Jump to content

Transrotor Club

PD
 Share

Recommended Posts

Wil je die? Een MF platenspeler? Ik vraag me af of ie wel zo goed is. Ik ken 'm niet, maar MF heeft nog nooit platenspelers gebouwd zover ik weet. Als ze 'm echt zelf bouwen denk ik dat er nog het eea aan doorontwikkeld moet worden.

Geplaatst door Sodejuu:

Wil je die? Een MF platenspeler? Ik vraag me af of ie wel zo goed is. Ik ken 'm niet, maar MF heeft nog nooit platenspelers gebouwd zover ik weet. Als ze 'm echt zelf bouwen denk ik dat er nog het eea aan doorontwikkeld moet worden.

:P Dat heb ik niet gezegd, wil alleen maar aangeven dat er meer is. :D;)

Wat een prachtige draaitafel!

Vind ik ook Puur!

Maarja... ook flink aan de prijs.

Er staat nog wel een demo-Rega P9 (vorige model met RB900 arm, bij Rinsma voor 2273,- eurootjes :rolleyes:

p9.JPG

Greetings,

Alco cool.gif

Da's niet bepaald mijn smaak PD, maar dat wist je al langer. :rolleyes:

Alco, staat die P9 er nog steeds?

Die staat er al jaren! Is het zo'n slechte tafel dat Rinsma hem aan de straatstenen niet kwijt kan?

Het is trouwens wel de oude P9, ik weet nog dat ook de pers daar nou niet bepaald enthousiast van werd.

Ik las trouwens in de HVT dat ze volgende maand met een test komen van draaitafels van

Alco, staat die P9 er nog steeds?

Die staat er al jaren! Is het zo'n slechte tafel dat Rinsma hem aan de straatstenen niet kwijt kan ?

Ik moet toegeven, dat ik dat ook niet altijd begrijp...

Bij Rinsma staat 't meeste er al jaren.

Zowel luidsprekers als apparatuur, het zijn allemaal modellen die al 'n keer zijn opgevolgd, of al jaren niet meer gemaakt worden.

Niet dat daar iets mis mee is, soms integendeel, maar 't is wel opvallend.

Art in Sound heeft vaak wel erg scherpe prijzen voor demo-componenten.

Zoals een demomodel Michell Orbe SE, voor ongeveer de helft van de nieuwprijs! :rolleyes:

(ok, nog een fortuin, maar toch...)

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Jiggg, ik hou niet zo van dat glimmende chroom, maar... daarentegen vind ik de nieuwste, betaalbe >Clearaudio Emotion<, wel mooi om te zien :rolleyes:

(vanwege de eenvoud, de afmetingen, en 't matte, 'frosted' perspex :)

Tsja.. Jullie lijken wel een stel vrouwen! ;) Is de WAF of MAF zo belangrijk voor jullie? Heeft de prestatie of de klank voor jullie dan geen enkele betekenis? confused.gif:D;)

groeten, PD Hogeterp