Alco Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 Hi guys, Ik bladerde zojuist effe de vandaag binnen gekregen Veronica TV-gids door en wat zag ik daarin....jawel,... een korte Vinyl/SACD special. Het betreft maar 2 bladzijden, en 't is duidelijk dat de schrijver van 't stuk niet echt bekend is in de audio-scene, maar goed. Er staan een paar dingen in waarvan ik denk:'Hoe komen ze d'r bij...' Ik quote: "Vrijwel alle nieuwe releases zijn nu dus op plaat te koop." Dat vind ik eigenlijk nogal misleidende informatie. Uiteraard zijn er wel enkele recente albums op vinyl te verkijgen, maar 't is eerder een druppel op een gloeiende plaat, dan 'bijna alle nieuwe releases'. Verder word de nieuwe Clearaudio 'Emotion' en de VPI Scout genoemd en geroemd. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 straks moeten wij audiofielen ons nog abboneren op de veronica gids.....,voor de betere recensies . IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts