Jump to content

Welke auto in Glorix reclame?

Maurice
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Alco:

Die vriend kan voor de zekerheid maar even beter naar de opticien gaan, voor een controle... ;)

Het is inderdaad een Lamborghini :)

Groeten,

Alco

IK zoek nu alleen nog een bewijsje ervan.

Op internet kon ik zo niets vinden.

Dit levert mij in ieder geval een kratje bier op :D

Ik zei ook al tegen hem: jij hebt geen verstand van auto's.

Hij heeft net een BMW gekocht, hij krijgt hem over een week, maar ik vroeg al of ie dat zelfs zeker weet en niet zometeen met een lelijke eend aan komt :rolleyes:xj220_8.jpg

xj220_2.jpg

Ik heb weinig (lees:geen) verstand van auto's. Ben alweer 7 jaar(!) autoloos, maar volgens mij is 't een Lamborghi.

Welk oud/nieuw type weet ik niet.

Groeten,

Alco

Leuk onderwerp ???

Maar goed, ik doe mee ! Enne , ik weet het niet... Ik heb nog wel een stelling: Als je nu moet twijfelen of het een Lamborghini of een Jag is, dan mogen ze nu op ze minst toch wel een ander model gaan ontwerpen ?!

Heb je trouwens tijdens de reclame wel eens die Blueroom luidsprekers voorbij zien komen?

Of waren het B&W's ??!

Het is geen andere auto dan de Jaguar... Hij heeft een klein spoilertje... Het lijkt op een Jaguar xj220, het klinkt als een xj220, dus het is een...?

nando

Is idd een Jaguar XJ220... Mooie auto, maar helaas (zoals wel meer superauto's) een debacle: Jaguar beloofde te veel. Ze beloofden een dikke V12 (van Cosworth) maar gaven uiteindelijk een V6 met 2 turbo's. Niet dat ie daarmee niet snel was of zo. Sterker nog, het was in zijn tijd (1993) de snelste produktie-auto tot dan toe met een top van 341km/h en een accelleratie van 0-100km/h in 3,6 seconden. 542pk...

Maar ja, wie een V12 beloofd en maar de helft kan geven en bovendien een jaar later door McLaren (met de F1) naar het tweede plan wordt verwezen, heeft een probleem...

Autovisie noemt de stilering trouwens 'twijfelachtig'. Ben ik het niet mee eens. De achterkant is wat minder, maar de voorkant is prachtig. En ze vinden 'm 'onpraktisch'. Tja, wat verwacht je dan van een superauto???

Hij is wel enorm groot trouwens (bijna 5 meter)...

Geplaatst door nando:

Een geluidsinstallatie?!?!?!? met een V12 motor?

nando

You wish ;)

Ik had ff de eerste pagina van dit onderwerp gemist :rolleyes: maar ik snap niet hoe jullie bij Lamborghini komen? De auto in de Glorix-reclame ziet er toch redelijk 'rond' uit? Vloeiende lijnen enzo...?

Nou, wel eens een Lamborghini gezien? Daar is geen vloeiende lijn aan te ontdekken, zeker de jaren 70/80/90-modellen niet. De eerste uit de jaren 60 was nog wel 'rond', maar daarna is het al snel hoekig geworden. Met als klap op de vuurpijl de laatste versie van de Countach (ja, die tupperware-bak ;) )...

Geplaatst door Wijx:

wat je vierkant noemt.

Ik dacht btw ook dat het een Lambo was maar ik heb de reclame al heel lang niet meer gezien

"http://www.tdog.freeservers.com/images/lamborgini_diablo_sl.jpg[/quote

Echt vloeiend kan ik de lijnen van zo'n Diabl toch ook niet noemen... :rolleyes:

Om aan alle speculaties een eind te maken, hier het antwoord van LEVER FABERGE CONSUMER CARE CENTER OP mijn vraag welke auto..............enz

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor je vraag.

De auto die in de reclame wordt gebruikt is de Jaquar XJ 220. Leuke

achtergrondinformatie: hij kost ? 1.000.000,-- en er zijn er 4 van

verkocht waarvan er 1 in Nederland rondrijdt (die in de reclame).