Kermit Posted 10 juli 2003 Report Share Posted 10 juli 2003 Terwijl ik aan het forummen ben staat hier op mijn hobbykamer een setje Quad 34, 306 en FM4 met Kef RR102/2 luidsprekers te spelen op radio rijnmond. Gewoon met een dipooltje uit de lucht geplukt. Nu speelt Take 5 in de versie met hele lange drumsolo voor Jo Morello. En dat komt er toch weer zo lekker uit. Ik heb dit setje voor een belachelijke prijs via internet gekocht. Volgens mij zouden er een heleboel erg gelukkig zouden zijn met deze set... Welke sets hebben jullie via internet gekocht? En zijn jullie er ook zo tevreden over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 10 juli 2003 Report Share Posted 10 juli 2003 ik heb de quad 34, 405-2 en kef ref 103/3 van internet. maar dat wist je al. Je hebt me er zelfs mee geholpen... ik ben er uiterst tevreden over. Ik ga weliswaar binnekort het hele versterker gedeete vervangen, maar tot die tijd ben ik blij... groeten game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 10 juli 2003 Report Share Posted 10 juli 2003 Sets heb ik niet gekocht via internet..... Wel heb ik zo interlinks (Monster M850i waar ik lang met veel plezier mee gespeeld heb), luidsprekerkabels (MIT Term. 2, bevalt ook nog steeds), MF X-10D (leuk geweest, nu werkeloos, buizen op) en een Target B200 rack (dat ding staat VASTGENAGELD!). Mijn versterker heb ik 2ehands in een winkel gekocht (Marantz PM-95, zeeeer mooi), de tuner (een of ander flipsje, geen eisen aan een tuner). Mijn cd-speler heb ik nieuw via een vertegenwoordiger gekocht toen ik bij een elektrozaak werkte. Mijn Siltech SQ-28 Classic interlink heb ik via internet (hear.nl prijsvraag) gewonnen. MIjn zelfbouw scan-speak reference monitoren: tweeters via internet (dank aan Ruud), woofers via een winkel die er vanaf wilde. Fineren ligt nu wegens tijdgebrek al een jaar stil En ik heb ze al een hele tijd spelende gehad dus ik weet wat ik nu mis.... Tijdelijk zet ik Jamo Concert V in, die ik van mijn ouders afgepakt heb nadat die een JVC toverdoos hebben gekocht. Al met al heb ik nog voor niets de nieuwwaarde betaald! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Mijn versterker heb ik nieuw gekocht en gewoon de nieuwprijs voor betaald ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Hallo Kermit, Zoals je weet heb ik mijn complete set van internet. Quad 66 pre-amp en cd speler 606 eindbakje (gemod. met blauw lampje omdat de groene kapot was)en een 44 fm tuner. Op de cdspeler na werkt alles perfect, en ben ik zeer tevreden met deze set. Omdat de speler in een rep/onderzoeks fase zit wat er nu kapot is heb ik mijn MF E61 cdspeler maar weer in werking gesteld(uitstel van executie) Ook deze klinkt echt heel natuurlijk maarhet is net niet zo'n breed stereo beeld, en het mist een ietsje in detail ten opzichte van de quad 66. Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Hey Kermit, Ik heb mn JBL's via marktplaats bij een expert zaak in Nijverdal gevonden....... en ze spelen naar alle tevredenheid. Ow ja ik heb ook nog eens voor een scheintje een sansui versterker gekocht, maar hier deed achteraf gezien een van de twee kanalen het niet goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Ik heb indertijd een van de laatste 34/FM4/306 combinaties gekocht. Bij luisterproeven op ESL57s speelde dit toen veel beter dan bijvoorbeeld (duurdere) dingen van Copland en Cyrus. Niet transparant, niet hifi, zelfs soms amper stereo (!), maar wel gewoon muziek. Drie jaar geleden de boel verkocht omdat ik er een goede prijs voor kreeg (ik houd alles in nieuwstaat) en omdat ik geld nodig had voor zelfbouwprojecten. Soms wel een beetje heimwee. Misschien dat ik ooit nog maar eens een 606 MkII, 707 of 909 moet kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Voor mijn dochter die volgend jaar het huis uit gaat zou ik graag een Quad 44, 404 eventueel met FM 4 willen hebben. Die 33/303/FM 3 die ik haar geleend hebt gaat dan naar onze slaapkamer. Als iemand eens reen goed tip heeft, ik heb nog een jaar de tijd. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 16 juli 2003 Author Report Share Posted 16 juli 2003 Je bedoelt waarschijnlijk een 405. Ik denk dat je al je aandacht zult moeten richten op de FM4. Die zijn zo moeilik te krijgen... Als er al een te koop staat, dan verzeil ke al snel in prijzen van 350 euro of meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts