SpeedyAndr Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Ik heb zojuist met Henno gesproken Henno is een dag na terugkomst weer terug gegaan naar het ziekenhuis, omdat het toch niet helemaal goed ging. Nu is hij weer uit het ziekenhuis en hij liet weten de komende weken nog niet te kunnen internetten. Zitten in een gewone stoel is nl. niet bevorderlijk voor z'n rug. Henno moet veel rusten, hij mag af en toe lopen (dus de deur openen lukt wel ) en dat is het eigenlijk wel. Nieuwe bestellingen (die nog niet betaald zijn) neemt hij voorlopig niet aan. Een aantal klanten heeft bericht gehad over hun aanbetaalde bestelling als het goed is. Zijn mailbox zit stampvol met spam en gewone mail, hij kan er niet langdurig voor gaan zitten om alle mailtjes te beantwoorden, dus wat dat betreft had ik wel gelijk Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Toch wel grappig, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 september 2003 Author Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door cgm:Toch wel grappig, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 [cheerleadermode]Andre, Andre he's te man. If Andre can't no one can[/cheerleadermode] het is toch wel een kwetsbaar onderdeel zo'n rug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door jopie: bravo andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat is te veel eer Wat is een "laurelbeeld" nou weer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Audiopaul: Wat is een "laurelbeeld" nou weer? Iets Fries dat lijkt op de Dunne van de "Dikke en de Dunne" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Sodejuu: Iets Fries dat lijkt op de Dunne van de "Dikke en de Dunne" Zie je wel dat jij een Fries bent, jij begrijpt Henk gelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Audiopaul: Zie je wel dat jij een Fries bent, jij begrijpt Henk gelijk! Zou 't Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door Sodejuu: Iets Fries dat lijkt op de Dunne van de "Dikke en de Dunne" Is er dan ook al een gegadigde voor het Hardy-beeld............is ff denken wie heeft er het figuur van Hardy Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door Ruud: Is er dan ook al een gegadigde voor het Hardy-beeld............is ff denken wie heeft er het figuur van Hardy sodejuu dit had ik echt niet gepikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 september 2003 Author Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door telefunken: sodejuu dit had ik echt niet gepikt Ik wil ook niet zo'n ontsierend beeld naast me hebben staan En Audiop..... neeeeeee, dat is geen goede match Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door Pjotr: Idd Jopie, hij is geweldig. Er moet een standbeeld voor hem komen Je moet hem soms een beetje pushen, maar dan heb je ook wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Pjotr heeft later de d toegevoegd in "stanbeeld" Nou dat was al vrij snel, nog voor ik Henk's (en Paul's ) post gelezen had. Jullie zijn ook zo verd... snel Maar achteraf bezien was het wel en aardige en toepasselijke schrijffout. btw. volgens mij lust Hardy wel een vlaaitje of 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 september 2003 Report Share Posted 13 september 2003 Geplaatst door Ruud:Is er dan ook al een gegadigde voor het Hardy-beeld............is ff denken wie heeft er het figuur van Hardy Ik denk dat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Hm, heb zeker wat gemist... Overigens L&H zijn mijn helden, na OBB, Snuf en Snuitje en WC Fields Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Mijn vader noemde mij als kind altijd Ollie. En niet omdat ik zo op Stan Laurel leek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 oktober 2003 Author Report Share Posted 5 oktober 2003 Ik schop dit topic weer ff omhoog, want ik heb net weer met Henno gesproken Henno moest nogmaals terug naar het ziekenhuis, omdat bepaalde zenuwen wel erg te lijden hadden. Hij is nu weer thuis, maar hij kan nog steeds niet z'n mail beantwoorden e.d. Het is een kwestie van tijd, herstellen van de eerder beknelde zenuwen duurt meestal erg lang. Reken dus maar op nog een aantal weken "communicatie stilte" vanaf nu, alleen Henno kan bepalen wanneer hij instaat is om de draad weer op te pakken. Mij mailen en pm-en mag altijd, maar ik kan Henno's herstel echt niet bespoedigen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 oktober 2003 Report Share Posted 5 oktober 2003 Bedankt voor de mededeling. Hopelijk wordt alles weer koek en ei met Henno. Een klant van hem vraagt mij ook regelmatig hoe het staat met Henno. Hij heeft nog een bestelling openstaan (zoals nog een aantal), nadat hij mijn XTC had uitgeprobeerd. Omdat ik Henno alleen ken via mail, wil ik 'm niet verder lastig vallen (ik denk dat zijn mailbox intussen op ontploffen staat). Ik waardeer deze manier van kennisgeving dan ook zeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 november 2003 Author Report Share Posted 16 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: Is er al wat nieuws te melden Nee, nog niet ..... Hij nam z'n mobieltje niet op toen ik hem belde .... Zondag nog eens proberen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 december 2003 Author Report Share Posted 6 december 2003 [quote name='Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 8 december 2003 Report Share Posted 8 december 2003 Henno beantwoordt z'n mobieltje al een paar weken niet, dat geeft mij geen lekker gevoel Misschien beantwoord Henno zijn mobieltje niet meer omdat hij geen contact meer wil met forumleden. Zeg maar in de trant van: Ik heb afscheid genomen van het forum en alles wat daarmee samenhangt. Zover ik me kan herinneren was Henno niet iemand die zou zeggen van: Ik heb het helemaal gehad hier. Dus dan maar gelijk op een drastische manier zonder allerlei "verantwoordingen" af te moeten leggen. Dit is mijn scenario hoor Zo zou ik het denk ik ook doen. Maar aan de andere kant vraag ik me wel weer af waarom Henno dan gestopt is met het produceren en verkopen van kabels. Als ik zeg maar "Columbo of Derrick" uit ga hangen dan zie ik ook geen veranderingen op zijn homepage wat kabels betreft. Dus op dat gebied is hij ook gestopt. Misschien heeft hij het wel helemaal gehad met Audio en wil hij een hele nieuwe wending aan zijn leven geven. inclussief hobby's en sociale contacten. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 december 2003 Report Share Posted 8 december 2003 Henno beantwoordt z'n mobieltje al een paar weken niet, dat geeft mij geen lekker gevoel Misschien beantwoord Henno zijn mobieltje niet meer omdat hij geen contact meer wil met forumleden. Zeg maar in de trant van: Ik heb afscheid genomen van het forum en alles wat daarmee samenhangt. Zover ik me kan herinneren was Henno niet iemand die zou zeggen van: Ik heb het helemaal gehad hier. Dus dan maar gelijk op een drastische manier zonder allerlei "verantwoordingen" af te moeten leggen. Dit is mijn scenario hoor Zo zou ik het denk ik ook doen. Maar aan de andere kant vraag ik me wel weer af waarom Henno dan gestopt is met het produceren en verkopen van kabels. Als ik zeg maar "Columbo of Derrick" uit ga hangen dan zie ik ook geen veranderingen op zijn homepage wat kabels betreft. Dus op dat gebied is hij ook gestopt. Misschien heeft hij het wel helemaal gehad met Audio en wil hij een hele nieuwe wending aan zijn leven geven. inclussief hobby's en sociale contacten. Edwin Tja, Misschien is de fiscus achter zijn activiteiten gekomen en zal hij zich zeer rustig moeten houden ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Hai Haudio, Voor zo'n hobby project waarbij je een paar kabels maakt voor liefhebbers hoef je toch geen belasting over te betalen. Of werkt(e) Henno zo grootschalig? Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts