Jump to content

Alleenstaande audiofiel !

Klaas
 Share

Recommended Posts

Ja mannen,

Ik zie de dag nog komen dat ik compleet met hifi apparatuur door mijn vriendin op straat gezet wordt. En dan moet je toch als alleenstaande audiofiel een nieuw onderkomen zien te vinden.

Dan zie ik ook meteen de laatste IKEA reklame voor me, alleen hoef ik dan geen ouwe pizza stukken en gebruikte blikje uit de kast te pakken want die liggen er al.

02.jpg

Gezellig toch ! :D:D:D

Beste Klaas,

Dat zie je niet vaak Klaas ( Klaasvaak ?) hoevaak luister je naar zo'n installatie ? ;) .

Wat zie ik daar een Brinkman platenspeler ?, en een heleboel Cd plaatjes kun je die op de Brinkman ? draaien :D .

Klaas je begrijpt dus dat ik nieuwschierig ben wat voor platenspeler op het plaatje te zien is.

Verder moet je vriendin wel van goed geluid houden gezien de luidsprekers (niet klein ) en de prominente plaats van de geluidsinstallatie + toebehoor. eek.gif

Ik natuurlijk hoop ik voor jou dat ze niet alleen van goed geluid houdt maar ook van jou confused.gif

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Hallo Haudio,

effe ter info:

De foto die Klaas hier liet zien is niet de set van Klaas,maar van ene Jean-Michel uit Parijs.

Zie de foto hieronder. (linker persoon)

jm&me.jpg

Een echte doorgewinterde 100%Audiofiel.

(En vrijgezel,maar dat lag al voor de hand gezien de set en met name de inrichting!)

De draaitafel is een Verdier met SME3012 arm.

M.v.G.

Alco

Geplaatst door Ome Henk:

Wat zijn dat voor rare toeters confused.gif Moet daar geluid uit komen confused.gif Het lijken wel omgevallen vazen :D

Groetnis, Henk die dit erg lelijk vindt, maar dat was al duidelijk :D

Die dingen zijn ideaal voor tuba-muziek :D

Ja, inderdaad heren!

Brrrrrr,wat 'n lelijke dingen.

Ik weet wel dat 'n goed hoorn-systeem ongelooflijk goed kan klinken,maar waaron zijn 't in 99% toch altijd van die vreselijk lompe bakken. (net als Klipsch)

Wellicht is 't zo'n futuristische draaitafel waar 'n laserstraal uit de arm komt die de plaat digitaal aftast om zodoende slijtage e.d. te voorkomen... :D;):D

yeah,sure...

Groeten,

Alco

Lijkt me toch wel wat moeilijk die kamer schoon te houden of maakt het stof onderdeel uit van de akoustiek? De omgeving rond mijn luidsprekers maak ik altijd zelf schoon op mijn deeltijddag.

Zeg Henk je maakt me toch niet wijs dat je nog nooit met een Verdier in de weer bent geweest? Overigens heeft die knaap een leuke site.

Geplaatst door carl:

Lijkt me toch wel wat moeilijk die kamer schoon te houden of maakt het stof onderdeel uit van de akoustiek? De omgeving rond mijn luidsprekers maak ik altijd zelf schoon op mijn deeltijddag.

Zeg Henk je maakt me toch niet wijs dat je nog nooit met een Verdier in de weer bent geweest? Overigens heeft die knaap een leuke site.

Beste Carl,

Jij bent te goochem cool.gif ,maar ik vind het best knap van Alco dat hij zoveel van platenspelers weet eek.gif .

Dus zo interpreteer je vraagtekens :D Carl je bent wel de enige :( .

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Thanks,Haudio

Maar....eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de info niet 100% zeker wist,maar toevallig net had gelezen even voordat Klaas deze topic begon.

Via www.arduman.com/aa

Dit is een site waarop om de week/2 weken iemand en zijn set centraal staat. Compleet met meerdere foto's en beschrijving van de besproken set.

Toevallig was dat deze week de persoon die hierboven is beschreven.

M.v.G.

Alco.