Haudio Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Hai Haudio, Voor zo'n hobby project waarbij je een paar kabels maakt voor liefhebbers hoef je toch geen belasting over te betalen. Of werkt(e) Henno zo grootschalig? Groet, Beste Carl, Zelfs als je de buurvrouw je huis laat schoonmaken , voor 1 uurtje in de week en je betaald haar daarvoor, dan moet je dat opgeven. En anders is het zwart ! En zwart is strafbaar. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 En zwart is strafbaar. Nou dan kun je tegenwoordig maar beter met 2.9 kilo coke heen en weer lopen. Dat schijnt tegenwoordig minder strafbaar te zijn dan een uurtje zwart werken, of 5 km te hard ed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Hai Haudio, Die schoonmaakster moet het opgeven vreemd genoeg niet de opdrachtgever. Nl mis overigens een merkwaardig land waar veel wordt gedoogd zolang het niet de belasting betreft. Mijn oom woont in Spanje en kreeg van de belastinginspecteur te horen dat hij te veel opgaf. Moet je hier mee komen. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Beste Carl, Zelfs als je de buurvrouw je huis laat schoonmaken , voor 1 uurtje in de week en je betaald haar daarvoor, dan moet je dat opgeven. En anders is het zwart ! En zwart is strafbaar. MvG, Haudio Lijkt me geen goede vergelijking. Een schoonmaakster moet SVW, ZWF etc betalen terwijl het bij kabels maken (produceren) gaat om de BTW (bijtelling toegevoegde waarde. Of hij zou ervan moeten kunnen leven maar dat lijkt me sterk Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Hai Haudio, Voor zo'n hobby project waarbij je een paar kabels maakt voor liefhebbers hoef je toch geen belasting over te betalen. Of werkt(e) Henno zo grootschalig? Groet, Beste Carl, Zelfs als je de buurvrouw je huis laat schoonmaken , voor 1 uurtje in de week en je betaald haar daarvoor, dan moet je dat opgeven. En anders is het zwart ! En zwart is strafbaar. MvG, Haudio vergeten wij niks,je mag per persoon namelijk (ongeveer)4000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 december 2003 Author Report Share Posted 14 december 2003 Ik vind dat dit topic een verkeerde wending neemt, dit is een zwaktebod. Henno kan kennelijk niet internetten en er wordt in het openbaar op een rare manier en zeer speculatief over hem geluld. Willen jullie Henno soms bewust in discrediet brengen? Hoe zou je het zelf vinden om bijv. na een paar maanden dit soort dingen over jezelf te moeten lezen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Met alle respect voor Henno, maar kan hij niet een familielid ofzo laten mailen naar al zijn klanten over de stand van zaken? En het terug storten van vooruitbetaalde transacties lijkt me ook geen probleem. Mensen willen weten waar ze aan toe zijn, en dat lijkt me niet zo gek Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Sjongejonge, dat ziet er beroerd uit zeg. Die elco's zitten ook in m'n oude 55cm kleurentelevisie van 20 jaar geleden. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Sjongejonge, dat ziet er beroerd uit zeg. Die elco's zitten ook in m'n oude 55cm kleurentelevisie van 20 jaar geleden. Edwin En je raad het al...ook nog steeds in mijn Aragon Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Sjongejonge, dat ziet er beroerd uit zeg. Die elco's zitten ook in m'n oude 55cm kleurentelevisie van 20 jaar geleden. Edwin En je raad het al...ook nog steeds in mijn Aragon Je zou het toch niet zeggen als je die Aragons hoort Het oog wil wel eens wat, maar hoe vaak kijk je IN je apparatuur Lekker belangrijk dus, liever deze componentjes dan die eeuwige zware brom die Jasper elke dag aan moet horen Sorry Ruud, het moest weer even Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yello Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Sorry Ruud, het moest weer even Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yello Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Waarschijnlijk had de naam Black Ultimate een dubbele betekenis Toch geen vleeschlijke he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Beste, Nou mijn plaatje was niet prive, want ik had hem al eerder vrijgegeven. Zoals gezegd in mijn posting wilde ik me er alleen van distancieren van de manier waarop dat plaajte wordt gebruikt. Betreft de XTC's, Ik wil de productie wel voortzetten hoor, maar dan worden ze wel duurder, en zullen de netsnoeren Kema gekeurd worden. Dit is serieus bedoeld overigens. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yello Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Dat logo is ff weg omdat mijn sig anders te groot werd, die clown neemt veel ruimte in :) Ik sta nog steeds achter xtc en wanneer Henno weer op de been is gaan we verder met ontwikkelen. Je leest niet wat ik schrijf, prive is prive, dat heeft niets met willen te maken. De klanten van Henno kennen mijn standpunt allang en ze accepteren het ook. Jij weet niet wat prive is, want je gebruikt en bekijkt alles van iedereen zonder schroom, dat gedrag komt je een keer erg duur te staan. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yello Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 dat gedrag komt je een keer erg duur te staan. S.p.v. graag over maken op 23.12.12.414 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Beste, Betreft de XTC's, Ik wil de productie wel voortzetten hoor, maar dan worden ze wel duurder, en zullen de netsnoeren Kema gekeurd worden. Dit is serieus bedoeld overigens. Groeten, Bas Je gaat je eigen kabels toch niet in de weg zitten? De xtc kabels zijn zo arbeidsintensief, dat ze met jouw tarief niet goed verkoopbaar zullen zijn vermoed ik. Zelf zit ik ook niet te wachten op langdurig productiewerk, want ik heb die tijd voor m'n eigen zaak nodig. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yello Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Ik zou wel een Kema keur aanvragen, dat verkoopt zoiezo wat proffesioneler denk ik.. zekerheid van het keurmerk, Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts