Don van der Deijl Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door seoman:Zeg Don, die kiss h Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Hoi Don Ik ben helemaal niet thuis in de rock scene maar wat vrienden van mij wel. Die zijn dan wel niet zo oud als ik, maar die zweren dat er nog prima rock is. En wat ik af en toe op lowlands hoor is idd erg interesant. Rage against the machine is voor mij (is ook alweer 10 jaar oud) in iedergeval 't bewijs dat de rock nog niet dood is(was) maar die(en soortgelijke) jongens gaan gewoon door en zijn orgineel genoeg om boven de massa uit te blijven steken. Het loopt echter stuk als je TopPop, Top of the Pops, tmv en MTV als referentiekader gaat gebruiken. Jouw verbazing over de comeback van de 80s snap ik niet helemaal. Dat was mijn tijd en mijn tijdgenoten hebben ook moeite met de nieuwe trends. Dus als we de kans krijgen....... Ik ben 3 jaar geleden pas begonnen met het ontdekken van New Order. Ik was te jong om dat toen te gaan ontdekken. Maar oh wat heb ik een hoop gemist. De Acid tijd ben ik ook al misgelopen en dat is echt de leukste house periode ooit. Ik sla geen Acid party meer over (1 a 2 keer per jaar ) Ik vindt 't ook jammer dat geld zo ongeveer het belangrijste op aarde is geworden. Dat muziek ondergeschikt is, is deels waar. Als ik een reclame zie voor massive atack of underworld dan zakt mijn box af. Dat hebben die jongens toch niet nodig. De platenmaatschappij vindt echter van wel. Maar de inspiratie en de frustraties van nu zorgen er voor dat ik volgend jaar weer een een of andere band (op lowlands meestal) ontdek die mij weer jaren lang kan boeien. En dat MTV of 3fm dat niet draait, dat moeten zij weten. Ik ben de massa niet en zal dat ook nooit worden. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts