Sebastiaan de vries Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 Positief na 4 dezelfde operaties Oef Dan vind ik Henno een Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plofkop Posted 19 maart 2004 Report Share Posted 19 maart 2004 Vanmiddag Henno aan de telefoon gehad, het gaat best wel voorspoedig met z Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 kijk,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 Een half jaar plat. Ik moest een keer 2 weken plat. Vreselijke ervaring vond ik dat. Ik vind dat Henno wel een bloemetje (of CDtje) verdiend heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 maart 2004 Author Report Share Posted 21 maart 2004 Misschien kan de deurwaarder een bloemetje aanbieden Ik ben benieuwd of Henno dat flatje op 4 hoog nog wil aanhouden, goed voor de conditie, maar niet zo best voor een zwakke rug lijkt mij Er staan toevallig 2 flats te koop in R'dam IJsselmonde, eentje op 3 hoog en de ander 2 hoog Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 Er staan toevallig 2 flats te koop in R'dam IJsselmonde, eentje op 3 hoog en de ander 2 hoog Geen lift!!!!! S-M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 Er staan toevallig 2 flats te koop in R'dam IJsselmonde, eentje op 3 hoog en de ander 2 hoog Geen lift!!!!! S-M. Inderdaad...je reinste S-M Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 maart 2004 Author Report Share Posted 21 maart 2004 De prijs is volgens mij (en de makelaar) realistisch In beide flats hebben we 5 bezichtigingen gehad in 2 weken, dus er is genoeg interesse. Ik denk wel dat de nieuwe eigenaar aardig wat werk te doen heeft, want niet alles zal naar zijn/haar smaak zijn, zoals de oude Bruynzeel keuken. En ja, voor Henno is het pure SM Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 april 2004 Report Share Posted 18 april 2004 Hai Haudio, Voor zo'n hobby project waarbij je een paar kabels maakt voor liefhebbers hoef je toch geen belasting over te betalen. Of werkt(e) Henno zo grootschalig? Groet, Beste Carl, Zelfs als je de buurvrouw je huis laat schoonmaken , voor 1 uurtje in de week en je betaald haar daarvoor, dan moet je dat opgeven. En anders is het zwart ! En zwart is strafbaar. MvG, Haudio Hier geef je op een heel bescheiden maar treffende manier aan wat voor kleptomane overheid wij hier hebben. Sorry, maar dit moest er even uit. Groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
elca29 Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Niet oneens met de conclusie over de overheid, maar je hoeft belasting over je buurvrouw te betalen, zolang ze minder dan 3 dagen per week bij je werkt. Je buurvrouw moet het wel opgeven. De opdrachtgever hoeft de hulp dan niet te melden bij de belastingdienst, maar de huishoudster moet het WEL melden. Pas als de werkster meer dan 3 dagen per week bij dezelfde persoon in huis werkt, dan moet de opdrachtgever het wel melden, de huishoudster moet het gewoon blijven melden, waar ze ook werkt. Deze huishoudelijke hulp die als zelfstandige werkt, moet natuurlijk zelf aangifte doen van de inkomsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Pas als de werkster meer dan 3 dagen per week bij dezelfde persoon in huis werkt, Minder dan 3, dus meer dan 2. Art. 5 Wet LB 1964 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Op het andere forum lopen al 4 Henno Appel topics ,waarvan er inmiddels alweer twee gesloten zijn. In feite voegen de postings hier niks toe al wat er al bekend is over Henno en zijn (zelfgemaakte) kabels. BTW: Dropveters zijn zo gek nog niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Op het andere forum lopen al 4 Henno Appel topics ,waarvan er inmiddels alweer twee gesloten zijn. In feite voegen de postings hier niks toe al wat er al bekend is over Henno en zijn (zelfgemaakte) kabels. BTW: Dropveters zijn zo gek nog niet. En mag Ome Henk daarom niet belangstellend informeren hoe het met Henno is ofzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Ik mag toch hopen dat Henno ergens relaxed op een terras met een biertje kan zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Al gezien de comotie rond Henno op Hifi.nl .Is toch te gek voor woorden . MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 mei 2004 Author Report Share Posted 5 mei 2004 Al