Jump to content

Nieuws van Henno

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Ik heb zojuist met Henno gesproken :)

Henno is een dag na terugkomst weer terug gegaan naar het ziekenhuis, omdat het toch niet helemaal goed ging.

Nu is hij weer uit het ziekenhuis en hij liet weten de komende weken nog niet te kunnen internetten.

Zitten in een gewone stoel is nl. niet bevorderlijk voor z'n rug.

Henno moet veel rusten, hij mag af en toe lopen (dus de deur openen lukt wel ;) ) en dat is het eigenlijk wel.

Nieuwe bestellingen (die nog niet betaald zijn) neemt hij voorlopig niet aan.

Een aantal klanten heeft bericht gehad over hun aanbetaalde bestelling als het goed is.

Zijn mailbox zit stampvol met spam en gewone mail, hij kan er niet langdurig voor gaan zitten om alle mailtjes te beantwoorden, dus wat dat betreft had ik wel gelijk :)

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Pjotr heeft later de d toegevoegd in "stanbeeld" ;)

Nou dat was al vrij snel, nog voor ik Henk's (en Paul's ) post gelezen had. Jullie zijn ook zo verd... snel :)

Maar achteraf bezien was het wel en aardige en toepasselijke schrijffout.

btw. volgens mij lust Hardy wel een vlaaitje of 2 :D;)

• 3 weeks later...

Ik schop dit topic weer ff omhoog, want ik heb net weer met Henno gesproken cool.gif

Henno moest nogmaals terug naar het ziekenhuis, omdat bepaalde zenuwen wel erg te lijden hadden.

Hij is nu weer thuis, maar hij kan nog steeds niet z'n mail beantwoorden e.d.

Het is een kwestie van tijd, herstellen van de eerder beknelde zenuwen duurt meestal erg lang.

Reken dus maar op nog een aantal weken "communicatie stilte" vanaf nu, alleen Henno kan bepalen wanneer hij instaat is om de draad weer op te pakken.

Mij mailen en pm-en mag altijd, maar ik kan Henno's herstel echt niet bespoedigen :)

Andr

Bedankt voor de mededeling. Hopelijk wordt alles weer koek en ei met Henno. Een klant van hem vraagt mij ook regelmatig hoe het staat met Henno. Hij heeft nog een bestelling openstaan (zoals nog een aantal), nadat hij mijn XTC had uitgeprobeerd. Omdat ik Henno alleen ken via mail, wil ik 'm niet verder lastig vallen (ik denk dat zijn mailbox intussen op ontploffen staat). Ik waardeer deze manier van kennisgeving dan ook zeer. cool.gif

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Henno beantwoordt z'n mobieltje al een paar weken niet, dat geeft mij geen lekker gevoel :(

Misschien beantwoord Henno zijn mobieltje niet meer omdat hij geen contact meer wil met forumleden. :rolleyes:

Zeg maar in de trant van: Ik heb afscheid genomen van het forum en alles wat daarmee samenhangt.

Zover ik me kan herinneren was Henno niet iemand die zou zeggen van: Ik heb het helemaal gehad hier. :) Dus dan maar gelijk op een drastische manier zonder allerlei "verantwoordingen" af te moeten leggen.

Dit is mijn scenario hoor :rolleyes: Zo zou ik het denk ik ook doen. :D

Maar aan de andere kant vraag ik me wel weer af waarom Henno dan gestopt is met het produceren en verkopen van kabels. Als ik zeg maar "Columbo of Derrick" :) uit ga hangen dan zie ik ook geen veranderingen op zijn homepage wat kabels betreft. Dus op dat gebied is hij ook gestopt. Misschien heeft hij het wel helemaal gehad met Audio en wil hij een hele nieuwe wending aan zijn leven geven. inclussief hobby's en sociale contacten. :D

Edwin

Henno beantwoordt z'n mobieltje al een paar weken niet, dat geeft mij geen lekker gevoel :(

Misschien beantwoord Henno zijn mobieltje niet meer omdat hij geen contact meer wil met forumleden. :rolleyes:

Zeg maar in de trant van: Ik heb afscheid genomen van het forum en alles wat daarmee samenhangt.

Zover ik me kan herinneren was Henno niet iemand die zou zeggen van: Ik heb het helemaal gehad hier. :) Dus dan maar gelijk op een drastische manier zonder allerlei "verantwoordingen" af te moeten leggen.

Dit is mijn scenario hoor :rolleyes: Zo zou ik het denk ik ook doen. :D

Maar aan de andere kant vraag ik me wel weer af waarom Henno dan gestopt is met het produceren en verkopen van kabels. Als ik zeg maar "Columbo of Derrick" :) uit ga hangen dan zie ik ook geen veranderingen op zijn homepage wat kabels betreft. Dus op dat gebied is hij ook gestopt. Misschien heeft hij het wel helemaal gehad met Audio en wil hij een hele nieuwe wending aan zijn leven geven. inclussief hobby's en sociale contacten. :D

Edwin

Tja,

Misschien is de fiscus achter zijn activiteiten gekomen en zal hij zich zeer rustig moeten houden ?

MvG,

Haudio

Hai Haudio,

Voor zo'n hobby project waarbij je een paar kabels maakt voor liefhebbers hoef je toch geen belasting over te betalen. Of werkt(e) Henno zo grootschalig?

Groet,