Jump to content

Nieuws van Henno

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Wel Speedy als jij meent dat ik hier een sfeer aan het verknallen ben ten opzichte van Henno . Dan moet ik tot mijn grote spijt zeggen dat je wel erg kortzichtig bent . Als iedereen zoals jij zou denken ,hoe iemand met andermans vertrouwen en geld omspringt zoals in het geval van Henno , waar zouden wij dan wel zijn ?

Nogmaals Henno laat niks maar dan ook niks horen , tot nu toe zijn het de gedupeerden die steeds maar weer er achter aan moeten gaan . En dat is niet Fair ten opzichte van hen . Gaat dit nu werkelijk niet in jou hoofd naar binnen ???

Henno weet toch ook wel langzamerhand wat er hier gaande is op het Forum mn via Hifi.nl ,en hoe er volgens jou ritueel wordt afgeslacht .

Wel als ik Henno zou zijn zou ik er toch alles in beweging gaan zetten dat dit niet nodig is ,en er een groot misverstand is ontstaan . Ik zou mijn reputatie in alle vorm verdedigen Ziek of niet Ziek . Je kunt mij niet wijs maken dat er nu werkelijk niemand in zijn fam of vriendekring in staat is om namens Henno een mailtje te sturen om iedereen gerust te stellen . Maar neen dit gebeurt totaal niet .

En dat is wat de meesten hier aan stoort zij proberen van alles om met Henno op een lijn te komen , maar hij verdomdt het . Nogmaals Ziekte mag niet als verontschuldiging dienen in zo een geval .

Het is niet mijn bedoeling om jou aan te vallen Speedy ,maar ik denk dat ieder logisch denkend mens zal zeggen , wat hier gebeurt dat kan niet .

Ik wil ook geen forum verzieken. Maar jij zelve zegt om zulke ongein gelijk er door een stelletje wijsneuzen op Hifi.nl is ontstaan, jij alleen maar zaken doet in de States.

Wel Speedy dit is geen ongein dit zijn serieuse geldzaken .waar 2 partijen een afspraak hebben gemaakt . Waar beiden er ook alles eraan moeten doen dat alles goed afgehandeld wordt . Draai de rollen eens om .

Stel ik bestel voor een aantal mensen bij Henno kabels ,laten we zeggen voor 400 euro . Nu heeft Henno er veel tijd aan besteedt en vele onkosten gemaakt . Wel nu zijn de kabels klaar en Henno stuurt ze naar mij . ( bv postbus) Maar nu wordt ik erg ziek en ben niet in staat om te betalen daar ik plat lig. Nu gaat zich precies het spelletje afspelen zoals het momenteel gebeurt in de ogen van de gedupeerden , zou Henno en velen anderen dan ook niet zo gaan denken zoals velen nu doen op Hifi.nl .

Als Henno een vijfde operatie zou (zal moeten ondergaan ) juist dan is hij toch verplicht aan zich zelf en alle gedupeerden om zich in te dekken .

Zoals ik al zei een mail is genoeg ,een telefoontje . Hij heeft toch de adressen waar hij aan moet leveren , een kort briefje . Er zijn genoeg manieren om iets te regelen WAAROM GEBEURT DIT DAN NIET . Zijn broer of desnoods jou ff benaderen om te vragen wil jij ff iets voor mij regelen . Zelfs jouw hulp wilt ie schijnbaar niet .

Alle gedupeerden hebben recht op een faire behandeling en die heeft Henno ook. Maar dan moet ie wel een beetje meewerken ,en voor velen laat hij dit schijnbaar niet echt merken dat er een wil is ,want zelfs na 24 feb na dat Henno beloftes schijnt te hebben gedaan is hier nog niks van terecht gekomen .

Ome Henk zeker ff afwachten zou evt de oplossing zijn maar velen hebben heel erg lang gewacht en dan ook nog in onwetendheid waarom het zolang duurde , en dan is het vervelend als men steeds maar weer na veel geduld te hebben gehad en begrip , men het gevoel krijgt dat het totaal niks uitmaakt . Want al die tijd was er nooit een bericht naar de gedupeerden , in welke vorm zij ook probeerden Henno te bereiken . Op zijn minst had men hier rekening mee moeten houden van Henno zijn kant .

Dus Speedy kom nu niet dat ik de boel aan het verzieken zou zijn of een Forum wil bevuilen . Dit vind ik wel een hele zwakke redenering voor een Zakenman die zelfs weet hoe het in deze wereld toegaat mbt vetrouwen geldkwesties en wat nog meer . Dit zal nooit mijn bedoeling zijn . Ik probeer alleen dat weer te geven wat er in mij opkomt als ik zulke laksheid zie gebeuren , en dat hier velen momenteel onder te lijden hebben en hun reacties best kan begrijpen .

Wat de meesten bezig houdt is toch wel .

Waarom moeten wij de vooruit betalende klant achter Henno aan rennen na al het lange wachten en getoonde begrip en vetrouwen in hem ??

Waarom doet Henno nu eens niets uit eigen beweging ,of stelt desnoods een tussenpersoon aan om evt te bemiddelen ??

Waarom ??? En de bal ligt toch wel duidelijk bij Henno. Hij hoeft hem maar aan het rollen te brengen.

MVG Luxman

Ik zou niet weten waarom Pjotr .Hier hebben we nu forums voor.

En zolang ik niet iemand beledig of mijn boekje ten buiten ga mbt gedragscode van Hear.nl kan ik hier posten wat ik wil . Of dat nu iemand verveelt of niet . En zolang er op dit Forum reacties volgen mbt Henno zou ik niet weten waarom ik niet meer hier zou posten . Staat dit iemand niet aan kan hij deze topic eenvoudigweg mijden .

MVG Luxman.

Bij deze mag Speedy mij best een PM sturen ,zolang hij dit niet doet heb ik de vrijheid om hier dit Thema levende te houden .

Mee eens Luxman ;)

Ik heb het gehele verhaal eens doorgelezen op HiFi.nl en op Hear.nl

Ik hoop dan ook dat er voor alle snel een oplost komt, heb er wel mijn bedenking over.

Dit om dat het al te lang speelt en henno het eigelijk niet meer kan verantwoorden

waarom hij zo lang op zich laat/liet wachten.

Andre,

Ik ben bang dat jouw reacties alleen maar olie op het vuur gooien en daarmee juist meewerken aan de door jou omschreven 'rituele slachting' en bedorven sfeer. Lijkt me niet verstandig om op deze manier te reageren. Laat de feiten spreken en ieder zijn conclusies trekken.

Alleen nieuwe ontwikkelingen voegen nu nog iets toe en niet het tot in den treure heen-en-weer getouwtrek.

groet,

Wat een passief gepraat allemaal

"de moraal"

als ik voor een hoop geld kabels had besteld ,en voorruit had betaald en tot nu toe nog niks had gehoord van die persoon .....tja

dan was ik in de auto gestapt er er gewoon naar toe gereden.........

ziek of niet je bent denk altijd wel bij machte om mensen te ontvangen toch !!!!!

• 2 months later...
Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend Henno even aan de telefoon gehad.

Het gaat al iets beter na ons laatste gesprek; hij hoeft niet helemaal plat te liggen en hoopt misschien einde van de weer wat te kunnen lopen. Zitten mag hij nog steeds zo min mogelijk, maar Henno was zelf best wel positief over z

Tja, helaas van mijn kant nog geen nieuws. Ik baal er ook van dat de lijn aan Henno's kant harstikke dood is maar ik kan niet meer doen dan regelmatig bellen en voicemails inspreken. En om bij hem voor de deur te gaan posten is ook geen optie gezien de alstand.

Hieronder nog een copietje van een post die ik op hifi.nl plaatste:

Is zeker vreemd allemaal, ik heb regelmatig contact met Henno gehad en bij ons laatste gesprek was hij al weer een paar uur per dag aan het werk en had de bestelde kabels bijna af. Maar helaas ik krijg hem sinds half april al niet meer aan de telefoon, ondanks dat ik het nog zeer regelmatig probeer.

Ik baal ook ontzettend dat niemand weet wat er nu met Henno aan de hand is, maar als ik hem op een of andere manier aan de telefoon krijg of hem thuis aantref ( ik kom alleen niet zo vaak in zijn woonplaats ), dan post ik dat direct en zal hem ook uitdrukkelijk vragen zijn eigen verhaal nu eens te vertellen op dit forum.

Groet Peter

Dus kortom als ik geen nieuws over Henno heb heeft het volgens mij ook geen zin om elke week een berichtje te plaatsen dat er nog geen nieuws is, zeker gezien de eindeloze discussie die het eventueel teweeg brengt, zie http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=17&t=9992&st=0

Maar als ik Henno te pakken krijg zal ik het zeker niet nalaten om hierover te posten of nog beter Henno vragen om zijn eigen verhaal te doen.

Groet Peter

Dus kortom als ik geen nieuws over Henno heb heeft het volgens mij ook geen zin om elke week een berichtje te plaatsen dat er nog geen nieuws is, zeker gezien de eindeloze discussie die het eventueel teweeg brengt

Het hoeft ook niet elke week hoor Peter :D;)

Ik kom zelfs niet aan een keer in de maand!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:

• 5 months later...
Dus kortom als ik geen nieuws over Henno heb heeft het volgens mij ook geen zin om elke week een berichtje te plaatsen dat er nog geen nieuws is, zeker gezien de eindeloze discussie die het eventueel teweeg brengt

Het hoeft ook niet elke week hoor Peter :D;)

Ik kom zelfs niet aan een keer in de maand!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:

Zelfs niet aan de

Ik vind het triest dat dit topic weer opgegraven moet worden, er is niets veranderd, geen nieuws onder de zon ....

Als je het allemaal zo belangrijk vindt Joboton, waarom kon je dan pas met een reactie nadat een ander iets post?

Tis meer 'me-too' geroep, wat niets aan de situatie zal veranderen.

Andr

Het lijkt wel of dat jij veel meer weet over deze situatie..  Of heb jij nog wel je kabels gekregen? <_<

Ik zie het nut niet van dit geroep, 'het is nog steeds een schande bla bla bla'

Natuurlijk zijn een aantal mensen de boot ingegaan en ik vind dat nog steeds een slechte zaak.

Maar i.p.v. met nieuwe info te komen zie ik alleen nog bovenstaande :huh:

Er waren mensen bezig met een advocaat, daar hoor ik niets meer van, toch niet omdat het terziele gegane hifi.nl forum het medium was :unsure:

Een aantal van die forummers was/is ook hear ingeschreven.

Maar goed, ik heb al ruim een jaar geen contact met Henno gehad, nu weet iedereen weer wat ze al wisten ....

Andr

Niemand weet op dit moment de situatie van Henno, (ver)oordelen zonder informatie hierover vind ik nog steeds niet juist.

Als hij met tralies voor z'n kop in de krant verschijnt dan heb je iets tastbaars, nu weet je helemaal niets en blijft het gissen ....

Andr