gezien de comotie rond Henno op Hifi.nl .Is toch te gek voor woorden . MVG Luxman Zeker, heb je al gezien hoe je zelf te keer gaat? Graag niet hear hetzelfde doen, hou die shit maar bij hifi.nl, ik lees alleen nog mee daar om te zien hoe de rituele slachting van Henno verloopt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Is toch allemaal gebrabbel. Twintig pagina's verder zijn ze nog geen stap verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Och weet je Speedy ik gooi wel eens graag een balletje . En met name daar iedereen het recht heeft om te weten wat er tussen Henno en de gedupeerden momenteel plaatsvindt .En een evt nieuw lid van Hear mag dat zeer zeker niet ontgaan . hij moet hierop verwezen worden , want weet je een gewaarshuwd man telt voor twee . En wat jij SHIT noemt op Hifi.nl is wel de keiharde realiteit ,en dit mag je niet onder stoelen of banken duwen . Wij hebben het hier toch over een groep mensen . Mensen die allen een zelfde intresse hebben nl Hifi en dan vind ik dat hun leed (gedupeerden ) door ons gedeeld moet worden . En daarom noem ik dit al geen Hifi shit . En dan mag het verdomme geen bal uitmaken of dit via Hifi.nl of via Hear.nl ter sprake komt . En als Henno volgens jou ritueel afgeslacht wordt dan ligt dit aan bij Henno zelve ,en zeker niet bij de gedupeerden . Henno laat deze mensen in de kou staan . Henno hoeft maar een keer te reageren . Wees nu eens eerlijk is dit nu echt teveel gevraagd ?????? mn daar hij sinds 24 feb contact heeft gehad met enkele personen (met versprekingen mbt levering van bestelde kabels ) ,maar sindsdien weer niks van zich laat horen . MVG Luxman . dit was het voorlopig weer van mijn kant wat betreft Henno op Hear .nl . Maar als ik de tijd rijp acht om hierop terug te komen zal ik dit zeker niet nalaten . Of dit een positieve ofwel negatieve posting zal zijn. MVG Luxman. ps Speedy als jij dit allemaal maar als SHIT beschouwt zal ik jou daar niet van weerhouden . Maar laat mij dan ook zo vrij zijn, om je erop te wijzen dat dit voor velen momenteel geen Shit is . Mensen die het volste vertrouwen hadden in Henno , hem vooruitbetaalden , hem nog wel vriendelijk om een verklaring vroegen . Mensen die na 24 feb de belofte kregen gedaan dat alles werd geregeld . Mensen die nu nog steeds niks vernemen van Henno , nog steeds hun bestelde waar niet binnen hebben . Mensen die nog steeds wachten op een verklaring van Henno ,zelfs nog geen telefoontje of mail van Henno krijgen . Dit alles noem jij Shit van Hifi.nl . Wel spijtig als jij dit maar SHIT vindt . Ik heb het bij Hifi.nl ook al gezegd ik hoop voor jou dat je dit nooit zult hoeven mee te maken via een van jou klanten ,of dat jij het zult nalaten om je klanten zo te behandelen. Want bedenk. Wat jou niet graag geschiedt wens ik ook een ander niet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 mei 2004 Author Report Share Posted 5 mei 2004 Ga rustig hear ook nog verder Luxman, misschien zijn er nog meer forums waar je de sfeer nog verder kunt verknallen. We zien wel welke reden Henno had om de laatste weken niet te (kunnen) reageren. Als hij aan z'n 5e operatie toe is, ben ik benieuwd hoe hoog de gewaardeerde forummers nog van de toren blijven blazen. Ze weten niets, maar reageren als een ..... kip zonder kop Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Ik wacht gewoon op een reactie van Plofkop hear Dat zouden meer mensen moeten doen Met alle respect, maar jij wacht niet al een "poosje" op vooruitbetaalde kabels zoals sommige anderen. Onverstandig van Henno dat hij niet een spreekbuis, b.v. iemand met wie hij de kabels heeft ontwikkeld , heeft aangesteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 mei 2004 Author Report Share Posted 5 mei 2004 Onverstandig van Henno dat hij niet een spreekbuis, b.v. iemand met wie hij de kabels heeft ontwikkeld , heeft aangesteld In een van de vele voicemails heb ik Henno die mogelijkheid aangeboden, als hij daar niet op in gaat, dan is dat aan hem. Ik woon dicht genoeg bij hem in de buurt om hem te helpen, in een eerder telefoongesprek met mij vond hij dat niet nodig. Het houdt een keer op, ik ga me niet aan Henno opdringen en de gevolgen zijn nu voor hem, erg jammer allemaal dat het zo moet lopen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts