cgm Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Jarenlang alleen cd's gedraaid, maar het kriebelde weer. Vanmorgen heb ik mijn NAD PP2 opgehaald na er lang op te hebben moeten wachten. Thuisgekomen snel mijn oude goedkope Akai platenspeler gepakt, aansluiten, elpee erop en GENIETEN.. Geluidskwaliteit even niet interessant, maar terug naar de jaren 80 en lp na lp gedraaid. Toch maar eens naar een betere platenspeler kijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Toch maar eens naar een betere platenspeler kijken? Misschien ook beluisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 juli 2003 Author Report Share Posted 18 juli 2003 Oh, het gaat tegenwoordig toch om het design? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door cgm:Oh, het gaat tegenwoordig toch om het design? Dan zou je 2e hands op zoek moeten gaan naar een B&O draaitafel. Wil je een goede geluidskwaliteit en toch wat moois? Ja, dan is er eigenlijk maar 1 merk... Transrotor Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 juli 2003 Author Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door PD: Dan zou je 2e hands op zoek moeten gaan naar een B&O draaitafel. Wil je een goede geluidskwaliteit en toch wat moois? Ja, dan is er eigenlijk maar 1 merk... Transrotor Die zien er inderdaad wel strak uit, zo met dat kogelvrije glas Het heeft wel iets, dat transparante. Maar bij mij is het eerder zoiets van "form follows function", dus eerst geluid en als het er ook nog leuk uitziet, dan is dat meegenomen. Dus dit zou inderdaad een optie kunnen zijn, als ik een gratificatie krijg Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door cgm:Oh, het gaat tegenwoordig toch om het design? Bij mij in elk geval niet, een oudere draaitafel kan ook van genoten worden. De Thorens TD147 in kersen uitvoering van mij heeft ook zijn charmes nog steeds en herrie maakt hij ook nog BTW waarom heb je zo lang op de NADPP2 moeten wachten ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 juli 2003 Author Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door John: Bij mij in elk geval niet, een oudere draaitafel kan ook van genoten worden. De Thorens TD147 in kersen uitvoering van mij heeft ook zijn charmes nog steeds en herrie maakt hij ook nog BTW waarom heb je zo lang op de NADPP2 moeten wachten ?? Nou, ik kan ook genieten van een klassieker hoor.. De NAD PP2 is mondjesmaat geleverd aan de detailhandel de afgelopen maanden, ik weet niet waarom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 ik heb altijd het idee, ... maar ik weet er nix van, dat een linn sondek de klassieker is. En erg goed... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door [[Game]]:ik heb altijd het idee, ... maar ik weet er nix van, dat een linn sondek de klassieker is. En erg goed... game Een Linn LP12 is idd een mooie draaitafel, maar wel wat teveel hype en veel te duur. Voor hetzelfde geld kun je ook een echte draaitafel kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: ...Voor hetzelfde geld kun je ook een echte draaitafel kopen. Ahum... Echte? (Maar inderdaad, ze zijn duur en zien er gedateerd uit. Ze spelen echter ook de sterren van de hemel. ) Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Michel: Ze spelen echter ook de sterren van de hemel! Groet, Michel Vindt je? Vergelijk een Linn (met Linn arm) maar eens met een Transrotor (SME arm) of VPI (JMW arm) met hetzelfde element... Niet alleen qua bouw maar vooral ook de sound. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts