erik klijnsmit Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 na jaren via de analoge lijn te moeten internetten ,en een zeer trage verbinding te hebben gehad ,ben ik nu van dat probleem verlost . adsl van kpn , verschrikkie ,wat is dat snel . normaal klikte ik altijd op "verbinding maken" ,dan ging ik een glas drinken halen en een shaggie roken ,en als mijn shaggie op was had ik eindelijk verbinding . maar nu 24 uur per dag op het forum . dus berg je maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:na jaren via de analoge lijn te moeten internetten ,en een zeer trage verbinding te hebben gehad ,ben ik nu van dat probleem verlost . adsl van kpn , verschrikkie ,wat is dat snel . normaal klikte ik altijd op "verbinding maken" ,dan ging ik een glas drinken halen en een shaggie roken ,en als mijn shaggie op was had ik eindelijk verbinding . maar nu 24 uur per dag op het forum . dus berg je maar Ach ja, 't is maar wat je snel vindt he... Maar ik ben dan ook goed verpest wat internet betreft. Als ik een cd op mp3 wil downloaden (zeg 70mb, dan wil ik dat dat er binnen een minuut is. Zo niet, dan is het traag! Spoiled, ik weet het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Ik ben die hoge snelhheden wel gewend hier met gemiddeld een downloadsnelheid van 400 KB/s Uit bovenstaande tekst begrijp je natuurlijk wel dat ik geen Chello abonement heb. En ook geen Zonnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Heerlijk dat je nu niet op de telefoontikken hoeft te letten. Hoewel, een ADSL verbinding zoals ik heb(lite: 50kb/s) is niet echt geschikt om snel grote hoeveelheden data binnen te halen. Vind ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:Ik ben die snelheheden wel gewend hier met gemiddeld een downloadsnelheid van 400 KB/s Uit bovenstaande tekst begrijp je natuurlijk wel dat ik geen Chello abonement heb. Met 400KB/s duurt 70MB downloaden nog steeds 3 minuten... Ik kan in theorie 70MB downloaden in 5,6 seconden, maar dat houdt m'n harde schijf niet bij Ff opnemen. Ik ga nu 101MB downloaden (cd van Liquid Tension Experiment; heb ik ook al maar goed): Zo, dat duurde maar liefst 17 seconden... Nee, ik heb ook lang geen Chello... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 juli 2003 Author Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Geerdie:Heerlijk dat je nu niet op de telefoontikken hoeft te letten. Hoewel, een ADSL verbinding zoals ik heb(lite: 50kb/s) is niet echt geschikt om snel grote hoeveelheden data binnen te halen. Vind ik... ik heb 256 kb/sec . en dat vind ik snel zat . ik haal toch geen muziek van internet . want bij de kruidvat koop je het voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik heb 256 kb/sec . en dat vind ik snel zat . ik haal toch geen muziek van internet . want bij de kruidvat koop je het voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 ik heb 256 kb/sec .En ik vind dat snel zat. Daar betaal je dan ook voor Denk ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 juli 2003 Author Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Geerdie:ik heb 256 kb/sec .En ik vind dat snel zat. Daar betaal je dan ook voor Denk ik... 32,50 euro per maand . vind ik ook zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Lekker h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 32,50 euro per maand .vind ik ook zat Dat vind ik ook zat, maar ik betaal inmiddels al 48,- Euro per maand, de afzetters! Het begon 3 jaar geleden voor 89,- Gulden en is nu al verhoogd naar 48,- euro! (@home) 'k weet niet precies hoe snel m'n verbinding is, maar op zich snel genoeg voor mij. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 KPN-adsl was op mijn postcode niet mogelijk, adsl via zonnet echter wel. Dat kost me 34 euro/mnd voor 512kbit down en 128kbit upstream. Niet supersnel, maar als er over een tijdje een provider komt die meer bied voor hetzelfde geld is het exit zonnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Geerdie:KPN-adsl was op mijn postcode niet mogelijk, adsl via zonnet echter wel. Dat kost me 34 euro/mnd voor 512kbit down en 128kbit upstream. Niet supersnel, maar als er over een tijdje een provider komt die meer bied voor hetzelfde geld is het exit zonnet. Ik heb ook zonnet (family) en dat was erg voordelig instappen, modem gratis en geen aansluitkosten, 512/128 voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Gepost door Speedy A. Alleen jammer dat Zonnet een usb-modem leverde, daardoor moest ik m'n netwerk anders inrichten. Toevallig het E-tech routertje? Ik heb tzelfde pakket als jou. Op mijn router zit inderdaad een usb aansluiting maar die gebruik ik niet. Behalve de 100mb/s netwerkkaart nog een ouwe 10mb/s kaart in m'n pc gedrukt. Snel zat voor die 50 kb/s. Aan t thuisnetwerk heb ik verders niks veranderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Geerdie:Gepost door Speedy A. Alleen jammer dat Zonnet een usb-modem leverde, daardoor moest ik m'n netwerk anders inrichten. Toevallig het E-tech routertje? Ik heb tzelfde pakket als jou. Op mijn router zit inderdaad een usb aansluiting maar die gebruik ik niet. Behalve de 100mb/s netwerkkaart nog een ouwe 10mb/s kaart in m'n pc gedrukt. Snel zat voor die 50 kb/s. Aan t thuisnetwerk heb ik verders niks veranderd. Tis wel een E-tech modem (USB V2), maar met alleen een usb aansluiting, geen netwerk dus. Het was nog een aardige toer om de usb ingang als netwerk te delen, maar dat is dus uiteindelijk gelukt. Het ding heeft volgens mij geen router. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Nouja, het werkt gelukkig. Dat zijn we met andere produkten van Bill G. wel anders gewend. Welterusten Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door seoman:Lekker h Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Das wel heel erg duur voor in mijn uppie Nee, das geen oplossing! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 juli 2003 Report Share Posted 25 juli 2003 Geplaatst door Ome Henk: Voor downloaden is Home snel genoeg (vind ik), maar uploaden is een RAMP [/b]<<< En dat gaat met adsl weer perfect, met Kazaa kun je goed zien dat up- en download elkaar nauwelijk be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts