Jump to content

Wat vinden jullie van de array site....??

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door [[Game]]:

he array is verandert. Ik heb het niet nauwlettend nagekeken, maar de eesrte indruk:

Het is door dezlefde persoon gedaan als de vorige versie. Die persoon heeft er gewoon niet zo'n goeie kijk op, dus ook deze versie is niet echt goed. :) game

Beste Game,

Dat ben ik niet met je eens. ik vind het een overzichtelijke en goede site.

Wat ik alleen inhoudelijk een beetje jammer vind, is dat het woord van de ontwerpers alleen maar over de techniek gaat, en daardoor mis ik de connectie met de muziek een beetje.

Ik kan me nog een prachtige folder herinneren van de Infinity R90's waarbij de eerste twee pagina's gingen over hoe muziek je wel niet kan raken.

Hoeveel kost jij eigenlijk per uur Game, voor het maken van een website?

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste Game,

Dat ben ik niet met je eens. ik vind het een overzichtelijke en goede site.

Wat ik alleen inhoudelijk een beetje jammer vind, is dat het woord van de ontwerpers alleen maar over de techniek gaat, en daardoor mis ik de connectie met de muziek een beetje.

Ik kan me nog een prachtige folder herinneren van de Infinity R90's waarbij de eerste twee pagina's gingen over hoe muziek je wel niet kan raken.

Hoeveel kost jij eigenlijk per uur Game, voor het maken van een website?

Groeten,

Bas

Ik werk niet met een uurloon, meetsal bespreken we wat er moet gebeuren en wat dat moet gaan kosten.

Een vast bedrag voor een bepaald 'product' dus.

Ik ben (nog) niet duur.

(Je weet het; als je iets wilt laten maken, hoor ik het wel. Ik zit wel met drie opdrachten op dit moement dus het is wat druk.)

• 2 weeks later...