Jump to content

Nieuws van Henno

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Ik lees nog wel op de site van Audiopaul een test van zijn kabels, ook op Hifi.nl staat nog een redactioneel stuk.... Ik vind dit dus een slechte zaak.....

1. Wat heeft een test van kabels nu met deze zaak te maken :unsure: Ik kom zoveel testen/recensies tegen van apparatuur die niet meer te krijgen is...

2. Van een louche site mag je louche praktijken verwachten :o:D

We hebben hier in Brabant lang geleden een "kruidendokter" gehad.... Ik moet er toch niet aan denken dat zijn producten nog steeds worden aangeprezen... :(

Hetzelfde geldt voor mij, na jaren van veel contact heb ik al zeker een jaar ondanks diverse pogingen geen contact meer met Henno gehad. Het blijft natuurlijk vooral voor de gedupeerden een vervelende zaak, toch hoop ik ook dat het met Henno inmiddels wat beter gaat.

Hoi Paul B)

Het gekke is, z'n website bestaat nog steeds. Sinds dat Henno van hifi.nl weg is, is er ook niets meer aan z'n site veranderd. Die site is

We hebben hier in Brabant lang geleden een "kruidendokter" gehad....  Ik moet er toch niet aan denken dat zijn producten nog steeds worden aangeprezen... :(

Wat een uit z'n verband gerukte reactie Hans <_< In Sneek hadden wij ook een brouwhetzelfer en die wordt nog steeds node gemist door sommige mensen.

Ook jij hebt vast positieve ervaringen met merken waarvan jij denkt, shit, was dat en die er nog maar, dus l*l niet uit je nek :D

De man die ik bedoel was een oplichter....

Soepgroenten verkopen tegen verkoudheid en woekerprijzen...

Henno z'n kabels werken dan mischien wel, maar wat heeft iemand nog aan informatie wanneer hij die spullen toch niet meer kan kopen.

Of staat er op die site ook nog steeds dat je geld moet overmaken om kabels te krijgen...???

:confused:

Henno z'n kabels werken dan mischien wel, maar wat heeft iemand nog aan informatie wanneer hij die spullen toch niet meer kan kopen.

Kennelijk heb jij nog nooit iets tweedehands gekocht :rolleyes:

Absoluut wel, en maak dan ook gretig gebruik van netinfo....

Maar door deze tests en de aanwezigheid van een XTC site, kom je als onwetende wel op een verkeerd spoor.

Zou het niet beter zijn er bij te vermelden dat Henno al meer dan een jaar geen kabels meer maakt...???

Zo lijkt het op promotie van een artikel wat veel mensen geld heeft gekost, zonder er iets voor terug te krijgen.

:(

Ik lees nog wel op de site van Audiopaul een test van zijn kabels, ook op Hifi.nl staat nog een redactioneel stuk.... Ik vind dit dus een slechte zaak.....

:angry:

Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch. <_<

Die review is geschreven in een tijd (2 jaar geleden) dat Henno volop en heel serieus met de ontwikkeling van z'n kabels bezig was. Ik heb destijds diverse prototypes uitgeprobeerd, veel overleg met Henno gehad, en uiteindelijk heeft het 6 maanden geduurd om die review af te schrijven.

Ik stond destijds volledig achter die review en gebruik nu ook nog steeds Henno's kabels in mijn set. Het merk bestaat niet meer en de reden(en) zijn voor de bezoekers van mijn site verder ook niet relevant. Ook de Madrigal CZ Gel die ik in die test noem is niet meer leverbaar. Maar die review gaat over een onderdeel uit mijn set en blijft dus mooi staan! ;)

Overigens is m'n site-logo wel aangepast (nu zonder XTC er in) en verwijs ik in de review niet meer naar Henno's website. Alle vragen over deze kabels beantwoord ik altijd steevast met de reactie dat ze niet meer leverbaar zijn.

Kennelijk heb jij nog nooit iets tweedehands gekocht :rolleyes:

Mag je alleen maar informatie op je homepage opnemen als deze producten betreft die nog beschikbaar zijn? Dan kan ik de helft van m'n LP's misschien wel uit het overzicht halen en m'n beschrijvingen van oude sets etc.

Laat mensen dat alsjeblieft lekker zelf beslissen ...

M.

Audiopaul heeft een eigen site en hij heeft een product getest, is tevreden en gebruikt deze nog steeds in z'n eigen set. Ik zie je punt niet hier.

HiFi.nl wordt kennelijk niet regelmatig genoeg bijgewerkt.

Hoi Maarten,

Ik begrijp Hans z'n reactie wel een beetje, maar ik denk dat hij zich nu op de verkeerde afreageert. Die review gaat over een onderdeel uit mijn eigen set en heeft verder geen enkel commercieel belang.

Dat de kabel nu niet meer bestaat doet verder niets aan de review af. :)

Hifi.nl wordt inderdaad niet altijd goed bijgewerkt, zo kun je nog steeds in het redactiehoekje lezen dat Sebastiaan de Vries een column "Bas Beluistert" heeft, maar dat doet hij al jaren niet meer! :D

Niks doofpot Jasper, als ik dat zou willen dan liet ik dit topic wel op slot zetten ;)

Maar 3 bladzijden geweeklaag lost niets op, ik heb trouwens nog geen betrokkene gezien in het topic, dus waar gaat het over ....

Alleen weer al die scheidrechters die op de tribune zitten :huh:

Andr

Wellicht nog eens langs gaan bij zijn woonadres???? Zelfs met regelmaat denk ik.

Als hij nog steeds op dat adres woont moet hij toch een keer thuis zijn??? En anders???? Ik snap er ook helemaal niets van. Ik kan er niets meer over zeggen dan ik in het verleden al gedaan heb. Ik denk dat niemand die Henno ook maar enigszins "kende" ooit zou kunnen bevroeden dat het zo zou gaan als het nu is gegaan. Het had maar een flinterdun haartje gescheeld of ik had deel uitgemaakt van de club van gedupeerden.

Ik denk nog met regelmaat aan Henno en of we nog wat van hem zullen horen. Zelfs vlak voordat dit topic weer leven is ingeblazen een paar dagen geleden. Die onzekerheid en het absolute gebrek aan informatie is gewoon te bizar voor woorden. De smaak wordt er niet wranger van maar de drang naar een verklaring blijft.

Het blijft onverteerbaar en volstrekt niet acceptabel.

Conqubite

....Wellicht nog eens langs gaan bij zijn woonadres???? Zelfs met regelmaat denk ik.

Als hij nog steeds op dat adres woont moet hij toch een keer thuis zijn???.....

Daar zat ik vanmorgen ook nog aan te denken.......want is het uiteindelijk niet zo dat iemand onschuldig is van alle vermoedens tot dat het absolute tegendeel bewezen is :blink:;)

--Hans.

Kerstgedachte:

Zouden degenen met de voorbarige conclusies zich nou niet eens af kunnen vragen: is Henno soms al een half jaar dood? Zou zomaar kunnen. Zit hij al driekwart jaar in een psychiatrische inrichting (heb ik eens meegemaakt bij een kennis die 'verdwenen' was). Ligt hij in coma na een mislukte hernia-operatie? Er zijn vele mogelijkheden.

Het is toch wel verbazingwekkend dat van al degenen die Henno zo leuk vonden - of zelfs maar gewoon iets van hem tegoed hebben - er niet

Kerstgedachte:

Zouden degenen met de voorbarige conclusies zich nou niet eens af kunnen vragen: is Henno soms al een half jaar dood? Zou zomaar kunnen. Zit hij al driekwart jaar in een psychiatrische inrichting (heb ik eens meegemaakt bij een kennis die 'verdwenen' was). Ligt hij in coma na een mislukte hernia-operatie? Er zijn vele mogelijkheden.

Ja, maar ik heb begrepen dat er een aantal een tijdje aan het lijntje zijn gehouden met de levering, dus ik denk dat er wat mogelijkheden afvallen..

Beste,

Hoewel ik me hier helemaal buiten wil houden, wil ik graag toch mijn volgende gedachte delen. Bijna iedereen zelfs hifi winkels zijn hiervan op de hoogte. Indien mensen het over "gerechtigdheid" hebben, denk dat Henno al meer dan genoeg gestraft is. Het feit dat hij zich nagnoeg nergens meer kan vertonen in hifi nederland. Niet in de winkels, niet op de forum's lijkt me al een vreselijk straf. Het feit dat ie niet meer naar een beurs kan, en altijd bang zal zijn dat ie niet iemand tegenkomt.

Mensen die om wat voor reden dan ook in nood zitten, maken soms dit soort fouten. Geenzins heb ik ooit de gedachte gehad dat Henno een oplichter is. Dingen zijn verkeerd gelopen, en Henno heeft dat verekeerd aangepakt. Een fout van hem. Helaas. We blijven toch mensen.

Groeten,

Bas

Mensen die om wat voor reden dan ook in nood zitten, maken soms dit soort fouten. Geenzins heb ik ooit de gedachte gehad dat Henno een oplichter is. Dingen zijn verkeerd gelopen, en Henno heeft dat verekeerd aangepakt. Een fout van hem. Helaas. We blijven toch mensen.

Groeten,

Bas

Idd jammer dat het allemaal zo is gelopen :(

Hij was iemand die met grote passie z'n producten maakte en ontwikkelde.

En z'n kabels waren spectaculair, gezien de prijs.

Wie weet in wat voor problemen deze jongen verkeerd :(

Gr. Henk

• 2 months later...

Het leek me wel een sympathieke vent via de forum. Hij heeft het allemaal wel totaal verkeerd aangepakt. Hoofd in de grond steken - je kan beter oprecht zijn mensen vergeven dan snel.

Overigens zijn er nog mensen die nog kabels van hem krijgen?

Carl