Hans van Liempd Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Ik heb hem zelf nog niet gezien, zodat ik er ook nog wat van kan zeggen. Ik ben benieuwd. Ik hoorde n.l. net dat hij on line is. N.L. www.arrayaudio.nl Ik lees het wel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ik heb hem zelf nog niet gezien, zodat ik er ook nog wat van kan zeggen. Ik ben benieuwd. Ik hoorde n.l. net dat hij on line is. N.L. web page Ik lees het wel.. Beste Hans, Erg mooi en overzichtelijk! net als de fraai afgewerkte producten zelf trouwens. Blijft Array nu ook onder v/d hul bestaan, of wordt array weer helemaal zelfstandig? Als je hier geen antwoord op mag geven, begrijp ik dat, maar ik ben gewoon nieuwschierig . Groeten, bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Beste Hans, Het ziet er goed uit, maar de lay-out lijkt werkelijk exact op de lay-out van de site van >> DYNAMIC SOLUTIONS <<. Ik zie tenminste amper verschil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 september 2003 Author Report Share Posted 17 september 2003 Geplaatst door Audiopaul:Beste Hans, Het ziet er goed uit, maar de lay-out lijkt werkelijk exact op de lay-out van de site van >> DYNAMIC SOLUTIONS <<. Ik zie tenminste geen verschil! Ik denk dezelfde standaard gebruikt.... Of heeeeel goede vriendjes met Rick Paap?? Ik vind die foto van Willem wel wat hebben.... Verder moet ik er eens een avond voor uittrekken, wat staat hier veeeeeeeeel informatie zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 september 2003 Author Report Share Posted 17 september 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Beste Hans, Erg mooi en overzichtelijk! net als de fraai afgewerkte producten zelf trouwens. Blijft Array nu ook onder v/d hul bestaan, of wordt array weer helemaal zelfstandig? Als je hier geen antwoord op mag geven, begrijp ik dat, maar ik ben gewoon nieuwschierig . Groeten, bas Op de eerste pagina is te lezen hoe dat zit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Misschien kun je wat hulp gebruiken bij de spelling? Ik zie wel erg vaak een d of t staan terwijl het andersom hoort Voor de rest is hij overzichtelijk en staat er meer info op dan ik zo snel even kon lezen. De gelijkenis met Dyn. Solutions is TE treffend, ik zou een aantal Array design elementen in de website terug laten komen. Verder is het wel prettig als je op elke pagina de index aan de linkerkant blijft zien, zodat je snel ergens anders kunt kijken, ipv de back button op je browser te gebruiken Ga zo door, het ziet er professioneel uit Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 september 2003 Author Report Share Posted 17 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Ziet er goed uit Hans!! Ik ben z Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Zal de site zo even beoordelen aan de hand van een paar punten (WEDE10) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 september 2003 Author Report Share Posted 17 september 2003 Geplaatst door JSA:Zal de site zo even beoordelen aan de hand van een paar punten (WEDE10) wat is (we-de-10) nou weer??? Je autokenteken ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Nee, module Webdesign Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Ik vind de site van JK acoustics mooier Nee, zonder gekheid. De Array site is een mooie overzichtelijke site, maar inderdaad met wel erg veel gelijkenis met de publicaties van Rick Paap. Zou Van den Hul weer op z'n schreden aan het terugkeren zijn naar JK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 ik vind beide sites, (array en dynamic soloutions) niet schaamtelijk slecht, maar m'n hart gaat er niet sneller van kloppen... Waarom zegt andre, 'ga zo door'? Heeft iemand in dit topic de site gebouwd? Array site is niet goed, maar die site van jk acoustics is echt slecht. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
music man Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Beste Hans, Proficiat, met het hele gebeuren. Ik heb de site bekeken, en het is gewoon een kopie van dyn. sol. ik vind dat niet kunnen. Jullie moeten jullie site een eigen style geven. En betreffende Array, ken ik niet maar misschien komt dat nog. Music Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Ik vind het niet echt geweldig, en ik zal proberen aan te geven waarom. Eerste indruk dat ik krijg is, is dit wel de goeie site? Ik mis het logo in eerste plaats. Ik mis de directe link naar Array. Die 'scrolltekstjes' hier en daar hebben misschien wel een functie, maar het komt niet over. Het staat daar maar ergens, en je moet snel zijn wil je het hele verhaal kunnen lezen. Navigatie. Waarom zie ik bepaalde dingen dubbel, Kontact, email, bedrijf, het bedrijf. Maak gewoon een centrale navigatie aan of de linker kant of aan de bovenkant, zolang het er maar een is. Ik vind het ook een beetje 'saai' zo, laat ze eens wat maken met typische vormgeving van array. Denk b.v. aan die 4 gaatjes onder elkaar, waar je op kunt klikken enz. Werk b.v. met de array kleuren, geborsteld staal, zwart, wit. zowel op het gebied van design als usability scoort het niet hoog. Ook de site van dyn. solutions vind ik niet ok. dus ik mis -een duidelijk doel -heldere bruikbaarheid (usability) -heldere structuur en vorm -artistiek context (hou mensen op je website, voorkom dat ze door klikken) -consequentie / samenhang hou rekening met de doelgroep. wat wil de klant? informatie. Op het moment dat ik bij de specs van een eindtrap zit, hoe moet ik weer terug? alleen maar back-button. (voorkom dat, betrek je navigatiestructuur mee met alle subpagina's) Hou in de gaten dat je doelgroep jou (array) wilt leren kennen. Laat het karakter van array voelen aan de gebruiker. Overigens geen kritiek naar jou, maar naar de designers van dit schouwspel. Laat ze eens kijker b.v. de website van Bow. De oude sites van Dynaudio, Primare en B&W waren ook fantastisch. http://www.bowtechnologies.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Ik heb niet echt een mening over de site. Maar een stukje tekst viel me meteen op onder het kopje Reviews: 'Reviews van onafhankelijke audio journalisten zijn nog steeds de meest betrouwbare bron van informatie voor high-end audio liefhebbers.' Dit statement zou op dit forum de start kunnen zijn van een ferme discussie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Geplaatst door JSA:Ik vind het niet echt geweldig, en ik zal proberen aan te geven waarom. Eerste indruk dat ik krijg is, is dit wel de goeie site? Ik mis het logo in eerste plaats. Ik mis de directe link naar Array. Die 'scrolltekstjes' hier en daar hebben misschien wel een functie, maar het komt niet over. Het staat daar maar ergens, en je moet snel zijn wil je het hele verhaal kunnen lezen. Navigatie. Waarom zie ik bepaalde dingen dubbel, Kontact, email, bedrijf, het bedrijf. Maak gewoon een centrale navigatie aan of de linker kant of aan de bovenkant, zolang het er maar een is. Ik vind het ook een beetje 'saai' zo, laat ze eens wat maken met typische vormgeving van array. Denk b.v. aan die 4 gaatjes onder elkaar, waar je op kunt klikken enz. Werk b.v. met de array kleuren, geborsteld staal, zwart, wit. zowel op het gebied van design als usability scoort het niet hoog. Ook de site van dyn. solutions vind ik niet ok. dus ik mis -een duidelijk doel -heldere bruikbaarheid (usability) -heldere structuur en vorm -artistiek context (hou mensen op je website, voorkom dat ze door klikken) -consequentie / samenhang hou rekening met de doelgroep. wat wil de klant? informatie. Op het moment dat ik bij de specs van een eindtrap zit, hoe moet ik weer terug? alleen maar back-button. (voorkom dat, betrek je navigatiestructuur mee met alle subpagina's) Hou in de gaten dat je doelgroep jou (array) wilt leren kennen. Laat het karakter van array voelen aan de gebruiker. Overigens geen kritiek naar jou, maar naar de designers van dit schouwspel. Laat ze eens kijker b.v. de website van Bow. De oude sites van Dynaudio, Primare en B&W waren ook fantastisch. http://www.bowtechnologies.com/ Klopt JSA. B & W heeft een erg goeie site, Kef-site is ok prima. Maar dit is kort gezegd gewoon niet professioneel aangepakt. er zitten zoals jsa al zei fouten in. Maar bovenal, er zit geen verhouding in en geen mooie kleuren etcetc. tot slot: een goeie site. klik hier game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Een in technische zin professioneel ogende site, althans de openingspagina. De volgende pagina's dienen absoluut dezelfde navigatie te hebben ter linkerzijde. Een duidelijk Array logo zou er absoluut bij moeten ! De kleuren spreken mij ook niet an, maar dat is een smaakkwestie. Neem mijn site zeker niet als voorbeeld !!! PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Hallo Array-man, Helemaal niks mis mee. Laat die studenten maar zeveren.Ze zijn zo wel mooi van de straat. Maar een vraag: wat is het verschil tussen Array en V.D.H. apparaten? Is dat alleen cosmetisch? Scat-Man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 september 2003 Author Report Share Posted 18 september 2003 Geplaatst door Scat-Man:Hallo Array-man, Helemaal niks mis mee. Laat die studenten maar zeveren.Ze zijn zo wel mooi van de straat. Maar een vraag: wat is het verschil tussen Array en V.D.H. apparaten? Is dat alleen cosmetisch? Scat-Man. Eindelijk..... een vraag over de inhoud... Array en VDH zijn in principe dezelfde aparaten, alleen is in VDH aparaten VDH bekabeling gemonteerd, Ik heb niet het verschil kunnen waarnemen. Natuurlijk is ook het front voorzien van een ander logo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Array en VDH zijn in principe dezelfde aparaten, alleen is in VDH aparaten VDH bekabeling gemonteerd, Ik heb niet het verschil kunnen waarnemen. En de prijs.De V.D.H. apparaten zijn een flink stuk `goeiekoper`zag ik elders op het web. Dan gebruikt VDH wel erg goedkope kabeltjes,schijnt. Scat-Man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Geplaatst door Scat-Man:Hallo Array-man, Helemaal niks mis mee. Laat die studenten maar zeveren.Ze zijn zo wel mooi van de straat. Maar een vraag: wat is het verschil tussen Array en V.D.H. apparaten? Is dat alleen cosmetisch? Scat-Man. Deze studenten hebben er toevallig wel kijk op. Ik kan niet voor jsa praten natuurlijk, maar ik in elk geval. Misschien doet ontwerp er voor een bepaalde doelgroep die op een wat latere leeftijd is ingestapt in de internet cultuur er niet toe , maar feit is dat de vormgeving hoewel acceptabel, zeker niet professioneel dan wel mooi is. groeten Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Heb je wel goed gekeken scat-man? VdHul is slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Deze studenten hebben er toevallig wel kijk op. Ik kan niet voor jsa praten natuurlijk, maar ik in elk geval. Misschien doet ontwerp er voor een bepaalde doelgroep die op een wat latere leeftijd is ingestapt in de internet cultuur er niet toe , maar feit is dat de vormgeving hoewel acceptabel, zeker niet professioneel dan wel mooi is. groeten Game Gamer, Als ik je vertel: dat ik nog geen plaatje bij mijn post kan fiksen.Begrijp je dan wat ik bedoel?Jong geleerd oud gedaan.Ouder begonnen stokoud worden.Relax man, Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd,Toch? Scat-Man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Ik heb maar 1 vraag: Waar en wanneer is de demo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts