Jump to content

Wat vinden jullie van de array site....??

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Hans van Liempd:

Maar ik denk wel dat er verandering komt, al is het alleen de kleur maar.

:)

Als je wilt dat er gelezen wordt, is het nuttig de pagina opmaak onder handen te nemen, meer uitnodigend, makkelijker leesbaar, laat er dingen uitspringen die als prikkel fungeren.

Zoals het nu gepresenteerd wordt zullen de meeste bezoekers niet blijven hangen en gaat de boodschap verloren........

Een mooi gedekte tafel is wel van belang als je passanten wilt vasthouden..........

Groet Jitze

Geplaatst door Hans van Liempd:

Het valt niet mee om orgineel te zijn.

Dat klopt. Vandaar mijn advies om helemaal overnieuw te beginnen. Laat het eens bezinken en ga eens een dag langs het strand lopen. Bedenk eens wat je wilt uitstralen met de Array en laat je site een reflectie daarvan zijn.

De optische uitstraling van de Array's en de site daarover maken nu op de een of andere manier kortsluiting met elkaar.

Zou niet gaan freaken met lampjes enzo zoals gesuggereerd. Dat doen veel anderen ook al en is dus niet erg orgineel.

Oh, dat was niet helemaal duidelijk Hans ;) Maar misschien kunnen de ontwerpers toch wat met onze reacties. Bij de weg een paar boeken over WEB layout zijn ook wel handig. En dan met name voor de grafische layout!

Aan de andere kant is grafisch layout'en een vak apart. Niet voor niets huren grote bedrijven daar apart goede vakmensen voor in.

nou ik vind het raar dat een site erg veel lijkt op die van R.Paap !!

als dit is gebeurd met zijn toestemming is het een ander verhaal maar anders is het je reinste plagiaat!

overigens houd ik van een site met een rustige uitstraling en geen flitsende reclame en popups .

gaan we nu weer over MUZIEK praten????

wat wordt er veel onzin en kletspraat en vervelende stekeligheden op dit forum geplaatst door enkele egotrippers!!!!

neem een voorbeeld aan Audiopaul en Sebastiaan, dat lijken me integere mensen.

christobal

Geplaatst door christobal:

nou ik vind het raar dat een site erg veel lijkt op die van R.Paap !!

als dit is gebeurd met zijn toestemming is het een ander verhaal maar anders is het je reinste plagiaat!

overigens houd ik van een site met een rustige uitstraling en geen flitsende reclame en popups .

gaan we nu weer over MUZIEK praten????

wat wordt er veel onzin en kletspraat en vervelende stekeligheden op dit forum geplaatst door enkele egotrippers!!!!

neem een voorbeeld aan Audiopaul en Sebastiaan, dat lijken me integere mensen.

christobal

He dank je Christobal :D.

Integer en daarom soms tegen de zere tenen van andere mensen :D.

Over de Array site.

Sorry Hans je hebt gelijk, het verhaal over v/d hul stond bij de inleiding. Ik was meteen begonnen bij de technische pagina.

Ik vind persoonlijk de Array site erg goed. Ik ben zelf een leesbeest, en vind de grote hoeveelheid (technische) informatie over de Array producten erg leuk om te lezen. Hij is tevens overzichtelijk, en je kunt zo aanklikken wat je wilt lezen. Ik erger me juist altijd aan sites (als ik echt in een product geintereseerd ben) als er bijna niets over het product staat. Hoe meer informatie des te leuker ik het vind.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

He dank je Christobal :D.

Integer en daarom soms tegen de zere tenen van andere mensen :D.

Over de Array site.

Sorry Hans je hebt gelijk, het verhaal over v/d hul stond bij de inleiding. Ik was meteen begonnen bij de technische pagina.

Ik vind persoonlijk de Array site erg goed. Ik ben zelf een leesbeest, en vind de grote hoeveelheid (technische) informatie over de Array producten erg leuk om te lezen. Hij is tevens overzichtelijk, en je kunt zo aanklikken wat je wilt lezen. Ik erger me juist altijd aan sites (als ik echt in een product geintereseerd ben) als er bijna niets over het product staat. Hoe meer informatie des te leuker ik het vind.

Groeten,

Bas

Hoi Bas.

Veel (goeie) info is nooit verkeerd. Ik denk echter dat de meesten die een site bekijken eerst de hoofdpunten willen zien en als ze echt ge

[QB]nou ik vind het raar dat een site erg veel lijkt op die van R.Paap !!

Sluit ik me bij aan...

mad.gif

En verder, hoe serieus moeten we nu Array nemen nu het via Audionord en via Tannoy , verkocht gaat worden door hum eigen mensen,

rechtstreeks vanaf de fabriek ?!!

Hebben die jongens van Tannoy hun best niet gedaan, of is er een andere reden dat het nu rechtstreeks verkocht wordt ? En dat voor prijzen waar de eerdere "Array-klanten" niet blij mee zullen zijn. confused.gif:(

Geplaatst door boomerang:

[QB]nou ik vind het raar dat een site erg veel lijkt op die van R.Paap !!

Sluit ik me bij aan...

mad.gif

En verder, hoe serieus moeten we nu Array nemen nu het via Audionord en via Tannoy , verkocht gaat worden door hum eigen mensen,

rechtstreeks vanaf de fabriek ?!!

Hebben die jongens van Tannoy hun best niet gedaan, of is er een andere reden dat het nu rechtstreeks verkocht wordt ? En dat voor prijzen waar de eerdere "Array-klanten" niet blij mee zullen zijn. confused.gif:(

Beste,

Ik zie geen enkele reden waarom Array niet serieus te nemen is. Het is een merk gemaakt door twee gedreven wetenschappers. We hebben maar heel weinig nederlandse highend merken, dus ik vind dat we elk goed merk moeten koesteren.

Voor zover ik weet is Array nog steeds net zo duur, als in het begin als ik uitga van de prijzen in guldens uit de toenmalige homestudio recensie's.

Groeten,

Bas

[QB]

Beste,

Ik zie geen enkele reden waarom Array niet serieus te nemen is. Het is een merk gemaakt door twee gedreven wetenschappers. We hebben maar heel weinig nederlandse highend merken, dus ik vind dat we elk goed merk moeten koesteren.

--------------------------------------------

Daar ben ik het roerend mee eens, alleen in de afgelopen tijd heb ik verschillende mensen gesproken over Array en allemaal konden ze er geen hoogte van krijgen. Begrijp me niet verkeerd; het produkt is prachtig/ Alleen je moet die naam wel hoog houden door er de juiste positieve aandacht aan te geven. En dat is volgens mij nog niet echt gebeurd...

;)

Totdat er een audiofiel over de straat loopt, en even een ruitje intikt......... :D.

Groeten,

Bas

Tja.... dat zou jammer zijn.

Maar bij Chris is ingebroken, en er is gelukkig niets van Array meegenomen, en daar staat me toch een set....

Nu heeft hij maar alarm aangelegd... :D

Maar ja Junks komen hier meestal niet in de straat. Bovendien zit het hier goed dicht.

Daar komt nog bij dat die versterkers niet te verhandelen zijn.....

Wie wil er nou iets anders dan een surroundsetje met DVD speler...?? Liefst niet boven de 500 euro.