Blue-Eyes Posted 22 september 2003 Report Share Posted 22 september 2003 Git@@rwerk: We weten dat je het kan, en het goed bedoeld. Maar het komt zo wel raar over! Smilies zijn bijvoorbeeld ook niet voor niets uitgevonden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 september 2003 Report Share Posted 23 september 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Ik doelde erop dat het wel bot overkomt zo, veel commentaar, maar geen concrete voorstellen tot verbetering. Verder weet ik dat Git@@rwerk hier in studeerd, of iig raakvlakken van zijn studie, dus dan is die andere opmerking ook duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:Ik doelde erop dat het wel bot overkomt zo, veel commentaar, maar geen concrete voorstellen tot verbetering. Daar heb je gelijk in. Iemand heeft meer aan opbouwende kritiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 september 2003 Author Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door boomerang:[ En verder, hoe serieus moeten we nu Array nemen nu het via Audionord en via Tannoy , verkocht gaat worden door hum eigen mensen, rechtstreeks vanaf de fabriek ?!! Hebben die jongens van Tannoy hun best niet gedaan, of is er een andere reden dat het nu rechtstreeks verkocht wordt ? En dat voor prijzen waar de eerdere "Array-klanten" niet blij mee zullen zijn. Array werd tot begin 2001 door Tan-audio gedistribueerd (dus niet door AudioNord al zit hier dezelfde man achter). Hierna verkoopt Van den Hul onder EIGEN naam deze apparaten wereldwijd. De verkoop in Nederland is echt nooit goed op gang gekomen omdat de vdH spullen in Nederland via Tannoy verkocht worden. Deze hadden al andere verkers in hun pakket en waren voor ons gevoel niet echt uit op het verkopen van Array. In goed overleg met van den Hul is begin de jaar besloten de distributie in Nederland rechtstreeks te gaan doen. Te meer omdat er geen nieuwe distributeur gevonden is. Iedereen doet het in deze tijd wat rustig aan zeg maar. Ook gezien de prijzen waar het voor werd aangeboden was het niet een merk wat je zo uit kan delen (in Nederland). Dat dit erg ongestructureerd overkomt kan ik begrijpen, maar bedenk dat helemaal stoppen ook een mogelijkheid was geweest. Er gaan tenslotte zoveel bedrijven over de kop of stoppen in deze tijd. Hiermee was niemand gebaat geweest. m.vr.gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Array werd tot begin 2001 door Tan-audio gedistribueerd (dus niet door AudioNord al zit hier dezelfde man achter). Hierna verkoopt Van den Hul onder EIGEN naam deze apparaten wereldwijd. De verkoop in Nederland is echt nooit goed op gang gekomen omdat de vdH spullen in Nederland via Tannoy verkocht worden. Deze hadden al andere verkers in hun pakket en waren voor ons gevoel niet echt uit op het verkopen van Array. In goed overleg met van den Hul is begin de jaar besloten de distributie in Nederland rechtstreeks te gaan doen. Te meer omdat er geen nieuwe distributeur gevonden is. Iedereen doet het in deze tijd wat rustig aan zeg maar. Ook gezien de prijzen waar het voor werd aangeboden was het niet een merk wat je zo uit kan delen (in Nederland). Dat dit erg ongestructureerd overkomt kan ik begrijpen, maar bedenk dat helemaal stoppen ook een mogelijkheid was geweest. Er gaan tenslotte zoveel bedrijven over de kop of stoppen in deze tijd. Hiermee was niemand gebaat geweest. m.vr.gr. Beste Hans, Van mij mag in de toekomst de naam van Array weer vertrouwen gaan winnen. Alleen ik denk als het niet meer in de winkels komt te staan ( tenminste, als dat de bedoeling was ) het de naam niet ten goede komt. Niet dat de kwaliteit niet goed zou zijn. Want het blijft tenslotte een fantastisch ( Nederlands ! ) produkt. En als ze er mee zouden stoppen, zou dat inderdaad zonde zijn. Misschien willen ze het wel wat kleinschaliger houden ? Enfin, ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Met excuus voor het off-topic, maar ik moest even dat klote topic[braak-braak] naar onderen krijgen,want Hear wil er voorlopig niks aan doen,dus dan maar zo! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 september 2003 Author Report Share Posted 25 september 2003 Maar even een plaatje, om de stemming terug te brengen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Goed idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 september 2003 Author Report Share Posted 25 september 2003 Geplaatst door Ruud:Goed idee heeft tie in brand gestaan of zo ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: heeft tie in brand gestaan of zo ???? Wie gaat er nu voor uiterlijk het gaat er mij om hoe die klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 september 2003 Report Share Posted 25 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: A la Jeff Rowland Die website is een zooitje. Hang je cursor maar eens boven de toetsen, dan blijkt dat het ballonnetje de verkeerde info laat zien. Er staan gewoon teveel toetsen naast elkaar Bij de drie meest rechtse toetsen zie allemaal "about" Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 september 2003 Author Report Share Posted 25 september 2003 Geplaatst door Ruud: Wie gaat er nu voor uiterlijk het gaat er mij om hoe die klinkt OOOoooooo. hij doet 't nog wel.... Mischien een beter plaatje maken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 september 2003 Author Report Share Posted 28 september 2003 Ondertussen is het uiterlijk veranderd... Hij lijkt nu niet meer op de site van Dynamic Solutions. Het informatieve karakter is gebleven. Gisteren o.a. een demo gegeven bij iemand die stapels prints van de site had gehaald. Werken doet het in onze ogen dus niet slecht. Er zijn ook al erg veel bezoekers geweest. Voorlopig lijkt het allemaal positief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 Dit is al weer beter zo Wel heet het nog altijd een webSITE Gelukkig stopt de scrollende tekst nu even. Mijn oog viel op de Opal interlink en de Geode speakerkabel, lijken deze veel op de kabels die je bij mij hebt gedemonstreerd? Wat mij nog opvalt is dat de tekst niet vergroot of verkleind kan worden, zoals bij het Hear forum (en de rest van de website). Ik doe dat door de cursor in de tekst te plaatsen en dan samen met een ingedrukte CTRL toets het scrollwiel te gebruiken. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 Gaat idd de goede kant op Alleen het plaatje linkboven op de openingspagina blijft onduidelijk. Maak he evt. click-able met een directe uitleg waarover het gaat ... Op de andere pagina's is de linker colom naar beneden gezakt. Ziet er wat raar uit als je op de pagina komt. Laat die colom bovenaan beginnen en laat de colomachtergrond over de hele pagina doorlopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christobal Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 zo zie je maar Hans, dat ook negatief in het nieuws komen of negatieve reclame zijn positieve kanten heeft! ik ben blij dat hij niet meer op die van R. Paap lijkt want die is van HEM! Christobal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 De startpagina is er idd op vooruit gegaan Niet meer dat verschikkelijke witte op de achtergrond. Als de onderliggende pagina's nu ook nog aangepast worden zou dat helemaal fraai zijn. Ik moet Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik weet niet waarover je het hebt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik weet niet waarover je het hebt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Als dat alles is Er wordt vet voor betaald, dus dat moet gewoon goed wezen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 september 2003 Author Report Share Posted 28 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 september 2003 Report Share Posted 28 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Voor de onozele.... hier wordt de Jeff Roland bedoeld.... Het gaat al even niet meer over de Array SiTe, maar dat komt wel weer. Ja, ik was de draad ook ff kwijt. Nadat ik een paar postings daarvoor terug had gelezen, kwam ik erachter dat niet de Array-site werd bedoeld En ik maar zoeken naar die ballonnetjes op de Array-site Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 30 september 2003 Report Share Posted 30 september 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ondertussen is het uiterlijk veranderd... Hij lijkt nu niet meer op de site van Dynamic Solutions. Het informatieve karakter is gebleven. Gisteren o.a. een demo gegeven bij iemand die stapels prints van de site had gehaald. Werken doet het in onze ogen dus niet slecht. Er zijn ook al erg veel bezoekers geweest. Voorlopig lijkt het allemaal positief. Het gaat vooruit. Nu het format van de hoofdpagina doorvoeren naar de overige pagina's. Tevens voor de leesbaarheid quotes "inklappen" of achter een link plaatsen of slechts zeer selectief quoten, maar dan onderaan (of bovenaan) Dit is slechts mijn eurocent ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 september 2003 Report Share Posted 30 september 2003 he array is verandert. Ik heb het niet nauwlettend nagekeken, maar de eesrte indruk: Het is door dezlefde persoon gedaan als de vorige versie. Die persoon heeft er gewoon niet zo'n goeie kijk op, dus ook deze versie is niet echt goed. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts