Michel Romijn Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door Henrie: Als je een plaatje wilt plaatsen op het forum, zul je 'm eerst ergens op het internet moeten zetten (je homepage?). Daarna klik je op 'image' (onder het antwoordvenster) en type je in het schermpje wat dan verschijnt de URL van het plaatje. Hoop dat het duidelijk is zo. Quote anders ff een berichtje waar een plaatje in staat. Kun je precies zien hoe het moet! Maar goed, ff weer over de auto's: jij hebt dus een Yaris Verso. Je zegt dat je vrouw die wilde? Waarom??? Met mijn opmerking dat het eraan ligt welke Toyota leuk is, bedoelde ik meer de Celica en de Supra eigenlijk. En de MR2 en de Yaris T-Sport zijn ook nog wel leuk... Maar een Yaris Verso? Sorry, ik hou niet van MPV's... Bedankt voor de uitleg dan zal ik eerst eens een webpage gaan maken. Tja mijn vrouw vond het een leuke auto (het uiterlijk) en ik vond hem wel erg gebruiks vriendelijk (stiekum) dus toch voor een MPV gegaan. Maar ik moet zeggen op het motor vermogen na rijd het precies zoals de corolla die ik er voor heb gehad! Mij hoor je niet klagen, maar de eerst volgende is hopelijk een MR2 Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 juli 2003 Author Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door nando:Erik zijn er auto's waarvan je wel blij wordt, de golf is een fijne auto om aan te sleutelen maar zijn er ook modellen waarvan je zegt, daar gaat zelden wat aan kapot? Die nieuwe Toyota avensis... toen ik 'm voor het eerst zag ging ik eerst over mijn nek en toen ik weer wat bij kwam leek hij inderdaad veel op een opel, tja kan er niets aan doen. Goed zijn ze wel in betrouwbaarheid (volgens TUV) en botstproeven. Toyota doet nu wel mee aan F1 GP's maar echt goed is het ook nog niet. Ze doen het wel beter dan toen Honda met BAR terug keerde in de F1 een paar jaar geleden... dat was me een afgang. Honda heeft echter in het verleden kampioenschappen gewonnen. Deze discussie toont echter maar weer aan dat iedereen alleen eigen materiaal kan beoordelen en de keuze voor het materiaal (vaak) probeert te verdedigen. Ik natuurlijk ook, honda is het beste. nando een toyota carina sedan van 1992 ,is gewoon een van de beste auto,s ter wereld . het ziet er alleen niet uit . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door Ome Henk: Noem je een Toyota Yaris Verso nu ook al een MPV Sterker nog het is een MPV! Zit in de zelfde klasse als de demio van Mazda, of de YRV van Daihatsu. Noemen ze midi MPV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door Ome Henk: Noem je een Toyota Yaris Verso nu ook al een MPV Tja, een sportsedan kan ik het ook niet noemen... Hoe zou jij een Yaris Verso dan willen noemen? Hij is toch (relatief) hoog, is flexibel in het interieur, is puur gemaakt om mensen te vervoeren -> MPV... Toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Ome Henk: Een opgeklopt koekblikje Tja, dat zijn alle MPV's toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door Henrie:[QB]Japanse merken maken betrouwbare auto's. Vooral Toyota (en Lexus), maar of je die als liefhebber wilt, is een andere vraag... QB] Toyota is erg betrouwbaar, dat kan ik persoonlijk over meepraten. Het enige wat kapot is gegaan aan m'n MR2 is een voorband, maar dat heeft niets met Toyota te maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 De beste auto,vind ik de auto van de zaak. IKKE Ook de beste auto is presoonlijk,afhankelijk van de ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Hehe, het gaat weer ergens over Gr, Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 juli 2003 Author Report Share Posted 16 juli 2003 alfa is helemaal niks . je blijft sleutelen aan die dingen . vooral die jdt,s . kheb intussen al 6 turbo,s op de plank liggen . variabele schoepen vast . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:alfa is helemaal niks . He das vloeken in de kerk he Misschien dat ze nu onder invloed van GM wat beter worden. Wellicht ook saaier Soort Italiaanse Opels zeg maar... Iemand nog Top Gear gezien afgelopen zondag? Prachtig hoe ze de Vectra Signum belachelijk maakten. Dat ie eigenlijk totaal nutteloos is (hoewel ie zeer comfortabel schijnt te zijn). Ook een mooi stukje over de (Nederlandse) Carver. 'Die kan alleen maar bedacht zijn door iemand uit een land waar drugs legaal is, hoer zijn een beroep is en ######'s mogen trouwen.' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Nanning: Hehe, het gaat weer ergens over Gr, Nanning Geweldige auto Bijna net zo goed als de mijne BTW: Top Gear is een super programma. ik mis het alleen te vaak. Die presentatoren zijn wel behoorlijk gestoord (op een prettige manier). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Geweldige auto Bijna net zo goed als de mijne http://members.home.nl/sodejuu/index/auto/A155-4.JPG Hehe... Heb toch liever die GTA... BTW: Top Gear is een super programma. ik mis het alleen te vaak. Die presentatoren zijn wel behoorlijk gestoord (op een prettige manier). Ze zijn idd prettig gestoord. Hebben ook altijd de meest maffe verkiezingen of testen. 'Het snelste geloof van Engeland' of 'De snelste politieke partij van Engeland'. Ze hebben ook een bord met plaatjes van auto's, opgedeeld in 'cool', 'uncool' en nog iets, in de trant van 'vreselijk' (kan ff niet op het Engelse woord dat ze gebruiken komen). Ik vind die rondjes die ze bekende Engelsen laten rijden met hun 'resonably priced car' (Suzuki Liana sedan ) ook altijd erg goed. Vooral als er iemand sneller is dan Jeremy (die grote kerel). Het mooie is dat er nu een vrouw (fotomodel) aan kop staat. Zelfs nog voor Jamiroquai, die toch wel gewend is om op het circuit te rijden met een van z'n sportwagens (hij heeft ook een Spijker)... Mooi programma idd. Veel droge, Engelse humor. Ik vond dat stukje over die Nederlandse Carver (soort driewieler die rijdt als een motor (overhellen in bochten), maar waar je een autorijbewijs voor nodig hebt) ook prachtig! Al die vooroordelen over Nederland die dan langskomen Prachtig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Ik heb de aflevering van vorige week wel gezien. Die dame (fotomodel) reed idd wel door . Zij heeft zelf een van de mooiste auto's ooit gebouwd een Maserati Spyder 2 Ik ben zelf helemaal gek van de laatste Ghibli, maar die is wat teveel voor mijn portemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu:Ik heb de aflevering van vorige week wel gezien. Die dame (fotomodel) reed idd wel door . Zij heeft zelf een van de mooiste auto's ooit gebouwd een Maserati Spyder 2 Gekocht, neem ik aan? Ik denk niet dat ze 'm gebouwd heeft, toch? Ze had er wel een zei ze. Jeremy vindt 'm maar niks. Hij vindt het slechte auto's, die Maserati's. Beetje vreemd, want feitelijk zijn het Ferrari's in een ander jasje met een drietand voorop i.p.v. een stijgerend paard... http://www.maserati.com/esImages/20020727/...ciaz_00_2_G.jpg Ik ben zelf helemaal gek van de laatste Ghibli, maar die is wat teveel voor mijn portemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu:Ik heb de aflevering van vorige week wel gezien. Die dame (fotomodel) reed idd wel door . Zij heeft zelf een van de mooiste auto's ooit gebouwd, een Maserati Spyder 2 Komma vergeten , maar je moet zelf wel de klemtoon goed leggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Komma vergeten Ah, nu snap ik 'm Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvy Posted 17 juli 2003 Report Share Posted 17 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:alfa is helemaal niks . je blijft sleutelen aan die dingen . vooral die jdt,s . kheb intussen al 6 turbo,s op de plank liggen . variabele schoepen vast . t'Is wel JTD 's Erik,niet JDT's Geen wonder dat je die turbo's liggen hebt, je hebt ze vast achterstevoren gemonteerd. Ik ben ondertussen wel al aan m'n 2e 156JTD bezig, Eerst een sedan met schitterende sportpack erop en daarna een sportwagonversie. Met de motor heb ik nooit problemen gehad. Wel andere dingen zoals airco defect,stuurbekrachtiging defect en met de sportpack heb ik 3 bodemplaten versleten, door de droge ophanging en slechte bevestigingen waar de bouten uitscheuren. Voor de rest : mooie wagen, goede wegligging. Mijn VW BORA 19TDI is saaier en minder mooi maar wel algemeen degelijker. En de motor is bovendien vinniger in lage toeren en de remmen degelijker.... Geert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 17 juli 2003 Report Share Posted 17 juli 2003 Geplaatst door Nanning:[QB] Deze foto heb ik overigens niet zelf genomen, anders was ik zeker en vast uit de bocht gevlogen Hear.nl = nu even Gear.nl Sodejuu, Sodejuu! Da's wel een flinke vooruitgang tov een 33 man! Alhoewel ik durf te wedden dat je 'em in sommige bochten nog wel 'es een beetje mist?? Een 33 is een leuke auto om te sturen. Eerlijk gezegd ken ik de 155 alleen van horen en zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 17 juli 2003 Report Share Posted 17 juli 2003 Die alfa zou hier in Nederland illegaal zijn, geen nummerplaat, verblinde voorruit en voorste zijruiten. Hij kan uit elkaar vallen als je ernaar wijst maar hij is verrotte mooi, ik kan daar niets aan doen. Ik heb het idee dat autobladen het imago van ondegelijke alfa's en fiats weg willen werken... misschien is het wel zo dat ze degelijker zijn geworden maar zijn ze niet zo goed als japanners? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juli 2003 Report Share Posted 17 juli 2003 Geplaatst door Nanning: Geplaatst door Nanning:[QB] Deze foto heb ik overigens niet zelf genomen, anders was ik zeker en vast uit de bocht gevlogen Hear.nl = nu even Gear.nl Sodejuu, Sodejuu! Da's wel een flinke vooruitgang tov een 33 man! Alhoewel ik durf te wedden dat je 'em in sommige bochten nog wel 'es een beetje mist?? Een 33 is een leuke auto om te sturen. Eerlijk gezegd ken ik de 155 alleen van horen en zien BTW, de Alfetta heeft ook het veld moeten ruimen. Er komt nog wel eens een nieuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pulmans Posted 17 juli 2003 Report Share Posted 17 juli 2003 Doet u mij maar een ALFA 156 Dat maakt rijden net zo verslavend als via een goede set naar muziek luisteren!!! GrTz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door gvy: Mijn VW BORA 19TDI is saaier en minder mooi maar wel algemeen degelijker. En de motor is bovendien vinniger in lage toeren en de remmen degelijker.... Geert Geweldig mooie auto, zo'n Bora..... een paar mooie (redelijk grote) lichtmetalen velgen eronder, misschien een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door Pulmans:Doet u mij maar een ALFA 156 Dat maakt rijden net zo verslavend als via een goede set naar muziek luisteren!!! GrTz Dat bedoel ik! Alfa Romeo GTV En dat Tiroler achtergrondje is het balkon van Sodeju's huis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door Arnie:Geweldig mooie auto, zo'n Bora..... Moet hij wel van een ander merk zijn: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 In dit rijtje heb ik er ook nog wel eentje......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts