niet meer zo goed voor de geest halen. Ik heb het idee dat het toch een Lambo is en wel de Murci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 8 juli 2003 Report Share Posted 8 juli 2003 Geplaatst door Prutteltje:Lijkt alleen op een XJ 220. Sterker nog, het is er zelfs een. Italianen mochten willen dat ze zulke mooie auto's kunnen maken. Prr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 8 juli 2003 Report Share Posted 8 juli 2003 Het is geen andere auto dan de Jaguar... Hij heeft een klein spoilertje... Het lijkt op een Jaguar xj220, het klinkt als een xj220, dus het is een...? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 JAGUAR 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 Is idd een Jaguar XJ220... Mooie auto, maar helaas (zoals wel meer superauto's) een debacle: Jaguar beloofde te veel. Ze beloofden een dikke V12 (van Cosworth) maar gaven uiteindelijk een V6 met 2 turbo's. Niet dat ie daarmee niet snel was of zo. Sterker nog, het was in zijn tijd (1993) de snelste produktie-auto tot dan toe met een top van 341km/h en een accelleratie van 0-100km/h in 3,6 seconden. 542pk... Maar ja, wie een V12 beloofd en maar de helft kan geven en bovendien een jaar later door McLaren (met de F1) naar het tweede plan wordt verwezen, heeft een probleem... Autovisie noemt de stilering trouwens 'twijfelachtig'. Ben ik het niet mee eens. De achterkant is wat minder, maar de voorkant is prachtig. En ze vinden 'm 'onpraktisch'. Tja, wat verwacht je dan van een superauto??? Hij is wel enorm groot trouwens (bijna 5 meter)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 Geplaatst door nando:Een geluidsinstallatie?!?!?!? met een V12 motor? nando You wish Ik had ff de eerste pagina van dit onderwerp gemist maar ik snap niet hoe jullie bij Lamborghini komen? De auto in de Glorix-reclame ziet er toch redelijk 'rond' uit? Vloeiende lijnen enzo...? Nou, wel eens een Lamborghini gezien? Daar is geen vloeiende lijn aan te ontdekken, zeker de jaren 70/80/90-modellen niet. De eerste uit de jaren 60 was nog wel 'rond', maar daarna is het al snel hoekig geworden. Met als klap op de vuurpijl de laatste versie van de Countach (ja, die tupperware-bak )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 wat je vierkant noemt. Ik dacht btw ook dat het een Lambo was maar ik heb de reclame al heel lang niet meer gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 Geplaatst door Wijx:wat je vierkant noemt. Ik dacht btw ook dat het een Lambo was maar ik heb de reclame al heel lang niet meer gezien "http://www.tdog.freeservers.com/images/lamborgini_diablo_sl.jpg[/quote Echt vloeiend kan ik de lijnen van zo'n Diabl toch ook niet noemen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Om aan alle speculaties een eind te maken, hier het antwoord van LEVER FABERGE CONSUMER CARE CENTER OP mijn vraag welke auto..............enz Beste Ruud, Hartelijk dank voor je vraag. De auto die in de reclame wordt gebruikt is de Jaquar XJ 220. Leuke achtergrondinformatie: hij kost ? 1.000.000,-- en er zijn er 4 van verkocht waarvan er 1 in Nederland rondrijdt (die in de reclame). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts